Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-14, 09:42
  #109
Medlem
KamratBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Vad exakt ska hen göra? Ibland behöver man skriva av sig. Men det kan inte PK-hjon som du förstå.

Han eller hon (hengubbkärring kan du vara själv) ska engagera sig mot det som personen tycker illa om. Ser man en samhällsutveckling man inte gillar gör man något åt den. Med det lilla man kan. Om alla gör så skulle det här samhället se radikalt annorlunda ut.
Att skriva av sig är bra. Men att nöja sig så är idioti om man också vill göra något åt det.

PK-hjon etiketten klistrade du nog på fel person den här gången.
Citera
2017-04-14, 09:46
  #110
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampugn
Under ungefär ett års tid tränade jag på ett gym i ett relativt bra område men trots det var det 50% blattar - framför allt blattebrudar faktiskt (skärpning där svenska tjejer! - får ni så mycket kuk att ni inte längre behöver anstränga er?). Så jag tror inte att gymmet återspeglar verkligheten riktigt.


Jo dom får mycket kuk. Tyvärr så får dom det varesig dom vill eller inte.

Av alla blattar som jag sett på gym så är det i princip 20% som respekterar reglerna på gymmet och som kan samsas med redskap och maskiner.
Citera
2017-04-14, 09:48
  #111
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Han eller hon (hengubbkärring kan du vara själv) ska engagera sig mot det som personen tycker illa om. Ser man en samhällsutveckling man inte gillar gör man något åt den. Med det lilla man kan. Om alla gör så skulle det här samhället se radikalt annorlunda ut.
Att skriva av sig är bra. Men att nöja sig så är idioti om man också vill göra något åt det.

PK-hjon etiketten klistrade du nog på fel person den här gången.

Du svarade inte på frågan!? Jag vill veta vad jag kan göra åt denna sjuka samhällsutveckling utan att bli brännmärkt som rasist. Därav frågan.
Citera
2017-04-14, 09:53
  #112
Medlem
KamratBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Du svarade inte på frågan!? Jag vill veta vad jag kan göra åt denna sjuka samhällsutveckling utan att bli brännmärkt som rasist. Därav frågan.

Utan att bli brännmärkt som rasist? Sluta vara så kissnödig, till att börja med.
Så här är det; vi alla ser att samhället har gått åt helt fel håll. Under många många år. 9 av 10 av oss har nöjt sig med att konstatera det och kanske gnälla framför TV:n eller på ett forum på internet. 1 av 10 har valt att försöka göra något åt det.
Tänk om siffrorna varit vice versa. Hade du då fortsatt varit rädd för att bli brännmärkt? Knappast!

Det finns så klart mycket du kan göra. Organisera dig i lämplig organisation, eller börja med att bara bli medlem. Ge ekonomiska bidrag till de som för din talan om du själv inte vågar. Ring, skriv eller på annat sätt hör av dig till de som gör det här samhället möjligt allt från politiker till journalister. Dela ut propaganda. Skriv artiklar till alternativ media för att stärka dessa.

Jag kan skriva en flera mil lång lista om du så önskar, men där har du tips att börja med.
Sluta gnäll, gör något!
Citera
2017-04-14, 09:55
  #113
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Utan att bli brännmärkt som rasist? Sluta vara så kissnödig, till att börja med.
Så här är det; vi alla ser att samhället har gått åt helt fel håll. Under många många år. 9 av 10 av oss har nöjt sig med att konstatera det och kanske gnälla framför TV:n eller på ett forum på internet. 1 av 10 har valt att försöka göra något åt det.
Tänk om siffrorna varit vice versa. Hade du då fortsatt varit rädd för att bli brännmärkt? Knappast!

Det finns så klart mycket du kan göra. Organisera dig i lämplig organisation, eller börja med att bara bli medlem. Ge ekonomiska bidrag till de som för din talan om du själv inte vågar. Ring, skriv eller på annat sätt hör av dig till de som gör det här samhället möjligt allt från politiker till journalister. Dela ut propaganda. Skriv artiklar till alternativ media för att stärka dessa.

Jag kan skriva en flera mil lång lista om du så önskar, men där har du tips att börja med.
Sluta gnäll, gör något!

Jag är faktiskt engagerad i ett sverigevänligt parti och ger även pengar till dessa. Men det gör ju ingen skillnad så då skriver man av sig här.
Citera
2017-04-14, 09:57
  #114
Medlem
Unisertits avatar
Jag känner så på tunnelbanan, bussen, i stan. Egentligen på alla ställen som inte är väldigt nischade. Högstatusjobb, skärgården eller någon flöjtkurs är exempel på undantag och chans att känna sig hemma. Om vi inbillade oss att invandringen inte ökar våldsbrotten per capita, är ekonomisk gynnsam osv så kommer det aldrig väga upp den förstörda samhällsbilden deras blotta existens och ointegrerbara kultur för med sig.

Repriatering av 95% samtliga invandrare som har kommit de senaste åren inklusive deras barn.
Citera
2017-04-14, 09:58
  #115
Medlem
KamratBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Jag är faktiskt engagerad i ett sverigevänligt parti och ger även pengar till dessa. Men det gör ju ingen skillnad så då skriver man av sig här.

Jag säger inte att det är fel att skriva av sig här. Men de flesta nöjer sig med det. Du är då 1 av 10. Det är de övriga 9 av 10 jag har svårt för. För hade övriga 9 av 10 gjort som du, hade det gjort en enorm skillnad!
Det är dit vi behöver komma. Det är dit vi måste komma.
Citera
2017-04-14, 10:13
  #116
Medlem
Svenskar kommer ofta ensamma eller kanske med en kompis.
Invandrare kommer i gäng. Till gym, till bibiliotek, till badhus och krogar. till bussen och till pendeltåget.
Inte alla men många, framförallt yngre, har en "attityd" mot vita som är hatisk och föraktfull.
Det är denna grupp som skapar problemen.
De sår splittring och tvingar fram ett segregerat samhälle.
Sjuklövern röstade in denna mångkultur som bättre benäms som menakultur i grundlagen.
Och gick med i EU. Detta kommer att förändra landet i grunden.
Värst drabbas kvinnor. Kvinnor som vi förr "levde sida vid sida" med. Dessa får nu finna sig i en rad begränsningar i sin frihet ute i det offentliga rummet inte minst.

Det nya "feministiska Sverige".

MENA-männen är som de är. Inget som förändras bara för att de passerar landsgränser.
Västländska män är som de är.
Som olja och vatten. Därför är det lugnast om de hålls åtiskiljda på var sitt håll på jorden.
Citera
2017-04-14, 10:36
  #117
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Beror ju på vart man bor. Där jag gymmade i anslutning till där jag bor var det 90% svenskar på gymmet. Och så ser det ut runt omkring ochså. Och då bor jag ändå i en förort i stockholm. Ska dock sägas att det är en av de bättre förorterna och inte ytterområdena.
Citera
2017-04-14, 10:49
  #118
Medlem
1001PSs avatar
I Sverige går integration ut på att ursprungsbefolkningen ska integreras i mångkulturen.

It's a numbers game, och det är redan kört.
Citera
2017-04-14, 10:53
  #119
Medlem
Sug på denna (FB) Dubbla Personnummer
Citera
2017-04-14, 11:07
  #120
Medlem
Havremopedens avatar
Sverige är förlorat, om du vill se blåögda blonda så är det bara att ta båten över till Finland, mitt kära moderland har inte våldtagits
Citera
gym

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback