Citat:
Ursprungligen postat av
DidierDrogba02
Klubbars grundning passar inte ditt stt till att argumentera i detta mne, det handlar endast om ett tamt frsk till att smutskasta bde mig och Chelsea inget annat. Frstr inte riktigt varfr du skulle komma med ett sdant drygt svar frn frsta brjan och var det inte jag som var den ultimata trdddaren och som fick dig att sluta skriva i Allt om Engelsk fotboll? Livin rent free in your head.
Jag fredrar att associera mig sjlv med rliga mnniskor IRL som inte gmmer sig bakom andras ryggar och det r exakt det du str fr. Jag skulle aldrig vilja ha ett skit med dig att gra.
Kan du bara sluta trolla och ge dig fr fan?
Nej, det r du, Generalen och drickback som dragit med nivn hela frra ret, skrivs ju dagligen dr vilken dlig niv den hller, alla har en sak gemensamt och det r att det r tack vare dig bla.
Det var inte drygt svar, jag frstr bara inte varfr du sitter och skriver exakt verallt om allt och inget? Du sitter tom Som Chelsea supporter och frsvarar 51% regeln, det gr inte att jag klankar ned p Chelsea, Chelsea r fett kta, tyvrr r inte du det.