Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Kungahuset och då speciellt drottningen.
Ja just det, den biten såg jag.
Du tänker på själva humorprogrammet med Kungafamiljen eller när hon och Silvia träffades och Christine frågade om Silvia var arg på henne och hon svarar att
det var trevligt att träffas och Christine gör sig lustig och skrattar åt det?