Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-01, 19:39
Medlem
Bluebeast72s avatar
Seriöst? Är du 7 år eller? Tror du en dos är for life?

Tro fan det försvinner ur dina system o inte varar för gott.
Citera
2015-09-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Jag rättar mig själv.. tror jag. Det är Levamisol som är racemiskt (Levo) och Tetramisol som är kiralt. Finns kanske några kemister som hänger här och kan reda ut begreppen

Tetramisol är ett racemat och innehåller 50/50 av enantiomererna levamisol och dexamisol.
Citera
2015-09-01, 20:06
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUCKKULTURMARXISM
När man tar kokain för första gången blir risken för hjärtattack 3 gånger större. Är det en nackdel som varar för alltid eller kan hjärtat återhämta sig om man inte tar droger under en lång period och håller sig i form?

hjärtat kommer aldrig någonsin återhämta sig.....
Citera
2015-09-03, 12:30
Medlem
Tjo gubbar o gummor. Tagit kokain 2 helger i rad (1g varje helg, relativt bra kola), och funderar på en tredje, då det enligt mig är guldläge. Är det någon fara att under en period ta lite mer än normalläge, eller bör jag inte ta denna helg också?

Beroende är inte det jag tänker på, utan de andra rent kroppsliga risker som kokain medför. Vill inte ha skador, och därför ska jag ta en paus, men e de lugnt med en sista helg på länge?
Citera
2015-09-03, 22:13
Medlem
Ska inta lite kokain ca 24h efter jag intog 1mg Iktorovil.

Givet att jag ska dricka alkohol också, då vet jag ju att Ikton kommer att spela lite roll i hur påverkad jag blir osv.

Men jag tänker, visst borde kolan "göra upp" för det? Dvs ta bort så jag får kontroll (någorlunda iaf) och inte fuckar ur liksom? eller tänker jag helt snett?

jag tänker dricka typ 5-6bärs sen gå ut på krogen och då gå på kolan. vad tror ni?
Citera
2015-09-03, 22:29
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Hur är det att blanda koks och amfetamin? Farligt?

Edit: Läste TS och fick typ svar på frågan. Men jag efterfrågar ändå folk med erfarenheter.
Citera
2015-09-06, 03:35
Medlem
eddiepeddies avatar
Hur är kokainet där ni bor?
Mitt är rätt bra. Men önskar det fanns nåt sätt att förlänga rruset eller öka kicken. Typ injecera. Kom gärna med tips.
Citera
2015-09-06, 16:36
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Mitt är rätt bra. Men önskar det fanns nåt sätt att förlänga rruset eller öka kicken. Typ injecera. Kom gärna med tips.

Injicera fan inte du kmr gå ner dig. Hellre då crack. Lägg lite i en sked med bikarbonat och skvätt vatten koka upp det till en sten och rök. Där kommer du få en kick men ruser varar kortare tid tyvärr.

Annars lär dig fylla på innan det dalar bara så blir det bra.
Koks är farligt så var försiktigt.
Citera
2015-09-09, 23:18
Medlem
Blanda alkohol, koks och mdma, hur farligt är det?

Landa på Ikto sen, är det cool?

Tacksam för snabba svar!!
Citera
2015-09-10, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Blanda alkohol, koks och mdma, hur farligt är det?

Landa på Ikto sen, är det cool?

Tacksam för snabba svar!!
bump! vill inte göra nåt dumt
Citera
2015-09-10, 16:52
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
bump! vill inte göra nåt dumt

Är inte så insatt i att blanda just dem substanserna men låter inte riktigt safe, skulle vänta på fler svar
Citera
2015-09-10, 17:33
Medlem
compactlivings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie

Förmodligen alkohol eftersom allt blir roligare med det! Gå igenom lite "lättare" alternativ innan du funderar på kanyler!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in