Gardell får psykbryt för att sedan be om ursäkt och tala ut, om och om igen, han verkar ivarjefall vara den som får mest mediapublicitet under programmets gång, om det är till hans fördel skall vara osagt.
Musslan Scheja är ju sååååå tråkig så allting blir Matrix-mode och går i slowmotion så fort han visar sig.
Gardell lyckades pressa Scheja på sin kukstatus, så nu vet vi , han är
inte omskuren

big brother varning där.
Dellert bara växer och växer, skulle man få välja nån och gå ut och festa med skulle jag slita med mig Dellert alla dar i veckan.
Tråkigaste avsnittet i den tråkigaste säsongen hitintills, nästa gång får de fan ta och casta lite bättre.