2011-12-30, 22:07
  #913
Medlem
fritjofkonkass avatar
Det man slås av vid åsynen av reklamen till Stjärnorna på slottet är att de som egentligen har roligast är inte tittarna själva, utan dessa pajaser till stjärnor, om man ens kan kalla dem det.

De lallar runt på något gammalt herresäte under ett par sommardagar och är allmänt irriterande och löjliga, och man kan sannerligen undra vari poängen med detta osmakliga program ligger, förutom att ge B-kändisar ett uns rampljus.
Blotta åsynen av Lindarw i reklamen får mig att rysa av obehag och avsmak över hela konceptet.
Citera
2011-12-30, 22:53
  #914
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Det man slås av vid åsynen av reklamen till Stjärnorna på slottet är att de som egentligen har roligast är inte tittarna själva, utan dessa pajaser till stjärnor, om man ens kan kalla dem det.

De lallar runt på något gammalt herresäte under ett par sommardagar och är allmänt irriterande och löjliga, och man kan sannerligen undra vari poängen med detta osmakliga program ligger, förutom att ge B-kändisar ett uns rampljus.
Blotta åsynen av Lindarw i reklamen får mig att rysa av obehag och avsmak över hela konceptet.
Grejen är ju likväl att dessa deltagare i en begreppsligt sann mening egentligen inte alls är några "stjärnor". Kan man rentav kalla årets figurer för b-stjärnor?!
Citera
2011-12-30, 23:09
  #915
Medlem
fritjofkonkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusEnhorning
Grejen är ju likväl att dessa deltagare i en begreppsligt sann mening egentligen inte alls är några "stjärnor". Kan man rentav kalla årets figurer för b-stjärnor?!

Eller bara Stjärnorna på dagcentret
Citera
2011-12-30, 23:20
  #916
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Eller bara Stjärnorna på dagcentret

"Dagcenter Dance" med Onkel Kånkel är en bra låt....
Annars behöver väl ingen av dom stödboende med en "god mans" hjälp, men vi får väl se framöver med Kim A....

//Crimson
Citera
2011-12-30, 23:26
  #917
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det är i alla fall skönt att Kims dag är över. Maken till kroppsprogram stöpt i vulvafrenesi får man leta efter. Tvi för denna typ av teatermänniskor! Hela programmet var ju en vurm i fria teatersällskaps ALU-knullande? En flirt med de som idag är 60+ och besöker den lokala teaterscenen.

Nåväl, det kan bara bli bättre...
Citera
2011-12-30, 23:48
  #918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är i alla fall skönt att Kims dag är över. Maken till kroppsprogram stöpt i vulvafrenesi får man leta efter. Tvi för denna typ av teatermänniskor! Hela programmet var ju en vurm i fria teatersällskaps ALU-knullande? En flirt med de som idag är 60+ och besöker den lokala teaterscenen.

Nåväl, det kan bara bli bättre...
Så är det. Till och med alla varianter av Rheborgupplägg är att föredra trots allt framför Kim A.:s friteatervurmande sextiopluston.

Johan Rabeaus ska bli spännande.
Undrar om han går in på sitt arbete med Lars Norén och berättar något nytt och avslöjande?
Kolla in Rabeaus i dessa 13 sekunder (på Youtube) i pjäsen Sanning och konsekvens, från i slutet av 80-talet.
En klassiker. Där var Rabeaus i sitt absoluta esse! Tyvärr finns ju bara dessa ynka sekunder från den gamla pjäsen på nätet.
Citera
2012-01-01, 17:04
  #919
Medlem
Förstår fortfarande inte riktigt vad Rheborg har att vinna på att medverka i detta program. Det känns nästan bisarrt att han är med.
Citera
2012-01-01, 19:17
  #920
Medlem
Trumpeters avatar
Del 2 om en knapp timma

I kvällens program lurar Christer Lindarw de andra stjärnorna rejält och lyckas dessutom få alla att hångla i en fontän.
Citera
2012-01-01, 20:09
  #921
Medlem
Trumpeters avatar
- En vacker historia.

Vet inte om Rheborg valde riktigt rätt ord när han sa "vacker" om Lindarws pappa.
Citera
2012-01-01, 20:20
  #922
Moderator
Dr Kings avatar
Kul skämt av Lindarw. De svalde det med hull och hår också.
Citera
2012-01-01, 20:22
  #923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
- En vacker historia.

Vet inte om Rheborg valde riktigt rätt ord när han sa "vacker" om Lindarws pappa.


En jävla idiot hade varit bättre, men var ju fint att han tog sitt ansvar till slut även om det var 17år sent.

De slapp hoppa haha , tycker Lindarw verkar rätt skön. Allt kul när man får se andra sidor på folk.
Citera
2012-01-01, 20:35
  #924
Medlem
erikbes avatar
Då undrar man ju givetvis vilka profiler som penetrerat Lindarw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in