2019-05-20, 19:45
Medlem
Av en slump fick jag några gubbar rent koks och har haft skoj sedan imorse men har googlat på LD50 o vad som kan vara dödlig dos. Vilket är cirka strax över gubben. Under dagen har jag väl lyckats få i mig 0.5-0.75 cirka.*

Vad jag undrar är hur dödlig dos funkar med halveringstid ? Alltså gäller en dödlig dos om jag tar en bit över gubben spritt över en dag eller är det om jag får i mig tvärmycket på kort tid ?

Ska nu på afterwork o om jag fortsätter i denna takten så lär jag få i mig en bra bit över gubben men då har det varit små linor sedan tidigt i morse.

Vägledning please om hur jag ska förhålla mig!

I övrigt är jag haschtomte av rang. Oroa er inte för att jag ska bli beroende! Mest en skoj grej men jag vill ju inte dö xD
Citera
2019-05-21, 00:06
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labeled
Av en slump fick jag några gubbar rent koks och har haft skoj sedan imorse men har googlat på LD50 o vad som kan vara dödlig dos. Vilket är cirka strax över gubben. Under dagen har jag väl lyckats få i mig 0.5-0.75 cirka.*

Vad jag undrar är hur dödlig dos funkar med halveringstid ? Alltså gäller en dödlig dos om jag tar en bit över gubben spritt över en dag eller är det om jag får i mig tvärmycket på kort tid ?

Ska nu på afterwork o om jag fortsätter i denna takten så lär jag få i mig en bra bit över gubben men då har det varit små linor sedan tidigt i morse.

I övrigt är jag haschtomte av rang. Oroa er inte för att jag ska bli beroende! Mest en skoj grej men jag vill ju inte dö xD

Det är 1 gram ren kokain inom några timmar. Tror inte du behöver oroa dig.
Citera
2019-05-21, 00:44
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Det är 1 gram ren kokain inom några timmar. Tror inte du behöver oroa dig.

Hur vet du det ?
Citera
2019-05-21, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Hur vet du det ?

Kan han såklart inte veta men har du inte underliggande hjärtproblem så är chansen att dö på 1g kokain i sverige är väldigt väldigt liten.
Citera
2019-05-21, 01:57
Bannlyst
Äsch, det är en myt för oss som är friska i grund o botten, iallafall i hjärtat. Finns sjuka exempel på bl.a. kända stjärnor som själva berättat vilka sjuka mängder av det vita guldet dem dammsugit. Oroa dig inte, förstör bara känslan. Dör du så är det ju dessvärre lite synd, så enkelt sagt. Dö inte.
Citera
2019-05-28, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labeled

Oavsett hur rent kola du har kommit över, så tar du efter hur du känner. Efter lite fylla kör du en lina och känner efter. Lita på din självkänsla, putta bort grupptryck om du känner dig bra, så klarar du dig fint.
Om du tar för mycket så kommer dina tankar flyga bort så du glömmer allt om att ta mer. Möjligtvis känner dina vänner att du är total kaos, talar osammanhängande etc. Du kommer antingen hamna i ett jävla gött högt rus, eller mindre gött. Helt beroende på vad du har ätit, din hälsa och alkoholmängd.
Ta inte mer för att andra vill ha mer, ta inte för att du vill göra slut på påsen, ta efter hur du själv känner! Känner du att det är jävligt gött in the moment, så ta absolut inte mer vid tillfället. Vänta tills den dystra stunden.
Citera
2019-06-01, 23:54
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Blir bara några race om året på koks älskar ruset,känslan, Men blir så jävla kass i näsan dagarna efteråt varje gång, nässpray löser det akuta när man får lite hö snuva,men sen blir man så jävla torr i
snoken etc, lite blod dagen efter ingen big deal,, men det här är fan inte värt de..

Bomba näää, testat må gr.
sprutor nej tack.
rövpanna eller crack som finns kvar om man gett upp snoken!?

Fler som får trasig näsa? vad gör ni? vad är era bästa tips för hålla näsan i skick efter en helg?...
Citera
2019-06-02, 13:38
Medlem
Blanda kola med brunt H. Båda ska snortas. Vad sägs ?
Är det NICE?
Citera
2019-06-05, 11:41
Medlem
Någon mer än jag som bara älskar att kombinera kokain med cannabis?
Jag får en enorm euforisk kick om jag tar en lina när jag är bäng. I nyktert tillstånd eller under alkoholpåverkan får jag inte i närheten av samma känsla.
Citera
2019-06-05, 19:09
Medlem
Jag har nu lyckats infinna mig i mest absurda rus någonsin. Rökte mig bäng som ett svin, tog ett par stadiga linor ladd, sänkte 60mg stilnoct och nu tog jag en lina till.
Helvete så psykadeliskt det blev!
Flummigt på en för mig helt ny nivå att mixa dessa preparat.
Senast redigerad av Spelmissbrukaren93 2019-06-05 kl. 19:11.
Citera
2019-06-12, 12:32
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelmissbrukaren93
Jag har nu lyckats infinna mig i mest absurda rus någonsin. Rökte mig bäng som ett svin, tog ett par stadiga linor ladd, sänkte 60mg stilnoct och nu tog jag en lina till.
Helvete så psykadeliskt det blev!
Flummigt på en för mig helt ny nivå att mixa dessa preparat.
60mg stilnoct kan ju i sig bli väldigt psykadeliskt på sitt egna sätt. Med cannabis till blir det ännu mer. Har själv aldrig blandat de alla tre så vet inte hur det hade blivit.

Enda liknande jag har upplevt är 180mg stilnoct som jag intog efter en utekväll med alkohol och kokain. Givetvis minns jag bara att jag tog 20mg...
Jag antar att du klarade dig bättre än mig, för du verkar ju minnas lite av det i alla fall.
Citera
2019-06-13, 09:41
Medlem
Ska på tre dagars festande i Augusti och tänkte köra på alkohol + ladd dessa dagar. Mest för att "orka" eller piggna till då man lär bli så jävla trött å keff inne på den sista dagen. Hur mycket behöver man ta med sig? 1.5g lär räcka? Tips på vad man ska käka, dricka? Vill ju även att sällskapet inte ska märka att man är påtänd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in