2008-01-13, 13:05
Medlem
xiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neosfar
Tyvärr är det en gräsmatta sedan ett drygt år tebax....synd!!
fan, jag som ville dit.
Citera
2008-01-13, 13:09
Medlem
xiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finkan
Min vapendragare har forskat lite ang. tunnelsystemet som sägs finnas mellan teknikum och katedral.

Detta är en myt, dock finns det en tunnel mellan skolan och gympasalen som man max kan krypa i.
det är inte alls säkert att det är en myt, vi har hittat mycket som tyder på att någonting finns där nere, en kille har nyckel till källardörren. Går man ner där så kommer man efter ett tag till en krypgång som sedan leder till ett rum där det står "rektorn förbjuder dig att vara här" och "området är övervakat". Jag har även hittat en liten lucka som leder ner till en grusgång under katedral.
Citera
2008-02-13, 18:08
Medlem
Jag är ingen ue:are, men vet dock att det blå "tornet" på hovshagaskolan, har rör(hyffsat stora) som går till närmaste byggnad(sk. miljöhuset), det går att krypa/huka sig igenom, sen kommer man till husets källare. Vet själv detta då jag gick i detta klassrum 2år och fick följa med ner i källaren.
Kanske inte var ngt intressant, men ville bara seja det
Citera
2008-02-13, 18:11
Medlem
_Shakermakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0onte
Jag är ingen ue:are, men vet dock att det blå "tornet" på hovshagaskolan, har rör(hyffsat stora) som går till närmaste byggnad(sk. miljöhuset), det går att krypa/huka sig igenom, sen kommer man till husets källare. Vet själv detta då jag gick i detta klassrum 2år och fick följa med ner i källaren.
Kanske inte var ngt intressant, men ville bara seja det

För det första är det 18 år på flashback.

För det andra så det har redan varit uppe i tråden och det är inget att se där, bara damm och annat skräp.
Citera
2008-02-13, 22:31
Medlem
LågOchLångsams avatar
Är det ingen som har något nytt från den här hålan? Det är snart vår och det börjar rycka lite i UE-tarmen.
Citera
2008-02-14, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Shakermaker
För det första är det 18 år på flashback.

För det andra så det har redan varit uppe i tråden och det är inget att se där, bara damm och annat skräp.

Vart får dufaktan ifrånatt jag är under 18?
Får ursäkta omdet inte vartnågot intressant.
Citera
2008-02-14, 18:57
Medlem
_Shakermakers avatar
Citat:
Vart får dufaktan ifrånatt jag är under 18?
Får ursäkta omdet inte vartnågot intressant.

jadu, kan börja med att du skriver väldigt "valpigt", påminner om lunarstorms klotterplank.

Sen kan jag ju ställa frågan när du hade ditt klassrum i det huset? Om inte mitt minne sviker totalt byggdes det huset 99-00 och var ämnat åt lågstadiet. och det första två klasserna som var i det huset var ettor.

Vilket betyder att du omöjligt kan vara 18 nu, men rätta mig om jag har fel.
Citera
2008-02-14, 19:10
Bannlyst
Det är 18 års gräns här, j00ooontee
Citera
2008-02-15, 16:51
Medlem
Citat:
jadu, kan börja med att du skriver väldigt "valpigt", påminner om lunarstorms klotterplank.

Sen kan jag ju ställa frågan när du hade ditt klassrum i det huset? Om inte mitt minne sviker totalt byggdes det huset 99-00 och var ämnat åt lågstadiet. och det första två klasserna som var i det huset var ettor.

Vilket betyder att du omöjligt kan vara 18 nu, men rätta mig om jag har fel.

Okej, då får jag rätta dig, huset byggdes 98:a, och andvänds idag av årskurs 4-6.
Citera
2008-02-16, 18:18
Medlem
_Shakermakers avatar
Citat:
Okej, då får jag rätta dig, huset byggdes 98:a, och andvänds idag av årskurs 4-6.

Idag gör det de, ja. men inte då.

Kan jag få fråga hur gammal du är?
Citera
2008-02-18, 00:03
Medlem
Citat:
Idag gör det de, ja. men inte då.

Kan jag få fråga hur gammal du är?

Jag är 90:ia, och det har gått 4-6 klassare där länge.
Citera
2008-02-18, 10:43
Medlem
underrs avatar
Vet inte om detta räknas som UE men för många år sen så praoade jag i simhallen här i Växjö och sista dagen så frågade en arbetare om jag ville se något häftigt och jag tackade ja.
Vi gick ner i källaren in för massa dörrar, igenom massa rum förbi maskinrummet och där de renar vattnet osv och sedan efter 10min vandring där nere så kom vi till ett rum med massa runda glas fönster och man kunde se in i bassängerna för tydligen så var det fönster under bassängerna och vi satt där nere i en timme och kollade på alla som simmade över oss

Riktigt skojj!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in