Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaPetrovna
Ok det är problem med invandring. Men helt utan den hade vi haft problem som förmodligen varit större men av annan art. Men såna tankar kan man ju inte torgföra i dagens klimat.
Sverige var aldrig det idylliska folkhemmet, vi tror det bara för att vi minns dom soliga dagarna och glömmer ovädret.
Vad för problem? Jag tror sverige varit ett fantastiskt bättre land på exakt alla punkter idag utan invandringen, vi hade varit som Japan med säkerheten men såklart haft ett mycket skönare arbetsklimat och inställning till livet än sönderstressade Japan - vi hade varit den perfekta mixen på ett land. Säkert och lugnt samtidigt som vi haft ett lugnt arbetsklimat med världens bästa välfärd. Japan har noll invandring och är ett av världens mest framgångsrika och säkraste länder.
Sverige hade kunnat vara ett av världens bästa länder som resten av världen ser upp till och drömmer om.
Hur menar du att våldsdyrkande outbildade lata rasistiska araber och afrikaner från tredje världen gjort Sverige till ett bättre land? Enligt mig så har de inte bidragit till något annat än lidande. Vi pratar säkerligen över 100 000 Svenskor totalt som behöver leva resten av sina liv som våldtäktsoffer enbart pga av invandringen, och denna siffra kommer dubblas flera gånger i framtiden...
Jag tror vi klarat oss galant utan en enda av dessa.