Citat:
Ursprungligen postat av Bambinoo
Så nu har man kollat på Johans dag, och jag tycker man fick se en helt annan sida av honom med känslor etc. Förstår mig inte på vissa som bara ser han som en trångsynt snobb. Han har ju skön och lite udda humor och inte alls så kaxig som jag hade föreställt mig.
Håller med, absolut bästa avsnittet hitills! Rheborg visade upp vem han verkligen är, skratt och gråt. Så sympatiskt. Han vågade bjuda på sig själv. Gillas mycket!
Har en helt annan bild av honom efter detta.

(troligen har jag har gått i fällan att associera honom alltför mycket med hans alter ego..)

¨
Trodde det skulle bli lite fotografi/gatufotografi som en utmaning (då han är riktigt duktig på det
http://rheborg.blogspot.com/ ) men var ok som det var. Bäst hitills som sagt.