2010-01-02, 21:04
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Man ska väl göra grejor som man anser intressanta, inte titta på vad andra gjort eller inte.

Förvisso ur hans vinkel, men det är roligare som åskådare att se kändisarna göra nya saker.
Citera
2010-01-02, 21:07
Medlem
Mclarengbgs avatar
Jag såg kvällens program och får väl vara beredd på att ändra mig. Ranelid verkar vara mer generös än jag trodde.
Citera
2010-01-02, 21:07
Medlem
thotthes avatar
Härligt att Kjell sitter och tjatar om att han aldrig läser aftonbladet/kvällspressen och sedan sitter där med sina pins på en Aftonbladet.
Citera
2010-01-02, 21:08
Medlem
irrblosss avatar
Jag stör mig inte på Ranelid. Däremot roar han mig med sitt överambitiösa ordbajseri och förmågan att alltid tala om sig själv samtidigt som han påstår att han är opretentiös.
Citera
2010-01-02, 21:12
Medlem
saprofyt.s avatar
Fan vad skönt att Björn Ranelid fick sin hämnd. Grymt program denna gång, all heder åt honom!
Citera
2010-01-02, 21:12
Medlem
SexMurderArts avatar
Han roar men det beror ju på att man skrattar åt han och inte med han. Fan vad synd för han att han egentligen inte varit med om ett skit i sitt liv eftersom han drar upp fotboll på juniornivå och en överläpp som aldrig varit fallet. Det är väl blåsan på nederläppen alla klagat på eller?
Senast redigerad av SexMurderArt 2010-01-02 kl. 21:15.
Citera
2010-01-02, 21:13
Medlem
Jag har alltid tyckt att Ranelid varit en riktig pajas. I vissa avseenden tycker jag fortfarande att han påminner om en skämtfigur, men det är intressant att få se sidor hos honom som inte har visats tidigare när jag sett honom på tv. Han växer även i mina ögon och det var ganska starkt när han berättade om vad han gått igenom under sin uppväxt och även därefter.
Citera
2010-01-02, 21:15
Medlem
H.E.L.s avatar
Ett skönt gäng de fått ihop i år. Meg verkar lite lätt drogad eller dum i huvudet... Ranelid är helt underbar. Har bara hört gott om hans uppträdanden och nu börjar jag förstå varför.
Citera
2010-01-02, 21:17
Medlem
Elfrides avatar
Vad har Ranelid gjort, skrivit några böcker (ej läst dem) och uttrycker sig artistiskt i varje mening. Kommer det gå till historien? Nej förmodligen inte och han kommer bli ihågkommen som mannen med negerläppar (Ranelids egna benämning på sina läppar) som pratade lustigt och ständigt förminskade sig själv på ett framhävande sätt.
Citera
2010-01-02, 21:18
Medlem
SexMurderArts avatar
Har ni märkt att han kör med det töntiga egenkomponerade tugget så länge som det handlar om luft, typ. Då är språket så mycket större än människan.

Men när han berättar om hur mobbad han varit så kan han helt plötsligt släppa på principerna och va så jävulskt "mänsklig" och "rakt på sak" då är det tydligen viktigt att alla ska förstå.
Citera
2010-01-02, 21:19
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsetsefly
Jag har alltid tyckt att Ranelid varit en riktig pajas. I vissa avseenden tycker jag fortfarande att han påminner om en skämtfigur, men det är intressant att få se sidor hos honom som inte har visats tidigare när jag sett honom på tv. Han växer även i mina ögon och det var ganska starkt när han berättade om vad han gått igenom under sin uppväxt och även därefter.
Fast egentligen - är det så farligt det han gått igenom? Skulle tro att många fler haft en värre uppväxt än han. Jag tror han lever i sin egna lilla skyddade värld och ser inte vad som händer runt om honom - vilket gör honom till det han är - en pajas .
Citera
2010-01-02, 21:22
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexMurderArt
Jo, jag har också tänkt på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto