Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-02-26, 23:32
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaidarHaran
Visste inte om det där med att dra det långsamt, blir att testa nästa gång det är dags.

Tror man ger slemhinnorna en bättre chans att absorbera då. Går det fort bör det bli ungefär samma sak som att dra in en stor hög på samma gång. Mycket pulver per sekund, och mycket hamnar nog fel då.

Kom att tänka på en grej jag såg i den här videon https://www.youtube.com/watch?v=B9Z4RAcVRsg , vid 5:10. Nånting de lokala knarkarna kallar för "window rolling" (=continuous snorting). De förklarar inte målet med tekniken, men jag får för mig att det kanske handlar om att inte dra in mängder på jättekort tid.
Citera
2015-03-01, 16:16
Medlem
Hallå.
Blir inte klok på kokain. Fick tag på en gubbe högkvalitets ladd som var från Amsterdam. Flera av mina rutinerade vänner kunde intyga att kvalitén var väldigt hög så det är inget fel på laddet.
Var på förkrök igår och satte i mig ett antal öl och nån grogg och sen bar det iväg till klubben, kände mig riktigt mysig av alkoholen och riktigt taggad. Direkt när jag kom in på nattklubben gled jag in på toan och tog en riktigt stor lina för att komma igång. 2 min senare så är all alkoholkänsla borta och blir jävligt stimulerad men inte på ett särskilt bra sätt. Kunde inte alls slappna av och hänga med folk utan stod mest och spände mig, knappast något bättre självförtroende heller utan snarare tvärt om.
Ingen eufori, ingenting. Kände mig bara felplacerad och jävligt edgy.

Vad kan ha gått snett, tog för mycket direkt?
Inget för mig?
Citera
2015-03-01, 16:21
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlasson
Hallå.
Blir inte klok på kokain. Fick tag på en gubbe högkvalitets ladd som var från Amsterdam. Flera av mina rutinerade vänner kunde intyga att kvalitén var väldigt hög så det är inget fel på laddet.
Var på förkrök igår och satte i mig ett antal öl och nån grogg och sen bar det iväg till klubben, kände mig riktigt mysig av alkoholen och riktigt taggad. Direkt när jag kom in på nattklubben gled jag in på toan och tog en riktigt stor lina för att komma igång. 2 min senare så är all alkoholkänsla borta och blir jävligt stimulerad men inte på ett särskilt bra sätt. Kunde inte alls slappna av och hänga med folk utan stod mest och spände mig, knappast något bättre självförtroende heller utan snarare tvärt om.

Inget för mig?

Det vart nog för mkt av det goda
Citera
2015-03-01, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Det vart nog för mkt av det goda
Det jag misstänker också, får ge det en chans till nästa helg!
Problemet med ladd tycker jag är att jag älskar verkligen känslan av att vara berusad, liksom slirig i huvudet och det försvinner ju direkt så fort man tar en snok.
Citera
2015-03-01, 21:18
Medlem
Turkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlasson
Hallå.

Inget för mig?

Ja, det var nog lite för potent och du tog för mycket på en gång. Hände mig bl.a när jag var i Tyskland och festade. Blev totalnojig, och det blev inget kul alls. Men good for you att du fått tag på prima varor.

Ta lite mindre linor så ska du känna att du får en bättre känsla än alkoholberusningen. Och fortsätt drick alkohol samtidigt som du snortar. Perfekta kombon!
Citera
2015-03-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firstdrop26
Om jag hade beställt hade jag inte beställt 1g, 7g å dela på tre pers tänkte vi.
"Har du målvakt/ droplåda kör. Skulle inte göra det annars med tanke på straffsatserna"

Men jag är inte du, vågar du chansa så kör. Tänk på att olika länder är olika flaggade i tullen. Bättre att beställa ifrån Tysland än Nederländerna.
Citera
2015-03-02, 22:28
Medlem
Nog för att praxis för nark av normalgrad hamnar på grammet, däremot så kan man addera en extra månad på sitt fängelsestraff för varje gram ytterligare. YOLO, etc.
Citera
2015-03-02, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TechnoVen
Nog för att praxis för nark av normalgrad hamnar på grammet, däremot så kan man addera en extra månad på sitt fängelsestraff för varje gram ytterligare. YOLO, etc.
Det går väl vid över 0.8 gram har jag för mig? Men du kan ha rätt så klart.
Citera
2015-03-03, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Det går väl vid över 0.8 gram har jag för mig? Men du kan ha rätt så klart.

0,6 till och med. Jag sa 1 gram för att man sällan kan beställa mindre än det .
Men du är något på spåren... 0,5g försändelser borde inte resultera i särskilda insatser!
Citera
2015-03-04, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TechnoVen
0,6 till och med. Jag sa 1 gram för att man sällan kan beställa mindre än det .
Men du är något på spåren... 0,5g försändelser borde inte resultera i särskilda insatser!
Oj, okej! Verkligen höga straffvärden för Kokain.
Citera
2015-03-15, 22:28
Medlem
Ovcharkas avatar
Två linor kokain och sedan amfetamin när kokainet dalat?
Citera
2015-03-24, 20:26
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Två linor kokain och sedan amfetamin när kokainet dalat?

Inget svar på den frågan? Vet inte om jag förstört min kropp, men jag tog två små linor kokain och ung. 3-4h senare (Kände inte av laddet då) tog jag amfetamin, och jag mådde bra iaf.

Nu till min nya fråga: Det är extremt sällan jag tar kokain (Mer erfarenhet av tjack), men när jag tog det idag så ömmade lite där under- och överkäke möts - på sidan framför öronen. Kändes lite som när man råkat "tugga snett". Det störde inte så mycket, men jag undrar om det vanligt/vad det handlar om?

Förväxla inte detta med käkspänningar bara, för det var det inte. Hade inga käkspänningar alls. Nu ska jag sluta skriva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in