Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-06, 18:33
  #13
Medlem
VelvetReds avatar
De har förmodligen legat med varandra. Hon vill bara inte att du skall vet det (än).
Citera
2017-06-06, 18:40
  #14
Medlem
Varför tillåter du henne att åka iväg på den sortens resa? Svensk kvinna, sommar, Magaluf. Hon har troligtvis slukat den killens kuk vid flera tillfällen. Jag hade gjort slut bara om en kvinna sagt att hon vill åka till den sortens resmål.
Kan ju också tillägga att många har erfarenheten av att tjejer brukar säga att de har träffat en trevlig kille men inget hände, sen ett tag senare så kommer allt fram.
Nä du, dumpa och hitta en ordentlig tjej om du nu tvunget vill vara fast med en kvinna.



//Siegestor
Citera
2017-06-06, 19:04
  #15
Medlem
hon är ju UPPENBARLIGEN INTRESSERAD av denna killen,

din magkänsla är rätt. för i ett förhållande så skaffar man inte nya vänner av motsatt kön, men sen reser man inte ensam heller, så ja erat förhållande är på väg att ta slut,

hon håller kvar dig som en reserv helt enkelt, jag ger det MAX 2 månader till
Citera
2017-06-06, 20:04
  #16
Avstängd
Svennebajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
hon är ju UPPENBARLIGEN INTRESSERAD av denna killen,

din magkänsla är rätt. för i ett förhållande så skaffar man inte nya vänner av motsatt kön, men sen reser man inte ensam heller, så ja erat förhållande är på väg att ta slut,

hon håller kvar dig som en reserv helt enkelt, jag ger det MAX 2 månader till
Reserver är okej när män har dem.

Fast att vara en reserv som en man åt en kvinna är en brutal förolämpning.

Att TS även själv medger att han ser bra ut indikerar ännu mer på att hon har fått knulla många gånger. Medan TS runkat sig trött så har hon fått knulla gött. Se det mer så.
Citera
2017-06-06, 21:08
  #17
Medlem
Hon berättade så mycket hon visste ändå skulle komma fram ifrån andra. Då har hon redan förklarat varför hon umgicks med killen. Vad som hände på hotellet, på nattliga strandpromenader osv har ju ingen annan sett. Tjejer berättar bara lite grann av sanningen. Redan när hon bestämde att resa ensam gick hon över gränsen för vad som är acceptabelt i ett förhållande. Att hon säger att hon gillade killen är för att hon ska kunna besöka honom hemma för filmkväll och minnen.
Citera
2017-06-06, 21:10
  #18
Medlem
Utgå från att flesta killar tänker med kuken så har du svaret.
Citera
2017-06-06, 21:12
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
De har förmodligen legat med varandra. Hon vill bara inte att du skall vet det (än).

Du säger det i finare ord än jag.
Citera
2017-06-06, 21:23
  #20
Medlem
JA !! Med 99 % säkerhet är hon kär i killen....

Men det är ändå inte säkert att de legat med varandra för det !

Hon har blivit drabbad av en semesterflirt, inget konstigt med det egentligen. Nu ska hon bara tillbaka till verkligheten igen...

Lycka till TS och åk med nästa gång så slipper du dessa bekymmer
Citera
2017-06-06, 23:34
  #21
Medlem
Indos avatar
F*ck That Biiiaaaatch, du hör väl själv hur det låter? Och som någon smart jävel här sa: Vem i helvete går ut och Festar på klubb om man är "Kär"? Är hon så "käääär" i dig skulle hon fan stannat hemma 😊

Lycka till med att dumpa na sen , DO IT COLD MÄÄÄÄHN

Mvh indo
Citera
2017-06-07, 11:57
  #22
Medlem
Arasones avatar
Först hade jag tänkt att sockra situationen lite till din fördel, men tyvärr. Magaluf, ny vänskap av annat kön, sällskap till och från klubben, från samma stad, umgicks ensamma och snubben ser bra ut.

Sätt dig själv i hennes sits. Du var på utlandsresa med dina grabbar och träffar en tjej under samma omständigheter. Du hade med största sannolikhet försökt att dra över henne, speciellt efter några drinkar. Tjejer är precis lika sviniga som killar!

Att hon talar om det är också ett dåligt tecken i mina ögon. Det är som att hon försöker hålla sin rygg fri när det väll kommer fram. "Men älskling, jag har ju berättat om X tidigare, så du vet ju redan hur det ligger till"

Hela situationen låter mysko! Gå på magkänsla och fiska lite info.
Citera
2017-06-07, 12:05
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebajs
Det spelar inte någon roll vad folk här gissar och tror ändå. Du kommer aldrig få reda på sanningen. Lämna henne. Vem går till klubb när man är kär? Hatar sånt där jävla skit när folk som är med någon går till klubbar och barer.

Antingen går man dit med den man är med eller så gör man det inte om man inte är ledig. I sådana förhållanden som du just nu befinner dig i måste man lida på det här viset. Detta är lidelsen och nackdelen med sådana här förhållanden.

Jag skulle inte pallat med sån skit.

Säger väl rätt mycket om dej som person om du inte vill att din respektive skall kunna roa sej på egen hand... Jobba med självförtroendet så kan du uppskatta ett förhållande mer.
Citera
2017-06-07, 12:25
  #24
Avstängd
Svennebajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anselm86
Säger väl rätt mycket om dej som person om du inte vill att din respektive skall kunna roa sej på egen hand... Jobba med självförtroendet så kan du uppskatta ett förhållande mer.
Hej din lilla feminist. Du är en en feminist och du skriver som en också.

Vi alfahanar tillåter oss inte manipuleras av destruktiva tjejer som vill använda oss som en sexleksak medan de de själva reser och ligger med andra män.

Vart skrev jag att jag vill uppnå ett förehållande? Hahahaha

>förehållande

det är 2k17 lilla lady vakna upp. De flesta bryr sig inte om förhållanden utan vill bara ligga och sen gå vidare till nästa.

Mycket roligt att du tar upp mitt självförtroende i en tråd som inte ens handlar om mig plus att jag inte ens nämnt det. Jag är glad med de 2-3 ligg jag får i månaden, ta och vänd din troll-kommentar till någon som den här jävla fjollan här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback