2012-01-19, 22:48
  #1033
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Vad är det du inte fattar, inlägget är ju glasklart. Vad användaren menar är att Johan och hans fru var oskulder när de träffades och endast har idkat penetrerande sex med varandra.

Fast Rheborg sa väl i Stjärnorna på slottet att han misste oksulden som 14-åring och sedan dröjde det flera år till nästa gång så uppgifterna i inlägget kan inte stämma.
Citera
2012-01-19, 23:12
  #1034
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Fast Rheborg sa väl i Stjärnorna på slottet att han misste oksulden som 14-åring och sedan dröjde det flera år till nästa gång så uppgifterna i inlägget kan inte stämma.
Jo, men nu skren ju användaren att det var ett rykte, och det ordet trodde jag inte att jag behövde förklara.

För den delen skulle det inte förvåna mig om Johan R skulle tycka att det är lite pinsamt att ha förlorat mandomen i (låt oss säga) 17-18-årsåldern i den sexfixerade Kims sällskap. Då är dett lätt att humma något om en tafflighet i 14-års åldern. Han är i så fall inte den förste mannen i världshistorien som gjort det.
Citera
2012-01-21, 20:48
  #1035
Medlem
diemydarlings avatar
Johan Rab**us (kan inte stava) vilken man! Jag är imponerad av den mannen´.
Citera
2012-01-21, 20:55
  #1036
Medlem
eternussermos avatar
Härligt sista avsnitt och en gedigen årgång.
Citera
2012-01-21, 21:15
  #1037
Medlem
Amazing-Graces avatar
Ja, man älskar Rabaeus!
Citera
2012-01-21, 22:44
  #1038
Medlem
Klåd Junkers avatar
Mycket bra program. Rabéus är en skön snubbe, hans levnadsöde påminner om mitt. Mycket flyttande i tidiga år.

Bra stämning i gruppen och feelgood-känslor så det står härliga till.
Aftonbladet försökte sälja lösnummer på hans stora sorg, men han var väldigt sober och drog inga växlar på systerns död eller faderns hårdföra styre.

Sa jag att det var ett mycket bra program?
Mycket bra musik också.
Citera
2012-01-22, 01:35
  #1039
Medlem
Är det fortfarande ingen som vet hur man kan få tag på säsong 1??
Det har ju nu gått ÅR och ingen har lyckats få fram det hela. Finns det ingen som har någon idé eller ngt om hur man kan få fram den säsongen??
Citera
2012-01-22, 03:24
  #1040
Medlem
lodkolvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toppmodell1985
Min mamma känner Rehborgs fru Tina (Kristina) Hon kallas för Lullan ock de blev ihop när de vara tonåringar ock det ryktas om att de bara legat med varann.

Ja har märkt att den här Slottetstjärnan gillar att flörta med småtjejer på Twitter. Hi hi.

"Lullan" (med glasögon) tycker om ponnys och träningsoverall ock ser ut så här:
http://www.vidilab.se/142 (till höger i bild)

En till bild på Rheborgs fru bild Varför har han inte fixat bättre än så här? Har fru Rheborg mycket dollares eller vad ÄR GREJEN? Förstår inte detta
Citera
2012-01-22, 12:56
  #1041
Medlem
wonderlands avatar
Känns som vissa blandar ihop Rheborg med hans rollkaraktär i Solsidan. Rheborg som privatperson/personlighet har en passande fru, känns inte som någon som skulle ha modell som arm candy.
Sen vettefan om de enbart legat med varandra under alla dessa år.
Citera
2012-01-22, 14:51
  #1042
Medlem
fritjofkonkass avatar
Blev så fruktansvärt arg när jag såg att de började klottra på folkabussen med sprejfärger. Ska licenspengarna gå till sånt här piss, vandalisering av ett stycke kulturarv? Jag hoppas vid Gud att det var vattenlöslig färg de hade, annars förtjänar denne Rabaeus ett rejält lavemang så han lär sig att dylik förstörelse inte är okej. Att brackorna sen klädde ut sig till någon slags hippies är även det minst sagt bisarrt.
Överlag är det ett extremt löjligt program med dessa B-kändisar som frotterar sig med varandra på fuktskadade gods i Sörmland. De tycks ju ha roligast själva, mycket lite av detta når genom rutan.
Citera
2012-01-22, 15:22
  #1043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Blev så fruktansvärt arg när jag såg att de började klottra på folkabussen med sprejfärger. Ska licenspengarna gå till sånt här piss, vandalisering av ett stycke kulturarv? Jag hoppas vid Gud att det var vattenlöslig färg de hade, annars förtjänar denne Rabaeus ett rejält lavemang så han lär sig att dylik förstörelse inte är okej. Att brackorna sen klädde ut sig till någon slags hippies är även det minst sagt bisarrt.
Överlag är det ett extremt löjligt program med dessa B-kändisar som frotterar sig med varandra på fuktskadade gods i Sörmland. De tycks ju ha roligast själva, mycket lite av detta når genom rutan.


Du kan väl knappast mena att Kim Anderzon, Rheborg, Rabeaus, Hoffsten och Lindarw är b-kändisar? De är ju a-kändisra så det skriker om det. Dessutom vem är det som tvingar dig att titta om du tycker att det är så otroligt uselt.
Citera
2012-01-22, 20:34
  #1044
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Blev så fruktansvärt arg när jag såg att de började klottra på folkabussen med sprejfärger. Ska licenspengarna gå till sånt här piss, vandalisering av ett stycke kulturarv? Jag hoppas vid Gud att det var vattenlöslig färg de hade, annars förtjänar denne Rabaeus ett rejält lavemang så han lär sig att dylik förstörelse inte är okej. Att brackorna sen klädde ut sig till någon slags hippies är även det minst sagt bisarrt.
Överlag är det ett extremt löjligt program med dessa B-kändisar som frotterar sig med varandra på fuktskadade gods i Sörmland. De tycks ju ha roligast själva, mycket lite av detta når genom rutan.

B-kändisar???

Det är ju det som är roligt med detta programmet att man för en gång skull får se den riktiga svenska kultureliten med varann.
__________________
Senast redigerad av Steff83 2012-01-22 kl. 20:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in