Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-13, 23:36
  #1
Medlem
wasd1234s avatar
Som titeln lyder. Jag känner mig tamejfan som en invandrare i Sverige. Det är fan inte många blonda eller blåögda människor jag ser när jag är på gymmet. I praktiskt taget alla som tränar ser ut som en arab eller liknande.

Idag mellan klockan 21-22 så var de riktiga Svenskarna uppskattningsvis minoritet 20% vs 80%. Jag skämtar inte, och då är där ändå drygt drygt 70-80 pers inne i lokalerna där vi tränar. Det är fan helt jävla sjukt. Man hör människor snackar arabiska och afrikanska och all möjlig jävla skit. Det är fan pinsamt hur lågt vi har sjunkit i det här landet.

Är det såhär runt om i övriga Sverige också??? Jag bor i Skåne i en stad med 120k-150k invånare och för mig så känns det fruktansvärt att känna sig som en utlänning i sitt eget land. Framförallt så är det skrämmande att vi faktiskt är en absolut minoritet på gymmet under kvällstiden redan.

Är det här slutet??
Citera
2017-04-13, 23:39
  #2
Medlem
HipToBeSquares avatar
Du kan glömma Sverige om du är svensk. Araberna har tagit över Sverige och det är ett faktum.
Citera
2017-04-13, 23:41
  #3
Medlem
Skåne är förlorat sedan länge.
Citera
2017-04-13, 23:41
  #4
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
Som titeln lyder. Jag känner mig tamejfan som en invandrare i Sverige. Det är fan inte många blonda eller blåögda människor jag ser när jag är på gymmet. I praktiskt taget alla som tränar ser ut som en arab eller liknande.

Idag mellan klockan 21-22 så var de riktiga Svenskarna uppskattningsvis minoritet 20% vs 80%. Jag skämtar inte, och då är där ändå drygt drygt 70-80 pers inne i lokalerna där vi tränar. Det är fan helt jävla sjukt. Man hör människor snackar arabiska och afrikanska och all möjlig jävla skit. Det är fan pinsamt hur lågt vi har sjunkit i det här landet.

Är det såhär runt om i övriga Sverige också??? Jag bor i Skåne i en stad med 120k-150k invånare och för mig så känns det fruktansvärt att känna sig som en utlänning i sitt eget land. Framförallt så är det skrämmande att vi faktiskt är en absolut minoritet på gymmet under kvällstiden redan.

Är det här slutet??

Inte så mycket på mitt gym. Tydligen fler i Helsingborg.
Citera
2017-04-13, 23:41
  #5
Medlem
Var de beväpnade eller vad var problemet? Tvinga de dig läsa koranen?

EDIT: Frågar eftersom de flesta invandrarkritiker påstår sig inte vara rasister, och eftersom de befann sig på en civiliserad plats där de verkar syssla med vad de förväntas sysslas med på sådana platser. Med tanke på att du undrade om det var "över".
__________________
Senast redigerad av Abraham321 2017-04-13 kl. 23:45.
Citera
2017-04-13, 23:45
  #6
Medlem
lol. du får flytta ut på landet eller bo i en liiten stad
Citera
2017-04-13, 23:46
  #7
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abraham321
Var de beväpnade eller vad var problemet? Tvinga de dig läsa koranen?
Fattar du vad samhörighet är? Att vara ensam vit på en buss full med negrer kan kännas jävligt otryggt även om dom inte är beväpnade.
Men det fattar väl inte en Abraham som du.
Citera
2017-04-13, 23:47
  #8
Medlem
PeppaKaKas avatar
Jag kan säga såhär. Jag ser ut som en arab, (är född och uppväxt här) när jag går till ett ställe med bara svenskar så känner jag mig inte som en invandrare för det. Trots att de andra nog skulle se mig som det.

När jag går till ett gym med majoriteten invandrare känner jag mig också fortfarande svensk (fast mer svensk än de andra).

De jag försöker säga är att utseendet är inte de som räknas det är de som finns inom dig själv som gör det. du verkar bara paranoid, tror att de kommer ta över ditt hem och våldta dig eller något. Du är svensk, gör din grej och dra bara, inget mer med de?

Om de är våldsamma och ser skumma ut är det kanske dags att byta ställe tyvär, skulle jag med blatteutseende också gjort, för är inte kriminell
__________________
Senast redigerad av PeppaKaKa 2017-04-13 kl. 23:50.
Citera
2017-04-13, 23:48
  #9
Medlem
davaidavais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
lol. du får flytta ut på landet eller bo i en liiten stad

I småstäder är det precis likadant.
Citera
2017-04-13, 23:50
  #10
Medlem
NineLightsOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
Som titeln lyder. Jag känner mig tamejfan som en invandrare i Sverige. Det är fan inte många blonda eller blåögda människor jag ser när jag är på gymmet. I praktiskt taget alla som tränar ser ut som en arab eller liknande.

Idag mellan klockan 21-22 så var de riktiga Svenskarna uppskattningsvis minoritet 20% vs 80%. Jag skämtar inte, och då är där ändå drygt drygt 70-80 pers inne i lokalerna där vi tränar. Det är fan helt jävla sjukt. Man hör människor snackar arabiska och afrikanska och all möjlig jävla skit. Det är fan pinsamt hur lågt vi har sjunkit i det här landet.

Är det såhär runt om i övriga Sverige också??? Jag bor i Skåne i en stad med 120k-150k invånare och för mig så känns det fruktansvärt att känna sig som en utlänning i sitt eget land. Framförallt så är det skrämmande att vi faktiskt är en absolut minoritet på gymmet under kvällstiden redan.

Är det här slutet??
Jag förstår inte vad det är du stör dig på?

De ser annorlunda ut jämfört med dig, svart hår och lite mer solbränna antar jag, och talar ett annat språk. Men hotade de dig eller liksom varför är du upprörd?
Citera
2017-04-13, 23:54
  #11
Medlem
PeppaKaKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davaidavai
I småstäder är det precis likadant.


Bodde i små stad i ett tag. Köndes att de höngde på kvällar, vrf just de va mest blattar på kvällen hade jag ingen aning om mer än att de är obemannat och att de troligtvist släpper in sina polare med ett kort. (ungdommar)
Citera
2017-04-13, 23:55
  #12
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NineLightsOut
Jag förstår inte vad det är du stör dig på?

De ser annorlunda ut jämfört med dig, svart hår och lite mer solbränna antar jag, och talar ett annat språk. Men hotade de dig eller liksom varför är du upprörd?
Är du fyra år gammal och har läst för mycket Aftonbladet?
Gå själv till ett gym och träna med bara människor som kommer från annan kultur, så kan du komma tillbaka i tråden och skriva sen.
Jag blir så trött på er PK-idioter som skriver en massa skit när ni inte vet någonting om livet.
Citera
gym

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback