2020-04-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag kan rekommendera dig om du vill ha omväxling lås in bankkortet.
Nalla inte på pengarna innan andra veckan då är det ju lite omväxling
Hur svårt kan det vara på en skala mellan 1 och 2.Eller kan du inte kontrollera din ekonomi?
Man ska inte alltid nalla i syltburken
Massa smileytecken och ord som "nallande", du verkar vara en avdankad boomer med konstanta humörsvängningar, hur svårt kan det vara att inte använda sig av smileytecken. Är du farsgubben som skriker från balkongen med whiskey i handen? Jag kör samma ABC frågor som dig. Varsågod.
2020-04-13, 21:20
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Massa smileytecken och ord som "nallande", du verkar vara en avdankad boomer med konstanta humörsvängningar, hur svårt kan det vara att inte använda sig av smileytecken. Är du farsgubben som skriker från balkongen med whiskey i handen? Jag kör samma ABC frågor som dig. Varsågod.
Intresseklubben noterar sköt om dig ha en bra dag.
Det kanske blir folk av dig med i framtiden.
2020-04-13, 21:21
Medlem
Citat:
Intresseklubben noterar sköt om dig ha en bra dag.
Det kanske blir folk av dig med i framtiden.
Förstod inte riktigt på din aggressivitet bara. Detsamma
2020-04-13, 21:51
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Förstod inte riktigt på din aggressivitet bara. Detsamma
Jag vill bara poängtera jag har absolut inte tagit att någon aggressivitet.
Jag är inte sån person jag kom bara enbart med ett förslag. Det anser jag inte kan vara fel om jag ska vara ärlig. Men som man alltid säger,alla kanske inte kan uppfatta hur man skriver.
Chilla på rocka loss det blir alltid bäst håll i cashen det är alltid bäst
2020-04-13, 21:55
Medlem
Citat:
Jag vill bara poängtera jag har absolut inte tagit att någon aggressivitet.
Jag är inte sån person jag kom bara enbart med ett förslag. Det anser jag inte kan vara fel om jag ska vara ärlig. Men som man alltid säger,alla kanske inte kan uppfatta hur man skriver.
Chilla på rocka loss det blir alltid bäst håll i cashen det är alltid bäst
Ok jag förstår, nu när du ändå formulerar det så låter det bättre. Mitt misstag.
2020-04-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Nej JH går det bara veckovis. Men vad är problemet? Det finns ju bara fördelar med veckovis iallafall i min värld!
Jo det är fördelar men ibland vecka till vecka är det olika hur mycket man orkar skriva plus pressen att man vet att man måste skriva 200 per vecka, det är väldigt beroende på humör. Ibland tänker man tanken att man får ge sig fan på att skriva mycket men det går oftast fel för mig. Hade bara varit skönt att lägga upp det per månad istället men man ska inte egentligen klaga, många jobb som inte erbjuder veckovis.
2020-04-13, 22:06
Medlem
Citat:
Jo det är fördelar men ibland vecka till vecka är det olika hur mycket man orkar skriva plus pressen att man vet att man måste skriva 200 per vecka, det är väldigt beroende på humör. Ibland tänker man tanken att man får ge sig fan på att skriva mycket men det går oftast fel för mig. Hade bara varit skönt att lägga upp det per månad istället men man ska inte egentligen klaga, många jobb som inte erbjuder veckovis.

Det där med 200 per vecka är inget att hänga upp sig på direkt. Har missat det flera gånger och bara fått ett copy-paste mail. Även fått det när jag inte alls varit under 200 Så lägg inget krut på det
2020-04-13, 22:10
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Operador erbjuder betalning per månad samt veckovis ifall du skulle vilja komma över till dem. Jag kör på deras engelska sida. De ska öppna en svensk dito snart.
2020-04-13, 22:16
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Operador erbjuder betalning per månad samt veckovis ifall du skulle vilja komma över till dem. Jag kör på deras engelska sida. De ska öppna en svensk dito snart.
Det känns som att operador är JH kompis eller dotterbolag.
Har jag fel eller tänker jag helt rätt nu du är som arbetar där?
Om inget annat så är dom ganska sega på att svara när man söker arbete.
2020-04-14, 00:44
Medlem
Citat:
Det känns som att operador är JH kompis eller dotterbolag.
Har jag fel eller tänker jag helt rätt nu du är som arbetar där?
Om inget annat så är dom ganska sega på att svara när man söker arbete.

Ja eller hur? Sen kör de med Australiensiska dollar som är hälften än vad en euro är. Har ansökt med väldigt bra referenser och skit men inte fått något mail på 2veckor ifrån dem så fuck it!
2020-04-14, 04:06
Medlem
pazookens avatar
Kan säga att jag ångrar mig om det jag skrev innan, ligger nu på 300 meddelanden och målet är 500.
Då får jag ut 700 kr. Om man når 500 kr första veckan får man alltså en bonus på 20 euro.
2020-04-14, 11:19
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazooken
Kan säga att jag ångrar mig om det jag skrev innan, ligger nu på 300 meddelanden och målet är 500.
Då får jag ut 700 kr. Om man når 500 kr första veckan får man alltså en bonus på 20 euro.

Starkt, 100 kr per dag , all eloge! Hoppas du lägger ner massa tid åt att vänta på mess med!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in