2009-01-16, 10:52
Medlem
Är det sant.

Tänk att Stjärnor på slottet är så intressant att det finns en tråd om det. Har inte fattat grejen med detta.
Citera
2009-01-16, 11:01
Medlem
Roger Acostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontus76r
Tänk att Stjärnor på slottet är så intressant att det finns en tråd om det. Har inte fattat grejen med detta.

Det finns dom som tittar på "bonde söker fru" också eller varför inte "let`s dance".

Lika idiotiskt.
Citera
2009-01-16, 14:03
Medlem
visemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Virtanen är av en annan åsikt: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/kronikorer/fredrikvirtanen/article4118549.ab

Men det är ju för att själv sticka ut och vara märkvärdig, en som förstår det som inte en vanlig svensson förstår, som han tycker så. Han skriver att det är som vanligt i landet Sverige då en person är intressant och spännande, han skall dissas.

Personligen tycker jag inte Gardell är det minsta intressant som person. Det måste jag få tycka utan att bli dissad som en avundsjuk svensson.

Virtanen är en opportunist likt många av hans gelikar som återfinns på tidningsredaktionerna.
Citera
2009-01-17, 20:36
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Bump

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Säg noterade herrn och ni andra möjligen hans sovkuddar i bakgrunden när han intervjuades

han hade bara Israeliska flaggan broderat/potatistryckt/brännmärkt i tyget
Citat:
Ursprungligen postat av Porsenna
Jag såg bara den amerikanska flaggan.

Det gjorde du
Olmert är nästan framme vid en stim situation vid det här laget, han har bullat upp en kuddfan som nästan ser ut som israels flagga, så att den ska knulla kameran
Senast redigerad av Herr Bökberg 2009-01-17 kl. 20:58.
Citera
2009-01-17, 20:50
Medlem
Walkers avatar
Fanns vissa likheter med Israels flagga på kudden, men Israel symbol är väl inte en femuddig helblå stjärna.?
Citera
2009-01-17, 20:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontus76r

Det är en sofistikerad version av Kändis-Big Brother. Det är bättre kändisar, som bor bättre, äter bättre mat och gör mer intressantare saker. Klart att det är intressant att titta på.
Citera
2009-01-17, 20:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Fanns vissa likheter med Israels flagga på kudden, men Israel symbol är väl inte en femuddig helblå stjärna.?
det var ju precis det jag skrev! råskinn där

Senast redigerad av Herr Bökberg 2009-01-17 kl. 21:02.
Citera
2009-01-17, 20:59
Medlem
Walkers avatar
Hö hö hö! Loffes replik när Scholin undrar om hon ska hälsa maken Hans Wahlgren.

"Ja det är min bästa kompis, han och jag har rökt hasch tillsammans"
Citera
2009-01-17, 21:00
Medlem
Dr.Katis avatar
Hahaha, skönt där av Loffe till CS, H å jag har rökt brass ihop!!
Citera
2009-01-17, 21:01
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det gjorde du
Olmert är nästan framme vid en stim situation vid det här laget, han har bullat upp en kuddfan som nästan ser ut som israels flagga, så att den ska knulla kameran

Även fast jag inte är lagd åt Gardells håll så måste jag bara säga detta: Jag älskar dig Herr Bökberg, du får mig att garva rakt ut flera gånger i veckan!
Kudden knullade i sanning kameran.
Citera
2009-01-17, 21:36
Medlem
Herr Bökbergs avatar

annars "Edit", för allas välbefinnande
Senast redigerad av Herr Bökberg 2009-01-17 kl. 22:03.
Citera
2009-01-18, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det är en sofistikerad version av Kändis-Big Brother. Det är bättre kändisar, som bor bättre, äter bättre mat och gör mer intressantare saker. Klart att det är intressant att titta på.
Dessutom, bör tilläggas, består deltagarna inte av okända förmågor, De medverkande har figurerat i årtionden utan att man vet ett dyft om dem. I programmet får man se andra sidor hos de firade artisterna, för till skillnad från dokuskändisar har dessa ändå presterat något i sina liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in