Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-14, 21:06
  #229
Medlem
retepm.s avatar
Den enfaldiga tanken att bara vita kan vara rasister är vad som förgiftat västvärlden. Även sverigevänner har ett djupt rotat marxist tänk när de skriver här. Hela samhället är förpestat av denna plåga.
Citera
2017-04-14, 21:14
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Den enfaldiga tanken att bara vita kan vara rasister är vad som förgiftat västvärlden. Även sverigevänner har ett djupt rotat marxist tänk när de skriver här. Hela samhället är förpestat av denna plåga.

Ja det var ju araberna som började med slavhandeln men allt är den vite mannens fel..
Citera
2017-04-14, 21:16
  #231
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allwaysmisbehavin
Kanske målade lite för mycket med den breda penseln. Men jag tror vi har en mycket mörk framtid. Mycket mörk.

Sen till den skribenten som skrev att araberna satt och sjöng på ett tåg, så kan ja ej klaga på dom, det är deras natur och inget fel i det.

Men att som etnisk svensk i dagens situation frivilligt åka kollektivt borde rendera i ett fängelsestraff på minst 6 månader. Oacceptabelt risktagande som tyder på gränslöst beteende.

Använd alltid bil, eu moppe eller cykel vid transport mellan punkt a och b.

Förstår TS. Jag tränar på ett gym med mycket män i tajta trikåer med djävligt mycket tatueringar.
Känner inte igen mig. När kom tatueringarna till Sverige? Förr hade man inte det, utan det vara bara sjömän och krimiella. Nu ska alla djävlar se ut som kriminella med sina Tribe-tatueringar. Sen är de tre barnsfäder som jobbar på kontor. Kräks. Vet inte hur jag ska ta mig fram i livet med dessa losers.

Det tränar en del ungrare också... De gillar inte jag. Ungrare lixom. Fan. Prata Svenska!
Vad gör de i mitt land?
Deras kultur är så långt från Sverige man kan komma. De jobbar svart, super och är fula.
Personligen gillar jag persiska brudar. De är djävligt mäktiga. Ungerska brudar är sjukt fula. Fula med stora huvuden.

En vän blev misshandlad av ungrare. De är ett aggressivt herrefolk som tror de ha rätten att diktera villkoren för Svenskar...

Finnar tränar där också. Fan vad de är slappa och fula.
Känner inte igen mig längre.

Men jag tränar med några jugsolaver och några killar från Iran och Irak. De är djävligt trevliga.
Ger tips och råd. Och stödjer en.

Hur ska vi göra när man inte känner sig hemma?
Citera
2017-04-14, 21:17
  #232
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Ja det var ju araberna som började med slavhandeln men allt är den vite mannens fel..

Japp så tänker majoriteten av svenskarna. Eller rättare sagt det är reflexmässigt betingat i svenskens själ att reagera på visa stimuli med att skrika white guilt!
Citera
2017-04-14, 21:20
  #233
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassimoMaximus
Klart de hänger på gymet. De får gratis bidrag, bostad, SL-kort och gymkort. Därför hänger de där.

Bra för gymägaren då alltså. Han kan sälja mer dricka och årskort. Han säljer lite mer.
Citera
2017-04-14, 21:28
  #234
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Bra för gymägaren då alltså. Han kan sälja mer dricka och årskort. Han säljer lite mer.

Men tråkigt för oss andra, som måste se skiten på gymet.
Citera
2017-04-14, 21:33
  #235
Medlem
PingPongZongs avatar
Gymmet jag tränar på får invandrare av fel sort inte träna på. Ägaren är från Ungern.
Citera
2017-04-14, 21:58
  #236
Avstängd
F.Hansens avatar
Många invadrarkillar "tränar". De gör något som inte ger så mycket resultat men de försöker. De flesta svenska killarna "orkar" inte. Som att vara fysisk tränad är ett val som man inte orkar ägna sig åt.

Ofta är det bättre att försöka än att inte göra något alls.

Tror ni att de svenska tjejjerna kommer välja er bara för att ni är svensk? Vakna upp för friheten i Sverige innebär att varje svensk tjej kommer välja den kille som har bäst fysik, ekonomi & social kompetens.
De flesta svenska killarna förtjänar inte någon brud, tyvärr.
Citera
2017-04-14, 22:07
  #237
Medlem
DerTotenkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Vi andra som inte ser hudfärg utan bara individers handlingar bryr oss inte. Vi har inte problem, utan vi fokuserar på att leva. Du kommer dö bitter för du har inga lösnignar på ditt psykologisak problm.
Så man ska bara gilla läget och försöka hitta de små ljusglimtarna i det mångkulturella helvetet när man kan bekämpa det, och de korrupta landsförrädrarpolitiker som är ansvariga?

NYC är ett kloakhål. Inget föredöme.

1900-talets Sverige dock.. Nice!
Citera
2017-04-14, 22:09
  #238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Högervågen sköljer över Europa, ett litet tag, men sen då? Hur ska du få Nordstan vit igen?
Problemet är inte att det är svart utan hur ska du får det vitt?

När åker du runt och stänger deras restauranger, kemtvättar, frisörsalongen och kaféer och stänger in de i tågen som ska ta de ut ur landet?
Hur ser planen ut?

I New York och många länder över hela jorden kan man leva sida vid sida med människor som inte ser ut som en själv. Det är bara en fas som du går igenom. Dina barn kommer inte se hudfärg.
Du kommer dö bitter.

Vi andra som inte ser hudfärg utan bara individers handlingar bryr oss inte. Vi har inte problem, utan vi fokuserar på att leva. Du kommer dö bitter för du har inga lösnignar på ditt psykologisak problm.




Man kan inte dra parareller mellan USA och Sverige... I Usa är ALLA migranter...Sverige däremot har ett folk, som är ett minoritetsfolk globalt sett.. vad som sker nu i Sverige är ett folkutbyte, och det tycker du att Svensken ska omfamna med glädje?! Svensken hade det bra innan det kom invandrare till Sverige.. Sverige har blivit sämre på ALLA tänkbara områden och det blir bara värre och värre..
Det är heller inte folket själva som bjudit hit invandrare utan enbart våra politiker som har tyckt att detta var en bra ide..därför att de är förrädare och jobbar för ett högre ändamål som de flesta inte känner till..
Hur kommer det sig att det bara är väst som ska "berikas"..
Vänstern klagar jämt att helvita områden är FÖR vita det måste in mer mångfald, men jag har aldrig hört att Afrika är FÖR svart, eller mellanöstern FÖR brun eller Kina FÖÖR gult..
En annan sak som retar mig är att INGA av de rika Gulfstaterna tagit sitt ansvar när det gäller flyktingfrågan , varför söker ingen asyl där??? varför söker man sig som utomeurope till en helt främmande kontinent.. det är lite märkligt, och många beter sig som om det vore självklart att de ska få komma hit och bli omhändertagna, men det är ingen självklarhet..
De som självklart har högsta ansvaret för det här är ju förstås våra politiker och de måste ställas till svars för deras ONDA gärningar mot folket..
Sen när du pratar om våra barn ser det inte ljust ut precis.. jag är jätteorolig för mina barn och hur kommer deras barn ha det, förhoppningsvis kommer de inte bo i Sverige om det fortsätter så här.. Svensken( de vita) kommer vara i minoritet i sitt eget land och tillsist sakta dö ut.. synd på ett minoritetsfolk, Sverige som säger sig värna om minoriteter men inte när det gäller det Svenska folket tydligen..
De har också ljugit om hur många lycksökare de tagit in i Sverige, det är mycket fler än de säger....
De har verkligen lyckats vända ett bra land till ett uland på rekordtid...
Men du kommer nog aldrig förstå det här, man måste vara etnisk Europe för att verkligen förstå hur det känns för oss nu mitt i invasionen...
Citera
2017-04-15, 01:58
  #239
Medlem
MAX-HIMs avatar
Var på gymmet idag. Man ser hur äckliga och dumma alla de där mörka negrerna och araberna är. De bara skamlöst glor på våra tjejer och man vet vad de snuskigt tänker på, att utrota oss Svenskar. Det vrider sig i magen då. Att bara tjejerna orkar gå till gymmet. Alltså vi bara måste öppna flera gym för vita Svenskar.
Citera
2017-04-15, 02:13
  #240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM
Var på gymmet idag. Man ser hur äckliga och dumma alla de där mörka negrerna och araberna är. De bara skamlöst glor på våra tjejer och man vet vad de snuskigt tänker på, att utrota oss Svenskar. Det vrider sig i magen då. Att bara tjejerna orkar gå till gymmet. Alltså vi bara måste öppna flera gym för vita Svenskar.

Ni är körda. Så fort svensk eller svenskhet kommer på tal så ger det mig en vidrig avsmak. Svenskar äcklar mig rent ut sagt, fyfan ni är värre än mellanösternpacket. Era fega passiva råttor. USCH!
__________________
Senast redigerad av Iwinyouloose 2017-04-15 kl. 02:16.
Citera
gym

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback