2021-04-27, 12:29
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Kommer inte bli coach, vill inte heller. Vill bara veta vad det är som motiverar en till att bli coach.

Dom får väl säkert betalt för sina timmar vilket är skönt istället för att bara jaga? Veta sina timmar och sin lön.

Alla som är anti coach i tråden är det bara för att hålla färskingrar som läser tråden borta från att rapportera dom.
Senast redigerad av Bbobi 2021-04-27 kl. 12:32.
2021-04-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Dom får väl säkert betalt för sina timmar vilket är skönt istället för att bara jaga? Veta sina timmar och sin lön.

Alla som är anti coach i tråden är det bara för att hålla färskingrar som läser tråden borta från att rapportera dom.

Kan tänka mig att dom även kan gå in och chatta om dom vill ha lite bättre betalt utöver sin fasta lön.
2021-04-27, 14:55
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Kan tänka mig att dom även kan gå in och chatta om dom vill ha lite bättre betalt utöver sin fasta lön.
De flesta varningar är ifrån deras egna konton tbh, tror inte folk orkar gola för någon glömde namn.
2021-04-27, 17:05
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
De flesta varningar är ifrån deras egna konton tbh, tror inte folk orkar gola för någon glömde namn.

Fan vad kul att kunna nypa åt alla stolpskott man ser i chatten och få betalt för att göra det.

Vem skulle inte vilja vara coach isåfall?
2021-04-27, 18:37
Medlem
Chatten totaldöd för någon annan atm också? Har inte haft problem senaste dagarna men nu är det skapligt långsamt
2021-04-27, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Chatten totaldöd för någon annan atm också? Har inte haft problem senaste dagarna men nu är det skapligt långsamt

Segt för mig med, vettefan vad idioterna gjort med kön men något har helt klart förändrats, totalt jävla värdelös förändring. Går ju inte tjäna några pengar om man ska sitta och vänta som en idiot på varje meddelande.
2021-04-27, 19:27
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429

Kommer hela tiden
2021-04-27, 19:39
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Segt för mig med, vettefan vad idioterna gjort med kön men något har helt klart förändrats, totalt jävla värdelös förändring. Går ju inte tjäna några pengar om man ska sitta och vänta som en idiot på varje meddelande.

Klart de vill att det ska gå segt for MVP:erna där ute.
2021-04-27, 21:59
Medlem
Citat:

Går snabbt för mig varje gång jag skickar ett meddelande får jag ett nytt, konstigt att du har det så? Skriver du mer än 150 ord?
2021-04-27, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Går snabbt för mig varje gång jag skickar ett meddelande får jag ett nytt, konstigt att du har det så? Skriver du mer än 150 ord?

Snittar runt 150. Nu ikväll gick det mycket snabbare, spammade på rejält så fick ihop 900 meddelanden idag, 300 "på kontot" till imorgon om det går segt då med.

Det är väldigt märkligt hela kösystemet, för när vissa har sjukt hög kö, verkar andra inte få ett dugg, etc etc.
2021-04-27, 23:35
Medlem
Citat:
Snittar runt 150. Nu ikväll gick det mycket snabbare, spammade på rejält så fick ihop 900 meddelanden idag, 300 "på kontot" till imorgon om det går segt då med.

Det är väldigt märkligt hela kösystemet, för när vissa har sjukt hög kö, verkar andra inte få ett dugg, etc etc.
pic or it didnt happen dude.
2021-04-27, 23:36
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Nice så ska de låta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in