• 7 737 online
  • 1 138 865 medlemmar
  • 58 993 596 inlägg
2017-09-27, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Alla andra invandrare då?
Asiater , européer finns ju även andra.

slutt nå, vi alle veit jo at det ikke er dem som er problemet. Asiater er superproduktive och europeer har generellt høg arbeidsmorale . Alle ved dette laget veit at "innvandrere" alltid refereres til søppel fra mellan østern och afrika. Never go full retard
Citera
2017-09-27, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Alla andra invandrare då?
Asiater , européer finns ju även andra.

Haha och hur många procent utav invandrarna är asiater och européer? Förutsätter att du menar indier, kineser och japaner, inte afghaner och irakier, som förvisso också är asiater.
Citera
2017-10-01, 15:11
Medlem
fs7210s avatar
idag på gymmet:
när man kommer in i omklädningsrummet sitter det en muslim mitt på golvet och ber.
helt okontaktbar, i trance och mumlande fraser på okänt språk. vilken idiot! tänkte vända och gå hem, men körde ändå ett pass i ren ilska. fy fan!
Citera
2017-10-01, 17:30
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fs7210
idag på gymmet:
när man kommer in i omklädningsrummet sitter det en muslim mitt på golvet och ber.
helt okontaktbar, i trance och mumlande fraser på okänt språk. vilken idiot! tänkte vända och gå hem, men körde ändå ett pass i ren ilska. fy fan!
måste ändå säga att jag stör mig mer på WT:n som rakar kuken och kastar plåster i duschen.

Stör honom i hans bön, prata mkt med andra och flabba en massa så att muslimen känner att det är svårt att bö bland de otrogna.

Råkade ut för en blatte som ville mucka för att jag råkat titta en hundradel för länge på bellybackställningen som han blockerade. Det är ju bevakningskameror överallt i gymmen numer så ska man nita nån där måste man vara fett överlägsen om man ska kunna få det till nödvärn sen
Citera
2017-10-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
måste ändå säga att jag stör mig mer på WT:n som rakar kuken och kastar plåster i duschen.

Stör honom i hans bön, prata mkt med andra och flabba en massa så att muslimen känner att det är svårt att bö bland de otrogna.

Råkade ut för en blatte som ville mucka för att jag råkat titta en hundradel för länge på bellybackställningen som han blockerade. Det är ju bevakningskameror överallt i gymmen numer så ska man nita nån där måste man vara fett överlägsen om man ska kunna få det till nödvärn sen

Har hört från en anställd på ett lokalt gym där många babbar är medlemmar att alla kameror är attrapper, alltså inga kameror! Så jag tror du går säker även om du gör något dumt, det är svårare än man tror att få sätta upp övervakningskameror.
Citera
2017-10-11, 11:17
Medlem
Ash-hadus avatar
Du kan ta dig till alla dem finaste gymmen i hela jävla landet och du kommer alltid finna någon babbe om inte många babbar med skattesubventionerade gymkort. Jag skaffade ett medlemskap i det dyraste gymmet i min hemort bara för att jag ville slippa babbar, men tror ni jag fick det? Icke.

Det här är varför jag har gjort om ett av mina rum till hemmagym.
Det var dyrt, men nu kan jag träna lika effektivt hemifrån som på gym och slipper alla orcher av olika slag.
Dessutom är det jävligt nice att gymma privat med flickvännen, hon blir så kåt varenda gång.
Citera
2017-10-11, 11:55
Medlem
i malmö har utlänningarna bivit fler än svenskarna. 52% utlänningar mot 48% svenskar. Rätt sjukt för en stad som är 3e störst

Kolla på landskrona. Där är det 65% utlänningar mot 35% svenskar

Går man på gatorna i städer som Malmö, landskrona, helsingborg så kommer man se 90% mot endast 10% svenskar då svenskarna är på jobbet medan utlänningarna springer runt o leker på gatorna.

90% arbetslöshet är inte lite
Citera
2017-10-11, 20:44
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pattmannen
Har hört från en anställd på ett lokalt gym där många babbar är medlemmar att alla kameror är attrapper, alltså inga kameror! Så jag tror du går säker även om du gör något dumt, det är svårare än man tror att få sätta upp övervakningskameror.
Ok då krossar jag hans kranium med en tiokilosvikt nästa gång
Citera
gym