Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-26, 09:19
Medlem
Låter dyrt att dra ladd i syfte för jobb och ”hålla sig vaken under natten”. Provat tjack?
Citera
2020-02-26, 09:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Lägg in kokainet i en folieboll i micron. Sätt på 800w och kör i 3 minuter. Är det rent koks så väger det lika mycket som tidigare.

Gjort det många gånger.
Ja, det där gamla knepet är en klassiker för att testa renheten.
Citera
2020-02-26, 10:17
Medlem
GoldTalons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Lägg in kokainet i en folieboll i micron. Sätt på 800w och kör i 3 minuter. Är det rent koks så väger det lika mycket som tidigare.

Gjort det många gånger.

Jag kanske är dum i hela huvudet..
Men att stoppa in metallföremål i en mikrovågsugn låter inte så smart...
Citera
2020-02-26, 10:31
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldTalon

Självmål
Citera
2020-02-26, 22:55
Bannlyst
Fattar inte ens att folk pallar köra det dyra skitkokset som finns i detta landet, tjacket här är mycket mycket bättre koks är dock riktigt skönt när det är rent vilket jag bara fått tag i i Spanien aldrig i Sverige
Citera
2020-02-29, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldTalon
Fucka upp micron och bränna laddet? Vad är inte smart med de?
Citera
2020-03-05, 16:46
Medlem
Är det sant att det kan framställas med andra sorters blad oxo tex björk ek löv?
Citera
2020-03-06, 00:28
Medlem
Som jag förstått det så är en av kokainets effekt att det blockerar återupptaget av dopamin. Betyder detta enkelt sagt att den mängd dopamin som som vid ett givet tillfälle har utsöndrats, skulle stanna kvar (samt påökas?), snarare än att återupptas, under ett kokainrus?

Är det som så att kokain i sig självt inte utsöndrar dopamin?

Och om detta stämmer, vore det inte meningslöst att ta kokain om man inte redan innan känner sig glad?

Det är iallafall så jag upplevt det. Mår jag inte jävligt bra innan en lina ger det absolut ingen eufori alls.

Om detta jag skrev angående blockering av återupptaget av dopamin stämmer. Vore det inte en bra idé att ta en lina en minut innan man får en orgasm isf? 😊

Jag har säkert helt fel här i mina fyllespekulationer. Rätta mig i så fall, ni som kan det här, tack. 🙂

Tycker själv att jag är en idiot som brukat en tung drog utan att egentligen veta något särskilt om den, förutom dosering och biverkningar då. Verkar iofs vara vanligt att folk har noll koll på vad de sysslar med, men jag vill inte vara en av dem.
Senast redigerad av -Gambler- 2020-03-06 kl. 01:21.
Citera
2020-03-07, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkensort
Är det sant att det kan framställas med andra sorters blad oxo tex björk ek löv?

Tyvärr kompis, det är kokabusken som gäller. Trivs svindåligt i Svealand.
Citera
2020-03-07, 02:24
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gambler-
Som jag förstått det så är en av kokainets effekt att det blockerar återupptaget av dopamin. Betyder detta enkelt sagt att den mängd dopamin som som vid ett givet tillfälle har utsöndrats, skulle stanna kvar (samt påökas?), snarare än att återupptas, under ett kokainrus?

Är det som så att kokain i sig självt inte utsöndrar dopamin?

Och om detta stämmer, vore det inte meningslöst att ta kokain om man inte redan innan känner sig glad?

Det är iallafall så jag upplevt det. Mår jag inte jävligt bra innan en lina ger det absolut ingen eufori alls.

Om detta jag skrev angående blockering av återupptaget av dopamin stämmer. Vore det inte en bra idé att ta en lina en minut innan man får en orgasm isf? 😊

Jag har säkert helt fel här i mina fyllespekulationer. Rätta mig i så fall, ni som kan det här, tack. 🙂

Tycker själv att jag är en idiot som brukat en tung drog utan att egentligen veta något särskilt om den, förutom dosering och biverkningar då. Verkar iofs vara vanligt att folk har noll koll på vad de sysslar med, men jag vill inte vara en av dem.
har för mig att kokain, likt amfetamin är en dnri (dopamin noradrenalin återupptagsinhibitor) och att det utsöndrar en hel del dopamin samt noradrenalin, som på grund av dess egenskaper som dnri hindras från att återupptas under en stund, vilket leder till att ruset håller i en litet tag åtminstonde.
Citera
2020-03-13, 15:20
Medlem
Hur farligt är det för hjärtat om man tar varje eftermiddag och kväll i några månader men endast ca 1g på fyra dagar? Svårt att säga iof men men...
Citera
2020-03-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Hur farligt är det för hjärtat om man tar varje eftermiddag och kväll i några månader men endast ca 1g på fyra dagar? Svårt att säga iof men men...

frågan är varför du skulle ta 1g på 4 dagar, känns som att man bara slösar då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in