Något som slog mig var hur lite plats Tommy Körberg hade i programmet. Det visades i princip inget inslag (såg ej de första 10 minuterna) där han sa någonting om Björn Ranelid. De övriga visades ju flera gånger, där de uttryckte sina åsikter om Ranelid och det han berättade. Körbergs åsikter fick vi inte höra alls! Vad beror detta på? Har Tommy kanske något särskilt agg mot Ranelid och inte vill uttala sig om honom? Ett av hans hemliga krav till SVT?
Jag såg inte första programmet, men Ranelid är helt klart en skön karaktär! Jag var på biblioteket härom dagen för att låna en bok av honom. Har inte läst honom tidigare. Nu väntar en bok, som nämndes i programmet och som Ranelid delade ut till kompisarna: "Kvinnan är det andra könet". Ska bli spännande...