2009-01-04, 18:03
  #313
Medlem
pingvinens avatar
dubbelpost
__________________
Senast redigerad av pingvinen 2009-01-04 kl. 18:06.
Citera
2009-01-04, 19:59
  #314
Moderator
Dr Kings avatar
Visst uppträdde Jonas som en trotsig tonåring i klippet men fiolpedagogen var också definitivt lite "too much". Ville mer eller mindre smeka hans händer och talade till dem på ett sätt som om de var små dagisbarn.


Å andra sidan är väl all publicitet bra publicitet så hon får säkert en hel del extra jobb efter detta.

http://www.evabrittgratte.se/
Citera
2009-01-04, 20:36
  #315
Medlem
Gardell

Att han är lite speciell behöver väl inte påpekas. Många av oss som gillar honom blev besvikna av det vi såg. En sida av Gardell man inte kände igen.
Jonas gjorde bort sig, anser jag. Han klarade inte av en situation där han själv inte äger hela scenen. Vi fick helt enkelt se en annan sida av Gardell.
Däremot tycker jag att det var stort av honom att prata ut om saken och gå vidare i det planerade programmet.
Men bäst var det jag läste i någon av dagens tidningar, att Jonas varit ångerfull efteråt och skrivit ett brev till Eva-Britt där han bad om ursäkt och förklarade varför han reagerade som han gjorde. Bra där!
Jonas är säkert medveten om sina brister men det är något han lätt håller utanför offentlighetens ljus i vanliga fall.
Att delta i den här typen av program är bra promotion men det har också ett pris.
Citera
2009-01-04, 21:40
  #316
Medlem
Klåd Junkers avatar
Ingen som har kommenterat Loffe och Jonas historia om pianisten Karl-Erik Welins lilla eskapad med självsugningen som lär ska ha förevigats på bild. Ordet organist fick där, med ens, en helt ny innebörd...
Bara att se och höra fiina stjärnornas garv var värt halva licensen.

Måste också erkänna att den där pedagogen hade ett visst sug i blicken. Tro fan att det ryckte lite i fagotten om lördagsaftonen.

M
I
L
F
Citera
2009-01-04, 22:55
  #317
Medlem
wonderlands avatar
Om han nu mådde så psykiskt dåligt hade han ju kunnat gått ifrån lektionen och snackat med Scheja istället nere på slottsgården. Men det hade ju inte blivit lika bra teve. Vafan, han är ju en vuxen människa, han hade inte behövt deltaga på lektion om han inte ville.
Nä, gillar väl Gardell men ibland alltså...
Citera
2009-01-04, 23:29
  #318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker
Ingen som har kommenterat Loffe och Jonas historia om pianisten Karl-Erik Welins lilla eskapad med självsugningen som lär ska ha förevigats på bild. Ordet organist fick där, med ens, en helt ny innebörd...
Bara att se och höra fiina stjärnornas garv var värt halva licensen.

Måste också erkänna att den där pedagogen hade ett visst sug i blicken. Tro fan att det ryckte lite i fagotten om lördagsaftonen.

M
I
L
F
Ja, det var ju nästan så man satte kaffet i vrångstrupen när man hörde detta... Humor!
Citera
2009-01-04, 23:38
  #319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Gardell blir tydligen stormförtjust över att 2 st ska kliva ut som bisexuella (den stjälvklaraste & jämnställdaste sexualiteten) i nästa program,

jag tippar på Dellert och den där pretto kocken
dem ska båda göra entre ifrån en slottsgarderob & kroka i varandra via lillfingrarna och berätta att dom har ett litet tillkännagivande med plirig blick
"vi är båda bisexuella..skål"

vad tror ni?

Jo kocken har jag hört detta om. Inte är det präktiga Christina inte.
Loffe njaaa och inte pianisten (orka stava).
Wagner är från trakten och var udda.....
Citera
2009-01-05, 00:26
  #320
Medlem
Giant Squids avatar
Gardell får psykbryt för att sedan be om ursäkt och tala ut, om och om igen, han verkar ivarjefall vara den som får mest mediapublicitet under programmets gång, om det är till hans fördel skall vara osagt.

Musslan Scheja är ju sååååå tråkig så allting blir Matrix-mode och går i slowmotion så fort han visar sig.
Gardell lyckades pressa Scheja på sin kukstatus, så nu vet vi , han är inte omskuren big brother varning där.

Dellert bara växer och växer, skulle man få välja nån och gå ut och festa med skulle jag slita med mig Dellert alla dar i veckan.

Tråkigaste avsnittet i den tråkigaste säsongen hitintills, nästa gång får de fan ta och casta lite bättre.
Citera
2009-01-05, 00:36
  #321
Medlem
Worezs avatar
Sett det omtalade klippet och tycker det är en överdrift från medias sida (som vanligt). Varför blir inte fiol-Pelle ifrågasatt för sitt uppträdande på gården när de andra tränade fiol? Varför överdriver alla så mycket angående det så kallade utbrottet? Han varken skrek eller sparkades, utan höjde endast rösten och förtäljde sitt missnöje. Vad är det som är konstigt med det?

Jag anser att Gardell var den enda som hade stake i det där gänget!
Citera
2009-01-05, 00:51
  #322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Gardell får psykbryt för att sedan be om ursäkt och tala ut, om och om igen, han verkar ivarjefall vara den som får mest mediapublicitet under programmets gång, om det är till hans fördel skall vara osagt.

Musslan Scheja är ju sååååå tråkig så allting blir Matrix-mode och går i slowmotion så fort han visar sig.
Gardell lyckades pressa Scheja på sin kukstatus, så nu vet vi , han är inte omskuren big brother varning där.

Dellert bara växer och växer, skulle man få välja nån och gå ut och festa med skulle jag slita med mig Dellert alla dar i veckan.

Tråkigaste avsnittet i den tråkigaste säsongen hitintills, nästa gång får de fan ta och casta lite bättre.

Nja, jag är av delad mening. Min nyfiken på Scheja har blivit tillfredställd sådär. Lite kul att se mer om vem har är även om inte visar upp allt, diplomatiskt skicklig som han är.
När det gäller Dellert håller jag med dig. Hon är den mest spännande människan i gänget. Rätta mig om jag har fel men är hon inte gift sedan länge med en man som är ca 20 år yngre än henne?

F.ö. tycker jag att minst två deltagare i den här omgången inte riktigt håller måttet.
Citera
2009-01-05, 01:21
  #323
Medlem
Worezs avatar
Längtar tills de låter Björn Ranelid vara med, då jävlar ska ni se att det blir fart på programmet. Fler personligheter som han och Gardell ska nog sätta fart på både det ena och det andra.
Citera
2009-01-05, 02:11
  #324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Längtar tills de låter Björn Ranelid vara med, då jävlar ska ni se att det blir fart på programmet. Fler personligheter som han och Gardell ska nog sätta fart på både det ena och det andra.
Och de som blivit tillfrågade enligt en kvällstidning är efterlängtade; Kjell Bergkvist och "varför får inte jag köra sten - när tommy kör berg"?
Varför inte (mina förslag): Kim Larsen (Dan), M. Persbrandt, Micke Nykvist, U.Lundell, Bodil Malmsten eller Lena Olin...
Anette Kullenberg skulle definitivt skapa rubriker och denna "galna" kvinna är intelligentare och har mer livserfarenhet än vad någon kan tro. Vågar de ta med henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in