Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-12, 21:10
  #61
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buppen75
Vilka är mest prisvärda? Tabbar eller spray?
Ni som testat båda

Det är precis samma pris mg för mg iaf så det beror ju på hur du vill inta de, ska du ta de i näsan så spreja, annars tabbar för t.ex rökning..
Citera
2017-07-12, 23:02
  #62
Medlem
Ok tack för svar!
Kan man öppna sprayen och späda den?
Är det skruvkork eller får man bryta upp den?
Citera
2017-07-12, 23:49
  #63
Medlem
Nån som testat att röka tabbarna?

Ni som tar sub och denna, lämnar inte mi UP, denna borde väl dyka upp eller?
Citera
2017-07-13, 00:01
  #64
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustenfrog
Min bror ligger på bårhuset nu, obduktionen blev klar idag. Jag hittade en nässpray liknande den som säljs på TS där hans kropp hittats. Så jag vill varna er alla att vara försiktiga och ta vara på er.

Beklagar sorgen. Du råkar inte veta vilken färg flaskan hade? Det finns två sorters fentanylanaloger som cirkulerar mest just nu och de har olika färg på sina flaskor. Om du vet det så vet vi exakt vilken sort det var som...

Citat:
Ursprungligen postat av buppen75
Ok tack för svar!
Kan man öppna sprayen och späda den?
Är det skruvkork eller får man bryta upp den?

Du BÖR späda denna. Den är sjukt potent nämligen så jag dubblar mängden vatten, och trots det är den extremt potent. Skruvkork.
Citera
2017-07-13, 00:33
  #65
Medlem
Tack för info
Då spär jag ut den och tar det lugnt,!
Citera
2017-07-13, 06:01
  #66
Medlem
Jag hoppas på att min flaska kommer in idag. Har hållt mig till mitt sub sedan akrylen försvann, förutom 1 flaska mef och 1 flaska tetra. Tyckte inte någon av dom sista 2 var bra så därför har jag inte köpt något annat än mitt vanliga sub. Tog sub sist igår, 8mg. Kommer flaskan idag kommer jag testa den, och sedan skriver jag en liten recension här. Jag har bara beställt 1 flaska och 4 tabbar, så vi får se hur det blir.

Men jag som någon annan redan har skrivit undrar varför det är så lite snack om denna rc preparat om den nu verkligen är så potent och stark som alla säger. Känns som det borde vara bra mycket mer än bara 2 sidor av kommentarer angående ämnet.

Jag återkommer senare 😀
Citera
2017-07-13, 06:04
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gustenfrog
Min bror ligger på bårhuset nu, obduktionen blev klar idag. Jag hittade en nässpray liknande den som säljs på TS där hans kropp hittats. Så jag vill varna er alla att vara försiktiga och ta vara på er.

Jag beklagar sorgen. Måste vara fruktansvärt att förlora sin bror 😟😢. Om jag får fråga, vilken färg var vätskan som var i nässprayen?
Citera
2017-07-13, 09:04
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Beklagar sorgen. Du råkar inte veta vilken färg flaskan hade? Det finns två sorters fentanylanaloger som cirkulerar mest just nu och de har olika färg på sina flaskor. Om du vet det så vet vi exakt vilken sort det var som...




Det var en genomskinlig flaska med vitt munstycke, klar vätska i den.
__________________
Senast redigerad av gustenfrog 2017-07-13 kl. 09:07.
Citera
2017-07-13, 09:06
  #69
Avstängd
[quote=gustenfrog|61202472]
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Beklagar sorgen. Du råkar inte veta vilken färg flaskan hade? Det finns två sorters fentanylanaloger som cirkulerar mest just nu och de har olika färg på sina flaskor. Om du vet det så vet vi exakt vilken sort det var som...[\QUOTE]



Det var en genomskinlig flaska med vitt munstycke, klar vätska i den.


Super tråkigt..

Man undrar såklart vad mer som fanns i din brors kropp. Ofta är det mer än bara nässpray (fentanyl).
Benzo, hasch, sub osv osv.
Citera
2017-07-13, 09:42
  #70
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustenfrog
Min bror ligger på bårhuset nu, obduktionen blev klar idag. Jag hittade en nässpray liknande den som säljs på TS där hans kropp hittats. Så jag vill varna er alla att vara försiktiga och ta vara på er.

Beklagar verkligen sorgen! Så tråkigt, var han ung? Erfaran brukare eller var det "första" gången tror du?

Ni som verkligen måste använda dem här sprayerna, speciellt den nya substansen 4-me-MAF. Spä ut flaskan, en flaska av den här substansen går att spä ut på fyra stycken tomma flaskor minst. Den är apstark! Blanda absolut inte men benzo eller andra opiater. Tänk inte ens tanken på att använda sprayen om du druckit alkohol eller tagit benzo. Känner du dig konstig, vinglig, orolig eller jätte des-euforisk ta kontakt med någon som direkt kan komma över till dig eller ring 112! Andra biverkningar som är tecken på förgiftning är extrem trötthet, svettningar, svag- och långsam puls. Även ytlig och konstig andning bör ses som ett varningstecken.

Tabletterna (4-me-MAF) som säljs nu, även dem bör man hysa stor respekt för, MAX en halv till en tredjedelstabbe om du är nybörjare.

Personligen använder jag bara fentanyl till mina ryggsmärtor och jag blandar ut en flaska på 4-5 tomma flaskor ALLTID! Jag söker inget rus även om det kan vara en bonus ibland när man doserat försiktigt. Den här substansen är fantastisk mot just smärta men tyvärr väldigt potent och gränsen mellan liv och död är liten ibland.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, ni är välkomna med frågor via PM angående detta med fentanyl till mig så ska jag försöka svara på era andra frågor ni har, jag har 5 års erfaranhet av detta preparat nu. Jag delar även ut gratis tomflaskor ibland så ni kan spä ut substansen med. Jag använder substansen själv, och har stor respekt för den men vet även ur fd

Jag har självt ODat 3-4 ggr. Alla ggr har varit när jag inte har spätt ut flaskorna i nya flaksor med atteh eller att jag haft något annat i kroppen så som alkohol eller benzo. Alla gångerna var i början av min "karriär" då jag inte visste så mycket om fentanyl.

Ge mig en chans att rädda ett liv och ställ frågor till mig så ska jag svara så fort jag kan och så bra jag kan, har jag inget svar på just din fråga så kan jag hänvisa er vidare.

Ta hand om er nu.
__________________
Senast redigerad av paralisant 2017-07-13 kl. 09:59.
Citera
2017-07-13, 11:57
  #71
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustenfrog
Det var en genomskinlig flaska med vitt munstycke, klar vätska i den.

Då är det med största sannolikhet just denna spray som diskuteras i den här tråden. Den andra som cirkulerar är i en brun flaska och innehåller den vanliga MAF-sprayen som är klassad som hälsofarlig.
Den här togs fram just för att MAF (som är säkrare) blev olaglig. Tyvärr blir det ofta så att "mindre" farliga grejer blir olagliga så nya, ofta farligare, substanser kommer fram på marknaden.

Denna spray är, som jag skrivit tidigare i tråden, något alldeles galet stark och att spä ut den är nästan ett måste.

Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Text

Bra skrivet. Dock vet jag inte om jag håller med om att svettningar och trötthet är något att oroa sig över. Det ger ju alla opis.
Citera
2017-07-13, 14:06
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minmorfar

Man undrar såklart vad mer som fanns i din brors kropp. Ofta är det mer än bara nässpray (fentanyl).
Benzo, hasch, sub osv osv.
Ja tänk om dom hittade hasch.. antingen förstår du inte vilka risker olika droger medför eller så är du allmänt blåst.

Det har inte slagit dig att det typ är helt jävla ovidkommande eftersom det uppenbarligen är nån fentanylanalog det handlar om?

Sub undrar du också? Tror du det var subben som fick glaset att rinna över? Du verkar dra ungefär samma slutsatser som föräldraföreningen mot narkotika. Läs på för i helvete.
__________________
Senast redigerad av SmileyCulture 2017-07-13 kl. 14:08.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback