Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Fast Rheborg sa väl i Stjärnorna på slottet att han misste oksulden som 14-åring och sedan dröjde det flera år till nästa gång så uppgifterna i inlägget kan inte stämma.
Jo, men nu skren ju användaren att det var ett
rykte, och det ordet trodde jag inte att jag behövde förklara.
För den delen skulle det inte förvåna mig om Johan R skulle tycka att det är lite pinsamt att ha förlorat mandomen i (låt oss säga) 17-18-årsåldern i den sexfixerade Kims sällskap. Då är dett lätt att humma något om en tafflighet i 14-års åldern. Han är i så fall inte den förste mannen i världshistorien som gjort det.