Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Nästa säsong vill jag se:
Tror dessvärre att Kajsa Grytt och Laleh är för smala för programmet ifråga även om jag hellre sett dem där.
Fast det hade ju inte varit skitkul att se Laleh? Sven Wollter berättar om de hundratals film- tv- och teaterinsatser han har gjort och Laleh berättar att hon blev känd genom en film som kom för nio år sedan. Grejen är väl att det ska vara gamla artister, så att deras frågestund inte tar slut på fem minuter. "Varför sjunger du när du pratar?" och "Hur var det att göra film med Josef Fares" är ju inte skitspännande frågor.
För övrigt lär ju Laleh vara bredare för den stora skaran idag än vad Scheja är.