2009-01-19, 15:27
  #433
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Nästa säsong vill jag se:
Tror dessvärre att Kajsa Grytt och Laleh är för smala för programmet ifråga även om jag hellre sett dem där.

Fast det hade ju inte varit skitkul att se Laleh? Sven Wollter berättar om de hundratals film- tv- och teaterinsatser han har gjort och Laleh berättar att hon blev känd genom en film som kom för nio år sedan. Grejen är väl att det ska vara gamla artister, så att deras frågestund inte tar slut på fem minuter. "Varför sjunger du när du pratar?" och "Hur var det att göra film med Josef Fares" är ju inte skitspännande frågor.

För övrigt lär ju Laleh vara bredare för den stora skaran idag än vad Scheja är.
Citera
2009-02-16, 13:59
  #434
Medlem
Walkers avatar
Så var tre potentiella bråkstakar klara för "Slottet".

Tommy Körberg, Kjell Bergqvist och Björn Ranelid!

Att sedan Lill-Babs, Lill Lill Lindfors och eventuellt Siw Malmkvist eventuellt ska medverka är av mindre intresse. Det är dessa tre herrar som kommer att stå för underhållningen i jul.

http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_2474217.svd
Citera
2009-02-16, 14:06
  #435
Medlem
wonderlands avatar
Kjell kommer krevera varje gång Ranelind börjar sin mundiarrée, känns som det i alla fall. Hade hellre sett någon diva bland damerna fast jag gillar Lill, som kan matcha Körberg och Ranelid. Ska ju vara lite så tycker jag... men drömvalet Anita Ekberg kommer ju aldrig inträffa.
Citera
2009-02-16, 14:08
  #436
Medlem
mtkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Så var tre potentiella bråkstakar klara för "Slottet".

Tommy Körberg, Kjell Bergqvist och Björn Ranelid!

Att sedan Lill-Babs, Lill Lill Lindfors och eventuellt Siw Malmkvist eventuellt ska medverka är av mindre intresse. Det är dessa tre herrar som kommer att stå för underhållningen i jul.

http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_2474217.svd

Herregud vad det kommer vara upplagt för intriger

Har inte sett SPS förut men nu börjar det ju arta sig...kommer absolut följa denna säsongen
Citera
2009-02-16, 14:14
  #437
Medlem
Roger Acostas avatar
Vem är Ranelid?
Citera
2009-02-16, 14:32
  #438
Medlem
Walkers avatar
Ganska udda val att låta två polare (& dryckesbröder) som Kjelle och Tommy vara med i samma omgång. Det är som upplagt för två mot en i de kommande verbala fighterna mot Ranelid..men det är kanske det Svt vill .

Loffe levererade inte riktigt, men den dynamiska duon kommer nog bli lika bråkiga som Börje Ahlstedt
Citera
2009-02-16, 15:08
  #439
Medlem
kompjuters avatar
Äntligen äntligen kan man kolla in SPS........

Kjelle och bessern Ranelid går liksom inte ihop

Försök få dit Tom Hjelte åsso
Citera
2009-02-16, 15:13
  #440
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Acosta
Vem är Ranelid?

En orange björn.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Ranelid
Citera
2009-02-16, 16:17
  #441
Medlem
Roger Acostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
En orange björn.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B6rn_Ranelid

Utseendet känner jag igen.

Tack för länken!
Citera
2009-02-16, 17:49
  #442
Medlem
Underbart killgäng men de föreslagna damerna behöver en bitch för att inte bli uppätna.
Skulle S.Reuter fungera?
Minns någon Bi Puranen? Men nej, hon har inte stjärnstatus....
Niobarnsmamman (?) och författaren A.Wahlgren sätter ingen på plats. Är hon i form? Minst sagt udda i alla fall...
En yngre A.Kullenberg hade varit perfekt. Å andra sidan... hon 'Är' perfekt.
Citera
2009-02-16, 22:46
  #443
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Underbart killgäng men de föreslagna damerna behöver en bitch för att inte bli uppätna.
Skulle S.Reuter fungera?
Minns någon Bi Puranen? Men nej, hon har inte stjärnstatus....
Niobarnsmamman (?) och författaren A.Wahlgren sätter ingen på plats. Är hon i form? Minst sagt udda i alla fall...
En yngre A.Kullenberg hade varit perfekt. Å andra sidan... hon 'Är' perfekt.

Bi Puranen, är det inte hon som i sitt företag Bikupan har dragit jackpotten. 5-års kontrakt med ÖB där hon ska piska in "värdegrunden" i alla motsträviga militärer. För detta betalar Syrén enl uppgift nära 100 millar till henne. Kan ju vara kul att höra Kjell Bergqvist förhöra henna i värdegrunds-teori? Eller inte.
Citera
2009-02-16, 23:07
  #444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Bi Puranen, är det inte hon som i sitt företag Bikupan har dragit jackpotten. 5-års kontrakt med ÖB där hon ska piska in "värdegrunden" i alla motsträviga militärer. För detta betalar Syrén enl uppgift nära 100 millar till henne. Kan ju vara kul att höra Kjell Bergqvist förhöra henna i värdegrunds-teori? Eller inte.

Jo, det är hon. Dessutom medverkade hon i tillkomsten av informationspaketet NE.
Rätt ålder, skinn på näsan och ser bra ut - dessutom en bitch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in