Nästa säsong vill jag se:
Kjell Bergqvist
Sven Wollter
Lena Olin
Suzanne Reuter
Joakim Thåström (japp som att det skulle inträffa

)
Iofs tycker jag kvinnorna på min lista är rätt ointressanta men tydligen finns det väl någon regel som säger att vi måste ha kvinnor i programmet. Tror dessvärre att Kajsa Grytt och Laleh är för smala för programmet ifråga även om jag hellre sett dem där.
Sedan hade jag gärna sett Stellan Skarsgård.