Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-30, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Det hoppas jag inte men skulle inte förvåna mig. Levamisol har jag för mig är typ minst nyttigt av allting, man blir vad jag hört fruktansvärt bajsnödigt direkt efter intag samt får otrolig huvudverk. usch. Och i längden överlever man inte särskilt länge.

Du menar att man bör märkt av om laddet innehållit Levamisol? Jag har enbart testat 2 ggr senaste året och det har varit från 2 olika källor. Jag blev vare sig bajsnödig eller fick en påtaglig huvudvärk.

Det var när jag läste något i stil med att 50% av kokainister i USA även hade testats med medlet som jag hajade till lite.
Citera
2020-03-30, 12:24
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Du menar att man bör märkt av om laddet innehållit Levamisol? Jag har enbart testat 2 ggr senaste året och det har varit från 2 olika källor. Jag blev vare sig bajsnödig eller fick en påtaglig huvudvärk.

Det var när jag läste något i stil med att 50% av kokainister i USA även hade testats med medlet som jag hajade till lite.

Kanske har det med mängden utbankat att göra. Finns inte så mycket info men detta är bara vad jag hört.
Citera
2020-03-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Kanske har det med mängden utbankat att göra. Finns inte så mycket info men detta är bara vad jag hört.

Så är det kanske. Såg att det fann EZ test Cocaine Cut, för att se om det är bankat med Levamisol eller dylikt.
Citera
2020-03-30, 22:36
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Så är det kanske. Såg att det fann EZ test Cocaine Cut, för att se om det är bankat med Levamisol eller dylikt.

Kör på det om du är osäker då. Blanda ut med jävla råttgift folk är puckade.
Citera
2020-04-03, 23:21
Medlem
distanss avatar
Citat:
Hur är det med utbankningen nu mera, bör man räkna med att man drar i sig Levamisol på köpet vid svenskt ladd?

Så här skrev jag för 5 år sen: (FB) En FAQ om Kokain - Vanliga frågor och svar.

Ser egentligen ingen anledning till varför det skulle ha ändrats avsevärt idag, men jag har inte riktigt samma koll längre. Vi kan väl säga att jag växt upp eller nåt :P

Tror bästa sättet att få en bra indikation på vad kolan i Sverige innehåller är att kolla igenom FUP:en (och leta efter NFC's analys) efter ett större beslag av tull/polis.

Väl i Sverige används väl mest (relativt) ofarliga ämne att banka med, typ Alvedon, magnesiumklorid, proteinpulver osv?!
Citera
2020-04-03, 23:57
Medlem
Fattar fan inte hur folk får euforia på detta, drog en liten lina kände mig lite stimulerad så drog jag en fet lina för brukar va gode tollerant mot stimulanter, spydde drygt 5min senare (tröck dpck fingrarna i halsen) för de kändes som att jag skulle spy, var sjukt stimulerad men helt utan eufori, typ som tjack rcs som gör en stissig osv utan eufori, och ruset avtog drygt 50-60min senare, vafan ska jag ha sär hjärnan som inte kan få det här sjuka ruset för?
(Kan tillägga att alla andra som tog från samma påse får det där ruset som jag är ute efter)
Har dessutom ganska grov adhd, men ändå vill känna den där jävla dunder känslan alla snackar om
Citera
2020-04-14, 00:11
Medlem
så hur ska man gå tillväga för att veta att de man köper är bra? jag är less på att känna att man drog i sig nått som som inte ger en ett skit. såklart ska man undvika att köpa sent. dvs samma kväll.. eller mitt i natten.. men hur vet man att man får i sig bra skit?
Citera
2020-04-14, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eg0n
så hur ska man gå tillväga för att veta att de man köper är bra? jag är less på att känna att man drog i sig nått som som inte ger en ett skit. såklart ska man undvika att köpa sent. dvs samma kväll.. eller mitt i natten.. men hur vet man att man får i sig bra skit?

Men beställ så slipper du bankande varor.
Citera
2020-04-26, 22:43
Bannlyst
Citat:
Hur är det med utbankningen nu mera, bör man räkna med att man drar i sig Levamisol på köpet vid svenskt ladd?

Får räkna med det, det mesta har levimasol och svenskt kola är ofta riktigt jävla bankat.

På tal om bankat, för nått år sen så köpte en vän in ett hegge kola, detta var rätt bra för att vara svenskt kola, rätt mycket bättre än standard som man får ute på gatan.
Vi gjorde en aceton tvätt på detta kolat för att testa hur rent det är på ett ungefär, av en gubbe så blev det 0,33 kvar, alltså höll det en renlighet på ca 33%, så jävla utbankat är svensk kola.
Senast redigerad av Trenmacka 2020-04-26 kl. 23:19.
Citera
2020-04-27, 00:17
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=eZwHacHFYuc

hur mycket är det i påsen han håller upp tror ni?
Citera
2020-04-27, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Void
https://www.youtube.com/watch?v=eZwHacHFYuc

hur mycket är det i påsen han håller upp tror ni?
1-2g? Sen så skulle jag knappast tro det är kokain.
Citera
2020-04-27, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Får räkna med det, det mesta har levimasol och svenskt kola är ofta riktigt jävla bankat.

På tal om bankat, för nått år sen så köpte en vän in ett hegge kola, detta var rätt bra för att vara svenskt kola, rätt mycket bättre än standard som man får ute på gatan.
Vi gjorde en aceton tvätt på detta kolat för att testa hur rent det är på ett ungefär, av en gubbe så blev det 0,33 kvar, alltså höll det en renlighet på ca 33%, så jävla utbankat är svensk kola.
Far till mexico och dra 1/4 av en vanlig storlek på dina linor så kommer du ändå få mycket bättre rus än i sverige hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in