Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-16, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMask
frågan är varför du skulle ta 1g på 4 dagar, känns som att man bara slösar då
Nej men jag tar ibland på eftermiddag och kväll och då kan det räcka i 4 dagar på ett gram. MEN om man gör detta varje dag tänkte jag att hjärtat kan haverera? I jämförelse med att ta 1g på en helg. Då får kroppen och hjärnan tid att återhämta sig.

Tacksam för svar!
Citera
2020-03-16, 19:58
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Nej men jag tar ibland på eftermiddag och kväll och då kan det räcka i 4 dagar på ett gram. MEN om man gör detta varje dag tänkte jag att hjärtat kan haverera? I jämförelse med att ta 1g på en helg. Då får kroppen och hjärnan tid att återhämta sig.

Tacksam för svar!
vet folk som typ lever på tjack, borde inte vara någon större fara att dra någon lina om dagen i 4 dagar.
Citera
2020-03-16, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
vet folk som typ lever på tjack, borde inte vara någon större fara att dra någon lina om dagen i 4 dagar.
Men det är inte någon lina utan många många linor. Men jag börjar klockan 15 och tar sedan hela tiden en gång i timmen. Hur detta kan räcka så länge som 4 dagar är en gåta.

Naturligtvis är detta ingen gåta utan det är antingen utbankat eller så nöjer sig min hjärna med lite.

Men är det farligt att kroppen aldrig får återhämta sig??
Citera
2020-03-16, 21:25
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Men är det farligt att kroppen aldrig får återhämta sig??
ja, det är ju inte bra iaf, men om du drar kola i 4 dagar och tar det lugnt 4 dagar, så borde det nog inte vara särskilt illa.
Citera
2020-03-16, 21:51
Medlem
Citat:
ja, det är ju inte bra iaf, men om du drar kola i 4 dagar och tar det lugnt 4 dagar, så borde det nog inte vara särskilt illa.
Men jag har inte tagit det lugnt i 4 dagar utan tagit varje dag

Hur ett gram kan räcka i 4 dagar fattar jag inte men men
Citera
2020-03-16, 23:06
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Men jag har inte tagit det lugnt i 4 dagar utan tagit varje dag

Hur ett gram kan räcka i 4 dagar fattar jag inte men men
du borde ta pauser, när man drar kola går kroppen i övervarv, att konstant gå på övervarv är inte bra.
du kanske lyckats få tag i en ärlig kran med prima kola, själv drar jag lätt 1-2g på en kväll, dock har min kran nog inte den bästa kvaliteten.
Citera
2020-03-17, 12:18
Medlem
Citat:
du borde ta pauser, när man drar kola går kroppen i övervarv, att konstant gå på övervarv är inte bra.
du kanske lyckats få tag i en ärlig kran med prima kola, själv drar jag lätt 1-2g på en kväll, dock har min kran nog inte den bästa kvaliteten.
Ja du har helt rätt. Kunde dock inte hålla mig borta från det nu. Så jag kör idag och sedan lägger jag ner det nu när det ska bli bättre väder.

Tror det var bra kvalite för han ville absolut inte sälja billigare än 1000. Det bästa för mig och er andra är att inte få för bra för om ni inte tagit på t ex 3 veckor och sedan tar ett gram på en kväll/natt så kan ni få överdos.

Skriver detta som en varning till er!!!

Ytterligare en varning är myten att man kan fungera som vanligt på en arbetsplats och andra sociala sammanhang mm detta stämmer inte!! Man kan få stora pupiller och göra hastiga rörelser med armarna ungefär som med amfetamin. Inget konstigt kola är centralstimulerande!

Detta kommer ingen att tala om för er på ett jobb men det kanske märks så ta absolut inget när ni är på jobbet.
Citera
2020-03-21, 21:09
Medlem
Fattar inte att folk fortsätter köpa kola på gatan som är 10-30% ren när det finns 80-90% kola inrikes på darknet. För mig är det ett mysterium.
Citera
2020-03-29, 18:10
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Fattar inte att folk fortsätter köpa kola på gatan som är 10-30% ren när det finns 80-90% kola inrikes på darknet. För mig är det ett mysterium.

Desperation kallas det. Men har man tid för lite framförhållning så är detta ett mysterium för mig också. Vi som har tagit nästan ren kola vs orten kola förstår att skillnaden mellan rus är kolossal.
Citera
2020-03-29, 21:53
Medlem
Hur är det med utbankningen nu mera, bör man räkna med att man drar i sig Levamisol på köpet vid svenskt ladd?
Citera
2020-03-30, 09:58
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Hur är det med utbankningen nu mera, bör man räkna med att man drar i sig Levamisol på köpet vid svenskt ladd?

Det hoppas jag inte men skulle inte förvåna mig. Levamisol har jag för mig är typ minst nyttigt av allting, man blir vad jag hört fruktansvärt bajsnödigt direkt efter intag samt får otrolig huvudverk. usch. Och i längden överlever man inte särskilt länge.
Citera
2020-03-30, 10:20
Avstängd
Hur juste eller skit är det att Tugga Coca-blad - the base in cocaine?

Vad är det jämförbart med?

Är coca-bladtuggning så lindrigt att det borde vara lagligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in