Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 16:31
  #25
Avstängd
äh om hon är kär i dig så skulle hon väl inte göra något dumt mot dig. hon tappar attraktionen till dig ifall du beter dig osäkert, så det är nog bäst att du bara man up och låter henne ha kompisar.
Citera
2017-06-09, 00:37
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apekatten
äh om hon är kär i dig så skulle hon väl inte göra något dumt mot dig. hon tappar attraktionen till dig ifall du beter dig osäkert, så det är nog bäst att du bara man up och låter henne ha kompisar.


ahhh hahaha åhh så elak du är.


Nej vill du ha kvar din kvinna så ska hon INTE ha manliga vänner
Citera
2017-06-09, 00:42
  #27
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asgard6
Tjenare flashback!
Min flickvän är nyss hemkommen från en studentresa i Magaluf, ni anar nog redan ungefär vad som har hänt. Hon har hört av sig (nästan) dagligen till mig och i förrgår sågs vi direkt när hon kommit hem. Hon var väldigt ärlig om allt som hade hänt och resan hade både varit bra och mindre bra.

Till problemet, tydligen så ska hon ha träffat en kille där från samma stad, de umgicks väldigt mycket ensamma och hon berättade för mig att hon gillade honom, han va trevlig osv. De ska tex ha tagit sällskap till hotellet från klubben osv. Jag vill lita på henne men samtidigt får man höra så mycket andra som varit på samma resa.

Jag kan tillägga att snubben ser bra ut. Även att flickvännen verkar vara väldigt kär i mig vilket iaf det är positivt. Jag berättade för henne att jag blev lite orolig när hon berättade att hon umgåtts så mycket ensam med sin nya "kompis", hon svarade att hon var kär i mig och aldrig skulle göra så mot mig.

Vad tror ni flashback? Hände det ingenting och vad fan ska jag med min osäkerhet?
Tacksam för ärliga svar.

Jag känner med dig, min magkänsla säger mig att hon nog legat runt, har ju hört åtskilliga historier där man "bara åkt till random turkland eller övrigt för att festa", och blivit fylld på alla möjliga bredder...

Hur länge har ni varit tillsammans?
Citera
2017-06-09, 00:43
  #28
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apekatten
äh om hon är kär i dig så skulle hon väl inte göra något dumt mot dig. hon tappar attraktionen till dig ifall du beter dig osäkert, så det är nog bäst att du bara man up och låter henne ha kompisar.

Många sliddjur vill ha kakan kvar men ändå äta den, du tror att det är ovanligt att folk knullar runt?
Folk har inget jävla sinne för lojalitet idag, det är äckligt...
Citera
2017-06-09, 01:05
  #29
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anselm86
Säger väl rätt mycket om dej som person om du inte vill att din respektive skall kunna roa sej på egen hand... Jobba med självförtroendet så kan du uppskatta ett förhållande mer.

Fet skillnad på att vara sin partner trogen och "roa sig på egen hand" genom att agera madrass och ta emot så mycket kuk det bara går...

Känns som att jag är den ende bruden som hade klarat av att åka på en sådan resa utan att behöva knulla en endaste jävla turk, eller vilket land man nu åker till..
Man är väl där för att sola, bada o dricka sprit?

Jag är misantrop och oerhört jävla ointresserad av andra människor i största allmänhet..
Men så förstår jag vikten av lojalitet också, får man dessutom bra sex hemma, behöver man ingen annan... Men kan man inte nöja sig med det så.. Men då ska man heller inte ha något förhållande.
Citera
2017-06-09, 01:31
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asgard6
Vad tror ni flashback? Hände det ingenting och vad fan ska jag med min osäkerhet?
Tacksam för ärliga svar.

Jösses. Det finns ingen diskussion ö.h.t. i det fallet. Benen på ryggen med andra ord. Om du fullaste allvar tror att de umgicks som "vänner" när de var ensamma, etc. etc. så är du naiv.
Citera
2017-06-09, 09:04
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Oj då. Betyder bl a. Detta var en hjälp du uppenbarligen inte ville ha. Eller oj då så arg man kan bli. Varför. kan man undra.

Don´t kill the messenger, kan jag väl tillägga.

Lycka till och för säkerhets skull kanske du ska lägga till vilken hjälp du vill ha och INTE ha.
Ingen mer hjälp från mig efter denna reaktion.

Var ju inte Pripps som bad om hjälp utan TS, lol.
I övrigt tror jag Pripps har rätt kring det Han säger.
Citera
2017-06-09, 09:19
  #32
Medlem
Bigl-rips avatar
Alltså, du får ta och skaffa dig lite självrespekt, är man kär så gör man inte så. Detta är en klassiker, har det mot all förmodan inte hänt något där nere så kommer det garanterat hända något här hemma. Förklara att du inte tycker detta är okej, vilket jag tror du innerst inne också tycker. Fortsätter hon att träffa honom fast du mår dåligt av det så har du redan svaret där. Ingen gör så i en normal relation.
Citera
2017-06-09, 11:33
  #33
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigl-rip
Alltså, du får ta och skaffa dig lite självrespekt, är man kär så gör man inte så. Detta är en klassiker, har det mot all förmodan inte hänt något där nere så kommer det garanterat hända något här hemma. Förklara att du inte tycker detta är okej, vilket jag tror du innerst inne också tycker. Fortsätter hon att träffa honom fast du mår dåligt av det så har du redan svaret där. Ingen gör så i en normal relation.
+ På den !!
Och schyst Nickname hörru ! 😊
Citera
2017-06-09, 14:57
  #34
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Var ju inte Pripps som bad om hjälp utan TS, lol.
I övrigt tror jag Pripps har rätt kring det Han säger.

Det har du rätt i. Upprördheten i svaret fick mig nog att tro att han talade om sig själv och att han var TS. Slarvigt av mig.
Det jag tog upp var en ur många perspektiv en rimlig förklaring, men en hypotes, som inte kan uteslutas. Men kanske stötande för en ärlig själ.
Citera
2017-06-09, 15:28
  #35
Medlem
imperatrixs avatar
Hur kommer det sig att du inte litar på vad din partner säger? Hur du hanterar din osäkerhet? Utgå från att din partner är ärlig mot dig, istället för att anta att den ljuger eller undanhåller information. Om er relation är bra och ni är kära i varandra, varför känner du som du gör?

Och strunta i vad folk skriver här i tråden, om du kollar runt i denna forumsdel ser du att det är standardsvar som dyker upp i varje tråd - oavsett vad den handlar om. Det är med andra ord inget folk skriver specifikt gällande din situation. Kan vara värt att poängtera.
Citera
2017-06-10, 10:18
  #36
Medlem
Nedomanskys avatar
Det heter ju att man ska lita på sin partner, men den tilliten förhindrar ju inte att denne inte skulle vara otrogen utan avgör ju bara hur förvånad o sårad man blir vid ev. otrohet..

Trust no one..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback