2017-04-29, 06:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kedd
Betydligt kallare och tråkare, tänk typ baltikum länderna.

Baltikum länderna problem är att de är fattiga eftersom marxisterna har ockuperat dem och tvingad på dem ett värdelöst ekonomist system. Det hände spännade saker i sverige innan vi blev kosmopoltis kaos samhälle ,men det inte samma skit som idag.

På 50 talet sköt kamraterna till vänsterpartiets kommunisterna ner en svensk civil dc3 och en tp47, på 70 talet så gick samma parti kamrater in på BRD ambassad begick massmord på en massa oskyldiga människor för att hylla karl marx och sedan gick CCCP U137 på grund.

Men det var inte den extrema kriminalitet som vi har idag med muslimerna,araber och negerna som förstör hela förorter och småstäder med sin äckliga kultur.
Citera
2017-04-29, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Håller faktiskt med dig, jag röstade på Freddan i de senaste två valen men det är faktiskt bara S av sjuklöverpartierna som kan hålla Sverige flytande under överskådlig framtid. Det bästa vore naturligtvis att SD fick egen majoritet men det krävs nog en extrem dipp i ekonomin om det ska hända.

Varför skulle S vara ett bättre alternativ än M? Jag ser det som ett val mellan pest och kolera.
Citera
2017-04-29, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Ja. Judarna.

Du borde lära dig politik iatället för att runka i mammas källare.

De är ansvariga för massinvandringen. Eller trodde du att det är svenska som velat ha invandrare här?

Hahaha!

Hur "lär man sig politik" då? Finns det någon mer läsning du rekommenderar förutom Mein Kampf?
Citera
2017-04-29, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det där är en idiotisk och falsk beskrivning av Sverige och det är du nog medveten om.
Den är i stort helt korrekt.Har du vuxit upp i en småstad eller på landsbygden så va Sverige en idyll med framtidstro.
Idag kan du endast se problemen som invandringen skapat och våndas att det kommer bli mycket våldsamt om detta fortsätter.
För allas överlevnad måste sådana som du politiskt motarbetas och socialt stigmatiseras.
Jorden är överbefolkad och våran population kommer regleras på naturens villkor.Multiresistenta bakterier,sjukdomar,svält och missväxt samt krig kommer ordna detta.
Försök lev ditt korta liv i glädje över att bo i Norden och gör inte som Zaida Catalan gjorde för det förändrar inte världen. (Jo lite bättre blev det &#128518
Citera
2017-04-29, 09:19
Medlem
PK-befriads avatar
Ett Sverige utan en stundande majoritet av kaosblattar och kaosnegrer hade varit ett land med en ljus framtid. Ett potentiellt paradis. Nu är framtidsutsikterna för landet inget vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av Bitburger1337
Ja fy helvete asså! JUDARNA!!!

Alla vet ju att Goldman Sachs stått bakom invandringen till Sverige sedan 70-talet. Det är judarnas fel att folk inte kan uppföra sig. Det är judarnas fel att du inte klarade av gymnasiet.
Visste du att en chef på Goldman Sachs som också tills nyligen var FN:s "särskilda representant för internationell migration" sade såhär:

EU should 'undermine national homogeneity' says UN migration chief
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

Så nog finns där en plan och en agenda som går ut på att bryta ned nationalstater från internationalisternas sida och visst är många av dessa judar. Judar har alltid varit ökända internationalister. Du har väl hört talas om "Den internationella juden"?
Citera
2017-04-29, 09:34
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ja, och tyvärr lär du vara en av de som vi framöver kommer läsa om i tidningen som gruppvåldtagits. Jag säger detta i all välmening; tänk efter före! Du har bara ett liv, varför chansa på detta faktum att blattar är grovt överrepresenterade i sexualbrott?

Ta hand om dig!

Behöver inte din omtanke. Och kommer inte bli våldtagen för den delen heller. Varför skulle jag ens?
Citera
2017-04-29, 09:36
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Naw. Det där var nästan sött.

Tyvärr är det 18-årsgräns på flashback.org. Vg återkom när du har åldern inne.

Jag är 19.
Citera
2017-04-29, 09:42
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Tyvärr är du för ung och oförståndig att förstå, ta till dig, lära, vara påläst, inlärt eller erfara alla dessa kunskaper till massinvandringens skövling, men det är inte ditt fel och förväntas inte av dig för du är ung och rock n roll liksom osv mm. Och din uppfattning är din egen åsiktsfrihet att yttra fritt i din egna isolerade bubbla till umgänge, fritid, skola och din ort osv.

Det du menar är så långt ifrån verkligheten man kan komma som baserat på fakta och vetenskapliga grunder till händelser och statistik i Sverige om skadorna på välfärden pga av massinvandringen.

Lycka till sen när dina arab polare bedrar dig med råge happy days joy joy... ja huvudsaken var ju att 2-3 st du tyckte var hur trevliga som helst och bra så är ju resten av alla invandrare likadant så då är ju allt tip top .. ja för tusan, man ska ju inte bedömma helheten till massvinvadringagen mega skövlingen på Sveriges välfärd och bestånd. för jösses.. utan bara att mina 2-3 invandrar är mysiga och gulliga polare så är allt bara fin fint och alla andra invandrare i heeela Sverige. sådeså

Varför kommenterar jag ens den här smörjan?

Kan säga såhär: Även om jag är uppväxt i en ganska "svensk" håla, så är kommunen mycket mångkulturell, faktiskt en av de mest mångkulturella i Sverige skulle jag tippa på. Jag har gått i flertalet skolor, både i min "svenska del" av kommunen, men även i mer "mångkulturella" delar av dito. Och det roliga är att de skolor jag trivdes bäst i, var just de där jag var snudd på enda svensk i klassen. Om det är någon folkgrupp som varit jävlig mot mig personligen, så är det inskränkta medelklass-svenssons. Och då är jag ändå egentligen en sådan själv i grunden. Men nepp, med några få undantag trivs jag bäst i sällskap med invandrare, de är mycket trevligare. Hela stämningen på skolan har liksom varit en helt annan (i positiv bemärkelse!) i de skolor där det varit 60-80% invandrare.
Så nej, jag talar inte utifrån typ 2-3 personer, utan många fler än så.
Citera
2017-04-29, 09:43
Medlem
Christopher.s avatar
Bättre på alla sätt och vis, mindre poliser, högre löner, högre pensioner, bättre vård, mindre brott, bättre äldrevård, ökad barnfödsel bland riktiga svenskar, mycket lägre bostadspriser.

Rent kulturellt ser jag dock de största vinsterna, Sverige hade haft en framtid. Idag är det inte någon skillnad mellan Sverige och Brasilien, den rasliga sammansättningen är snarlik, snart är vi där också på den ekonomiska biten, ge våra blatteområden några år så är de riktiga favelor.
Citera
2017-04-29, 09:48
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Behöver inte din omtanke. Och kommer inte bli våldtagen för den delen heller. Varför skulle jag ens?
Är du så ohyggligt ful att inte ens våldtäktsblattarna vill ha dig?

Statistiken från BRÅ tyder på att var fjärde svensk kvinna kommer våldtas under sin livstid. Är det värt att dina systrar utsätts för allt det lidandet för att du ska få godhetssignalera inför dina PK-vänner om hur "tolerant" och "öppen" du är?

Var fjärde svenska kommer att våldtas!
https://www.nordfront.se/var-fjarde-svenska-kommer-att-valdtas.smr
Citera
2017-04-29, 09:49
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Är du så ohyggligt ful att inte ens våldtäktsblattarna vill ha dig?

Statistiken från BRÅ tyder på att var fjärde svensk kvinna kommer våldtas under sin livstid. Är det värt att dina systrar utsätts för allt det lidandet för att du ska få godhetssignalera inför dina PK-vänner om hur "tolerant" och "öppen" du är?

Var fjärde svenska kommer att våldtas!
https://www.nordfront.se/var-fjarde-svenska-kommer-att-valdtas.smr

För Nordfront är ju en jättetrovärdig källa...
Citera
2017-04-29, 09:51
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
För Nordfront är ju en jättetrovärdig källa...
Trovärdigare än Aftonbladet. De länkar till BRÅ:s rapport där du kan läsa själv.

Ser att länken inte fungerar längre men här är rapporten:
http://www.bra.se/download/18.22a7170813a0d141d2180005382/2012_NTU_2011_Kap_3_Utsatthet_2012.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in