2012-01-14, 22:21
  #997
Avslutad
Fan vad Kim Andersson äcklar mig. Jävla vidriga människa
Citera
2012-01-14, 22:37
  #998
Medlem
Kim Anderzon är skön. Gamla tanter tänker också på sex, varför skulle de inte göra det? Acceptera verkligheten kungalfonzo!
Citera
2012-01-14, 22:52
  #999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambinoo
Så nu har man kollat på Johans dag, och jag tycker man fick se en helt annan sida av honom med känslor etc. Förstår mig inte på vissa som bara ser han som en trångsynt snobb. Han har ju skön och lite udda humor och inte alls så kaxig som jag hade föreställt mig.
Håller med, absolut bästa avsnittet hitills! Rheborg visade upp vem han verkligen är, skratt och gråt. Så sympatiskt. Han vågade bjuda på sig själv. Gillas mycket!
Har en helt annan bild av honom efter detta.
(troligen har jag har gått i fällan att associera honom alltför mycket med hans alter ego..) ¨

Trodde det skulle bli lite fotografi/gatufotografi som en utmaning (då han är riktigt duktig på det http://rheborg.blogspot.com/ ) men var ok som det var. Bäst hitills som sagt.
__________________
Senast redigerad av retro1234 2012-01-14 kl. 23:06.
Citera
2012-01-14, 23:14
  #1000
Medlem
Mycket bra program. Alltid gillat det Johan Rheborg gör, den bästa av alla i Killinggänget. Han har gjorde mycket för den här säsongen av programmet tycker jag. Skulle vara kul att träffa den där chefen han påstog sig bygga Percy Nilegaard på. Det är som vanligt alltid kul att få en bakgrund på saker.
Citera
2012-01-14, 23:19
  #1001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allankv
Någon som vet vilket märke och modell det är på johan rheborgs piké, med trycket New York 1964

Ser ut som abercrombie & fitch. Men kan ha fel, men är ganska säker. I annat fall gör de kläder i den stilen.
Citera
2012-01-14, 23:34
  #1002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Fan vad Kim Andersson äcklar mig. Jävla vidriga människa

Jag kan bara hålla med dig. Tänk om hon kunde hålla käften i alla fall så man slapp höra hennes dynga!
Citera
2012-01-14, 23:43
  #1003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Jag kan bara hålla med dig. Tänk om hon kunde hålla käften i alla fall så man slapp höra hennes dynga!

Verkar vara ett riktigt ego. Stelnar till så fort så fort någon skämtar lite på hennes bekostnad, finns inget jobbigare än människor som tar sig själva på för stort allvar. Förstår inte heller hennes snack om kvinnlig humor.
Citera
2012-01-15, 00:16
  #1004
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DopeLife
Verkar vara ett riktigt ego. Stelnar till så fort så fort någon skämtar lite på hennes bekostnad, finns inget jobbigare än människor som tar sig själva på för stort allvar. Förstår inte heller hennes snack om kvinnlig humor.

Hon såg ju väldigt irriterad ut när Rheborg och Rabaeus "retade" henne.
Citera
2012-01-15, 00:55
  #1005
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambinoo
Så nu har man kollat på Johans dag, och jag tycker man fick se en helt annan sida av honom med känslor etc. Förstår mig inte på vissa som bara ser han som en trångsynt snobb. Han har ju skön och lite udda humor och inte alls så kaxig som jag hade föreställt mig.

Håller med, killen verkar ju vara den normalaste människan i Sverige, helt sjukt normal, nästan spökligt. Faktiskt inget hos honom jag retar mig på.
Citera
2012-01-15, 01:29
  #1006
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambinoo
Så nu har man kollat på Johans dag, och jag tycker man fick se en helt annan sida av honom med känslor etc. Förstår mig inte på vissa som bara ser han som en trångsynt snobb. Han har ju skön och lite udda humor och inte alls så kaxig som jag hade föreställt mig.
Han är så långt ifrån snobb man någonsin kan komma

Blev irriterad på att Kim styrde in samtalet på könsroller vid middagen - antagligen kände hon att hon inte hade fått så mycket uppmärksamhet så hon var tvungen att starta en diskussion. Pinsamt nog hade hon inte heller några vettiga åsikter utan lade fram sånt som "sexuellt frigjorda och starka kvinnor" ska tycka. Jag skäms å hennes vägnar.
Citera
2012-01-15, 01:50
  #1007
Medlem
Halv-Dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geschmacklos
Tycker Louise är skum som fan, hon verkar ständigt alkoholpåverkad (inte med MS:en att göra alltså). Hon kläcker ur sig opassande kommentarer i fel sammanhang och flackar med blicken

Det har just med MS:en att göra...det påverkar talet och även till viss del tankens rapphet.Jag tror hon är rätt medveten om hur hon var tidigare och hur hon har förändrats.
Folk som har MS kan verka påverkade av "något".Och det är rätt påfrestande att följa med i alla konversationer under en hel dag om man har MS,tänk dig att du inte har sovit på 2-3 dagar och har varit ute och julhandlat i 12 timmar varje dag.Och sen ska du göra bra tv.Ungefär så kan det vara.
Jag har en bekant med MS.
Citera
2012-01-15, 02:42
  #1008
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv-Dan
Det har just med MS:en att göra...det påverkar talet och även till viss del tankens rapphet.Jag tror hon är rätt medveten om hur hon var tidigare och hur hon har förändrats.
Folk som har MS kan verka påverkade av "något".Och det är rätt påfrestande att följa med i alla konversationer under en hel dag om man har MS,tänk dig att du inte har sovit på 2-3 dagar och har varit ute och julhandlat i 12 timmar varje dag.Och sen ska du göra bra tv.Ungefär så kan det vara.
Jag har en bekant med MS.

Jag håller med. MS visar sig i så mycket mer än i bara musklerna. Typiska symptom är tex. att de har svårt att hänga med i konversationer eller lyssna på andra under en längre period. Att komma med otajmade kommentarer från tex. en tidigare konversation eller händelse kan också vara vanligt förekommande. Överlag kan det därför kännas som att personen i fråga kanske är berusad, trött eller vimsig. Jag har jobbat som personlig assistent för en som har MS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in