Citat:
Ursprungligen postat av
Bbobi
Klart jag skriver något som jag ska för att hantera situationen, eller hur? Men jag börjar inte rapportera till coacher utan jag skriver mitt svar och skickar. Får han någon på sig så var det inte pga mig.
Så är det, förhoppningen om träff. Men det betyder inte att man inte ens behöver försöka uppehålla nån slags standard.
Hantera situationen? Låter som att du är första polis på plats när tio bilar smällt på E4an och det brinner och folk skriker. Oavsett vad kollegan skrivit så behöver inte ditt mess anknyta till det för att korrespondensen ska fortlöpa, det bara är så. Glöm vad andra skriver och fokusera på tat tjäna dina pengar bara.
Nej det är inte standard som genererar trafik så är det raringen, vi har gått igenom detta i detalj i denna tråden i flera hundra sidor. Och jag kan personligen för tionde gången i ordningen upplysa om att jag under mina 5 år skrivit både kort, långt, bra, mindre bra, dåligt, ironiskt, flörtigt, fittigt, och det har inte gjort någon skillnad överhuvudtaget när det gäller min statistisk, punkt och sen fckn slut, kan du be din personliga assistent att läsa upp detta för dig långsamt nu?