Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-03-09, 23:50
Medlem
lejars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Samt: Hur mycket pressar kola hjärtat? Får alltid sån sjuk nojja när jag har dragit en lina att mitt hjärta ska stanna.

Ja, det pressar hjärtat såklart. Men efter en lina behöver du inte vara orolig. Grejen med kola är ju att du aldrig bara tar EN lina. Du kommer ju garanterat ta flera, det vill säga om du har mer. Att tänka på är ju om du blandar med alkohol så pressar du hjärtat ännu mer. Men att blanda kola med alkohol är det ju väldigt många som föredrar eftersom det väldigt ofta intas i en sån miljö SAMT påverkar ruset då det bildas kokaetylen. Men det här står väl redan i FAQ:en.
Citera
2013-03-14, 20:07
Bannlyst
Segt att man blev lurad på 1000kr av en som påstod sig sälja kokain.. Så surt och så dumt gjort av han då jag hade kapital till 20g som jag tänkt köpa samma vecka som jag fått leverans var tanken.. så nu sprack det!!!! Får åka upp till sthlm helt enkelt och göra ett försök på plattan eller dylikt.
Citera
2013-03-22, 03:09
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Hur ser det ut med kokain i Småland nuförtiden? Vilka städer/orter går det att handla på? Kostnad mellan tummen och pekfingret?
Citera
2013-03-22, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness
Hur ser det ut med kokain i Småland nuförtiden? Vilka städer/orter går det att handla på? Kostnad mellan tummen och pekfingret?

finns fan inte ladd någonstans var man än söker nu för tiden.. sägs finnas massor av mängder men då fan går det inte hitta en säljare inte, det är underligt.
Citera
2013-03-22, 22:46
Medlem
ferrariturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trancedreamer
finns fan inte ladd någonstans var man än söker nu för tiden.. sägs finnas massor av mängder men då fan går det inte hitta en säljare inte, det är underligt.

hahaha bor du i skogen eller?
Citera
2013-03-23, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ferrariturken
hahaha bor du i skogen eller?

Nej men Östra Östergötland.. Så ja det är verkligen underligt. Tror jag haft med minst 5st säljare att göra, varav dem flesta blåst en eller bara strular. Skulle möta en i sthlm som ballade ut totalt, förmodligen ville han blåsa mig men märkte att det inte gick. Så visst det finns det gör det men pålitliga kranar är de inte gott om. I detta län finns det inte något ladd åtminstone. Får la se vad plattan osv i sthlm city ger i kommande vecka.

Ingen som vet något ställe att gå till där man har lätt för att hitta ?
Hade man varit utomlands så skulle man bara gå till första bästa krog så hade man det man ville ha. Men detta är ju Sverige haha
Citera
2013-03-23, 15:17
Medlem
ferrariturkens avatar
Citat:
Nej men Östra Östergötland.. Så ja det är verkligen underligt. Tror jag haft med minst 5st säljare att göra, varav dem flesta blåst en eller bara strular. Skulle möta en i sthlm som ballade ut totalt, förmodligen ville han blåsa mig men märkte att det inte gick. Så visst det finns det gör det men pålitliga kranar är de inte gott om. I detta län finns det inte något ladd åtminstone. Får la se vad plattan osv i sthlm city ger i kommande vecka.

Ingen som vet något ställe att gå till där man har lätt för att hitta ?
Hade man varit utomlands så skulle man bara gå till första bästa krog så hade man det man ville ha. Men detta är ju Sverige haha

Skulle aldrig ge nr till kranen till någon jag inte känner speciell om det är någon på nätet, du kanske är snut hahaa

Man kan hitta ladd på svenska krogar oxå
Citera
2013-03-23, 19:57
Medlem
ferrariturkens avatar
Citat:
För SR är så bökigt, det är ävne fler än jag som tycker.

Har du pengar så kör ner till Malmö el Köpenhamn haha
Citera
2013-03-27, 19:10
Medlem
Vad betalar man för priser i dags läget i sthlm? Lite mellan tummen och pekfingret
Citera
2013-03-27, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chancy
Vad betalar man för priser i dags läget i sthlm? Lite mellan tummen och pekfingret
Beror helt på kvalitet.
Standard: 1000kr
Dunder: 1400-1500kr
Citera
2013-03-28, 15:58
Medlem
kputzkis avatar
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_839031&feature=iv&s rc_vid=9SlAMsaQbM4&v=MoCnBYpN_hE

holländare testar 4 sorters ladd, kul klipp!
Citera
2013-03-28, 17:42
Medlem
SilentBullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kputzki
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_839031&feature=iv&s rc_vid=9SlAMsaQbM4&v=MoCnBYpN_hE

holländare testar 4 sorters ladd, kul klipp!

Samma program testar ladd i sociala sammanhang

http://www.youtube.com/watch?v=FKdcwtjyPD4

Liberalt program hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in