Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-01, 21:32
Medlem
kopparbengts avatar
Inte kört något alls på något år men köpte en gubbe ladd i fredags, fyfan vad jävla gött!
Citera
2017-02-03, 02:01
Medlem
gjorde crack härom dagen för första gången, och fyfan vad det smakade skit! Och blev mer snurrig än bra påverkad..gjorde jag rätt tro?
Citera
2017-02-07, 00:08
Medlem
Att koka base kan vara en rätt bra markis på hur mycket kokain som är i ditt kokain. Ifall man sedan omvandlar det till HCL igen så har man renare kola än innan man började!
Citera
2017-02-08, 22:50
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechnoVen
Att koka base kan vara en rätt bra markis på hur mycket kokain som är i ditt kokain. Ifall man sedan omvandlar det till HCL igen så har man renare kola än innan man började!

Precis! Man blir snabbt varse om att det inte alls var 80% ladd direkt från bananbåten!
Citera
2017-02-13, 23:17
Medlem
paralisants avatar
Vad menar folk med "torrladda"? Jag har min uppfattning om vad det är, men vill gärna höra era?
Citera
2017-02-14, 17:56
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Vad menar folk med "torrladda"? Jag har min uppfattning om vad det är, men vill gärna höra era?

Aldrig hört talas om uttrycket, men enligt lite gamla inlägg här på FB verkar innebörden vara att man bara tar kola utan alkohol. Knarka som knarka kan jag tycka
Citera
2017-02-14, 18:04
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Aldrig hört talas om uttrycket, men enligt lite gamla inlägg här på FB verkar innebörden vara att man bara tar kola utan alkohol. Knarka som knarka kan jag tycka

Ja typ nåt sånt, att dra i sig ett gram i ren tristess under någon timme eller två hehe
Citera
2017-02-14, 18:33
Medlem
kopparbengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Ja typ nåt sånt, att dra i sig ett gram i ren tristess under någon timme eller två hehe

Been there done that. Haha rätt kul att städa på ladd förövrigt men kan nästan ta dit en städfirma för samma "timpenning"
Citera
2017-02-14, 21:05
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopparbengt
Been there done that. Haha rätt kul att städa på ladd förövrigt men kan nästan ta dit en städfirma för samma "timpenning"

Haha ja jo. Allt detta snack gör mig sugen dock! Fast rätt skönt att kunna torrladda ibland, det är inte alltid kul med dem där mega-dunder-super-starka kola sorterna.
Citera
2017-02-19, 03:25
Medlem
caecos avatar
Fan varför blir man bara lite lätt speedad av kokain ibland när man köper och andra gånger får man ett jäkla självförtroende och någon form av eufori?
Har aldrig stött på en drog där det skiljer så mycket från gång till gång. Är det helt enkelt dåligt kokain ibland? Tycker ju att man borde må lika bra bara man kör lite fler linor, men fungerar inte alls.
Citera
2017-02-22, 21:11
Medlem
Gaspedalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Fan varför blir man bara lite lätt speedad av kokain ibland när man köper och andra gånger får man ett jäkla självförtroende och någon form av eufori?
Har aldrig stött på en drog där det skiljer så mycket från gång till gång. Är det helt enkelt dåligt kokain ibland? Tycker ju att man borde må lika bra bara man kör lite fler linor, men fungerar inte alls.

Tyvärr är kokain ett helt opålitligt berusningsmedel. Det florerar så mycket skit här i Sverige att det knappt spelar någon roll om man har en pålitlig kran eller ej.

Bra kola ger eufori och storhetsvansinne, punkt. Tyvärr är allt rysk roulette och fingers crossed.
Citera
2017-02-23, 02:22
Funderar på att investera i lite kola inom en snar framtid,
det blir mitt första köp samt första gången jag brukar det.
Det är en av 3 droger jag har kvar på min lista som jag "måste" testa,
innan det är dags att duka under och snart har jag råd att köpa mig mitt första g!

Så.. jag är säker på att frågan har kommit upp tusen gånger, men jag har sömnbrist
och orkar inte leta igenom 40+ sidor för att hitta så;
Hur skiljer sig egentligen ruset på kola från ruset på tjack? Folk beskriver dem så identiskt,
blir lite förvirrad. Det enda jag snappat upp är att kola har någon sorts bedövande effekt?
Undrar även hur jag ska dosera, då jag antar att min tolerans på tjack spelar in i det...
Jag kör ca 0,4g dosering på tjack, så varken extremt högt eller lågt.
Kan tilläggas att det jag kommer köpa är renheten testad, ca 70% var resultatet, vad skulle ni betala för ett sånt gram?

Edit: Jag gillar varken party eller sociala sammanhang.
Funkar det med en annan setting, t.ex så brukar jag bara lira tv-spel eller skapa/lyssna på lite musik när jag tar något... bra upplevelse ändå? xD

Oj det här blev långt med en del noobfrågor... blir så när jag är trött och speedad,
om ni väljer att inte svara pga att detta säkert är återkommande frågor förstår jag er så det är lugnt, man blir less till slut. Jag vore dock tacksam om ni kunde stilla mina hjärna lite kortfattat.

Hoppas ni andra nattugglor som är online har en trevlig natt!
Fridens
Senast redigerad av Phobiazi 2017-02-23 kl. 02:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in