Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-30, 14:24
Jag drar ladd varenda helg. Uppskattar knappt ruset men blir alltid att man inhandlar en gubbe inför helgen ändå av någon skum anledning.

För mig så får jag ett något positivt rus på dom två-tre första linorna, lite mer tillfreds samt aningen mer pratglad, men efter det genererar varje streck i princip bara stress. Hur kommer det sig att det blir så, och någon mer än jag med liknande erfarenhet?
Citera
2018-09-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Jag drar ladd varenda helg. Uppskattar knappt ruset men blir alltid att man inhandlar en gubbe inför helgen ändå av någon skum anledning.

För mig så får jag ett något positivt rus på dom två-tre första linorna, lite mer tillfreds samt aningen mer pratglad, men efter det genererar varje streck i princip bara stress. Hur kommer det sig att det blir så, och någon mer än jag med liknande erfarenhet?

Samma här i princip. Uppskattar det i början av kvällen tillsammans med ett stigande alkohol rus och vänner men slutar i att man sitter sent och drar linje på linje bara för att.
Citera
2018-10-01, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Skit i hobby pulvret och köp tjack! Vem fan vill lägga 800kr för totalt missnöjdhet?
Någon som vill kunna sova och inte se ut som ett riktigt mongo.
Citera
2018-10-02, 22:27
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Ja kola IV bjuder på en jävla resa men ändå. Då slår man i sig varje 20e minut! Metylfendiat är väldigt likt kokain IV och mycket billigare!
Jag testade endast kokain en gång, en lina då också. Jag tyckte kokainet liknande ritalin i effekt fast kokainet kändes i alla fall "renare och finare" än ritalinet som känns smutsigt för mig. Fast pratar nasalt nu då.
Citera
2018-10-03, 15:34
Citat:
Ursprungligen postat av Boyz2hood
Finns redigt kola nu på FS, aceton tvättat o grejer för er som vill testa "riktig" kola o inte gatuskit

Tack för den din jävla kuksugare!

Flugsvamp har låst alla uttag och verkar därmed göra en så kallad "exit scam".

Jag förlorade flera tusen kronor tack vare dig, mongo.
Citera
2018-10-04, 01:21
Medlem
Det ligger inte mycket i att kokain blir bättre varje gång. Missnöjd på kvalitet, trasig näsa och mindre effekt tyvärr.
Citera
2018-10-04, 13:03
Medlem
Alltid undrar vad supermix innehåller. Har hört från flera håll att det är bankat med supermix och det brukar faktiskt ge en bra kick.
Citera
2018-10-05, 21:32
Medlem
Hur funkar det med kokain att bygga på ruset.
Säg att man börjar på förfesten med en lina sen tar en till innan man går ut efter en timme, och till en timme senare så man alltså har tagit 3 linor på tre timmar ca, är man då mera påverkad än om man bara tar 1 lina efter 3 timmar
Förstår hur jag tänker?
Ruset brukar ju normal gå över på ca 1 timme
Citera
2018-10-06, 01:26
Medlem
Wladmircosiss avatar
Är i princip helt grön på kola när det gäller eget bruk. Har däremot kommit över lite nu så tänkte höra med er lite mer erfarna!

Precis testat en riktigt liten lina, enligt min billiga våg är den någonstans runt 30 mg. Känner inte så mycket av något rus men känner däremot domning i näsan och övre delen av svalget. Hur skulle ni klassa detta? Luktar och smakar inte så mycket överhuvudtaget men man känner ändå en liten eftersmak och lukt.
Citera
2018-10-06, 02:15
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wladmircosis
Är i princip helt grön på kola när det gäller eget bruk. Har däremot kommit över lite nu så tänkte höra med er lite mer erfarna!

Precis testat en riktigt liten lina, enligt min billiga våg är den någonstans runt 30 mg. Känner inte så mycket av något rus men känner däremot domning i näsan och övre delen av svalget. Hur skulle ni klassa detta? Luktar och smakar inte så mycket överhuvudtaget men man känner ändå en liten eftersmak och lukt.
Låter som en lina lokalbedövning med spår av kokain alltså.
Citera
2018-10-06, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wladmircosis

Väldigt liten lina som däremot inte borde bedöva såpass mycket. Troligen är det väldigt bankat vilket medför att du behöver ta större linor för att få ut något specifikt rus pga låg renhet.
Försök också inte dra in för hårt, du vill inte dra ner det i svalget i onödan. Effekt känns bäst i kombination med alkohol och speciellt med dåligt ladd som i princip enbart visar sig när du kommer upp i några öl.
Fråga gärna på mer om du undrar över något.
Citera
2018-10-06, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shelbycobra
Hur funkar det med kokain att bygga på ruset.
Säg att man börjar på förfesten med en lina sen tar en till innan man går ut efter en timme, och till en timme senare så man alltså har tagit 3 linor på tre timmar ca, är man då mera påverkad än om man bara tar 1 lina efter 3 timmar
Förstår hur jag tänker?
Ruset brukar ju normal gå över på ca 1 timme

Njaaa, kroppen vänjer sig vid ruset och vissa har snarare problem att de dricker på mycket då de känner att laddet gör dom "nyktra". Uppehåller man inte därefter ett konstant flöde av kokain så händer det lätt att man blir för full.

Till din fråga så är det väldigt luddig att svara på, självklart är kroppen mer påverkad av 3 linor på 3 timmar än enbart 1 lina på 3 timmar. Däremot kan det vara smart att vänta med första linan om man söker en bra rusch inför nattklubben tex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in