Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-10-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lubbetubbe
fan alltså jag har massiva problem med denna skiten, har dragit i ca 4g någorlunda kvalitet under natten. lovar alltid mig själv att ikväll blir det bara något glas whiskey o en öl till maten, INTE LADD. sen efter några glas är suget efter ladd så påtagligt att det blir en självklarhet o köpa. känner mig fruktansvärt kass och är besviken på mig själv, men känner igen mönstret. Detta har varit återkommande sedan kanske två år. Nu med AT o ångest intalar jag mig att inte igen! Sen går det nån vecka och jag agerar egentligen utan att tänka efter. Nästan lite rädd nu för hjärtat håller på hoppa ur bröstkorgen o mår illa osv. kan inte somna heller. Skjut mig

inte fan har du dragit 4gram! tar du 1g på en natt så är du ju för fasen igång hela dygnet. 4g är ju för ett helt gäng!
Citera
2020-10-09, 14:38
Medlem
Precis varit o hämtat 1.0g ladd, extremt bra kvalité.

Löser upp sig på 3 sekunder i kallt vatten, så gott tecken på renhet. Inga som helst partiklar som är olösliga. Ser ut som vatten nästan med 1gram kola löst i 3ml vatten.

Sen i med bikarbonat. Ska bli så gött o röka crack/base idag.

Är det någon här som oxå base'ar? Vad tycker ni? I fkn love crack asså
Citera
2020-10-09, 18:38
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
För att becknarna nu för tiden bankar skiten med tex supermix som bl.a. innehåller Levo. Detta ämne, som egentligen är avmaskningsmedel för hundar, försvinner inte vid tvätt. Den boostar dock kokset på ett rätt så ångestfyllt sätt, det smakar nästan likadant och det ser ut som bra pulver.

Sen kan ju längre och mer frekvent bruk också utlösa den ångestkänslan dessvärre.

I början är det alltid spännande med ladd, det är nytt, känns unikt och lyxigt och inte så farligt. Men efter x antal års stretande emot frekventa kokshelger börjar man känna en viss besvikelse och skam att man inte kunnat avstå den helgen, denna känsla sitter i bakhuvudet som man egentligen undviker och inte vill erkänna varken för sig själv eller andra.

Då blir det till slut mer än börda än kul.
Därför bör denna drog endast användas vid speciella tillfällen, hålla hög kvalitet och man bör ta det när man är glad och har en bekymmersfri nästa dag utan en massa måsten.

Levamisolet blandas i redan i tillverkningslandet. Supermix brukar väl oftast innehålla typ benzocaine, koffein och mannitol.
Citera
2020-10-09, 23:58
Medlem
Crack
https://pasteboard.co/JuSLMV8.jpg

Coke
https://pasteboard.co/JuSMitM.jpg

Sådär ser kola som håller bra kvalité. Mina bilder.
Citera
2020-10-10, 22:31
Medlem
Har typ aldrig testad kola o undrar hur man vet om det är bra kola elr ej, det spelar väl ingen roll om det är lokalbedövande elr ej? Ska man gnugga lite i tandköttet o se om man får effekt?
Hur länge håller ruset om man sniffar det?
Blir man trött efter effekten avtar? Hur mycket bör man ta för normal effekt? Vill så gärna testa kola för det verkar va nice men vill ej få tag på ngt skit kola, 150 mg venlafaxine är lungt tsm med kola? Plus får man lika bra effekt? Hör så mycket olika saker om kola så har knappt ngn aning om kola, testat en gång- pytteliten lina o kände typ inget...
Citera
2020-10-16, 19:14
Medlem
Om man ska torrladda är det bättre att ta mindre men fler linor eller ta större?
Brukar ta ganska stora när jag torrladdar men blir mer stissig o svettig o skum, 1g försvinner snabbt.
Jag kanske gör fel?
Citera
2020-10-16, 19:53
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benz.97
Om man ska torrladda är det bättre att ta mindre men fler linor eller ta större?
Brukar ta ganska stora när jag torrladdar men blir mer stissig o svettig o skum, 1g försvinner snabbt.
Jag kanske gör fel?

Varför torrladdar du ?
Citera
2020-10-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Varför torrladdar du ?

Blir helt förstörd av alkohol+ladd
Citera
2020-10-16, 22:11
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Blir helt förstörd av alkohol+ladd

Blir du det... Tycker dem gifter sig bra ihop.
Citera
2020-10-16, 22:24
Medlem
Citat:
Blir du det... Tycker dem gifter sig bra ihop.
Jo de sant men syftade på dagarna efter hahah. Ibland torrladdar jag o ibland blandar jag med alkohol. Men har du svar på frågan?
Citera
2020-10-16, 22:26
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Jo de sant men syftade på dagarna efter hahah. Ibland torrladdar jag o ibland blandar jag med alkohol. Men har du svar på frågan?

Nej om du vill ha effekt kör större linor. Vill du vara fjuttad hela natten ta mindre linor.
Citera
2020-10-16, 23:01
Medlem
Citat:
Nej om du vill ha effekt kör större linor. Vill du vara fjuttad hela natten ta mindre linor.

Vad e större linor för dig då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in