2021-04-26, 21:43
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
1. Skapa flera olika e-mail konton
2. Sno ID:n online. Bara att googla typ "Tog mitt körkort idag!" och snor någon idiots ID-kort (koppla helst namn till email)
3. Sök in överallt vart du än kan, kanske också när du väl har konton ett par gånger i månaden så du alltid har backups
4. Logga in på Skype med dina olika emails, och skapa olika bitsafe/revolut/paypal konton, och ha utbildningar på de olika kontona och skicka dina nya bankuppgifter till coacherna
5. GUBBKUK & PENGAR

Förväntade mig inte svar, då vet jag. (Y)
Senast redigerad av blablablablabla1 2021-04-26 kl. 21:47.
2021-04-26, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Gå och lägg dig.

Someone is mad today!
2021-04-26, 23:36
Medlem
Hur blir man coach och hur mycket tjänar en coach?
2021-04-27, 00:00
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR

Först ska du bli poker o sen förfrågas du. Dom söker dig dubslker ej tjänsten.
2021-04-27, 00:15
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Skulle inte bli det om jag var du. Håll dig borta från coach-yrket. Du kan tjäna mycket mer som operatör och du har mycket mer frihet. Som coach måste du slicka så jävla mycket röv att du kommer vilja spy galla
2021-04-27, 01:13
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Skulle inte bli det om jag var du. Håll dig borta från coach-yrket. Du kan tjäna mycket mer som operatör och du har mycket mer frihet. Som coach måste du slicka så jävla mycket röv att du kommer vilja spy galla
Kan inte vara kul att sitta där och vara brun runt munnen. Så jövla dåligt betalt kan det väl ändå inte vara. Är dom operatörer på fritiden för att få ekonomin att gå ihop?
2021-04-27, 03:25
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Kan inte vara kul att sitta där och vara brun runt munnen. Så jövla dåligt betalt kan det väl ändå inte vara. Är dom operatörer på fritiden för att få ekonomin att gå ihop?

Om de vill ja men de må inte ha mycket tid för det för de måste sitta uppe på nätterna och lusläsa en massa mess hela tiden, utbilda efterblivna personer, ge varningar och sitta i möten hela tiden. Och ta order som bara den. De blir basically utbildade i hur man blir ett rövhål. Så om man vill vara det så visst, men det är ingen väg till toppen heller. Om man vill nå cheferna, G-C och dem får man gå en annan väg, IT-vägen, starta egen sida eller något.
2021-04-27, 09:06
Medlem
Citat:
Kommer inte bli coach, vill inte heller. Vill bara veta vad det är som motiverar en till att bli coach.
2021-04-27, 10:48
Medlem
Någon här som har blivit avstängd i några dagar av diverse anledningar? eller fått varningar?
2021-04-27, 11:34
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Någon här som har blivit avstängd i några dagar av diverse anledningar? eller fått varningar?
Det har troligen dom flesta vart med om. Det är bara att hora sig och hitta en bra anledning.
Ibland blir man avstängd för saker som är tramsigt eller man inte ens vet om.
Vad har du gjort som gör att du fått 1 i röven.
2021-04-27, 11:54
Medlem
CheeseHDs avatar
Vill bli coach jag menar tänk på saken, du chattar ändå och ger en varning hit och dit och tjänar lite extra. Sedan är ju vissa coacher bättre än andra. Vet att en del coacher redan skriver i tråden.
2021-04-27, 12:16
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Nej, har aldrig blivit avstängd. Trots att jag inte har skrivit ett enda mess på en månad på JH så har de fortfarande inte stängt av mitt konto *peppar peppar*. Aldrig blivit avstängd, bara blivit tillsagd när jag har glömt någonting. I början så råkade jag föreslå ett möte med en target, fick bara en tillsägelse, för de hade högt tryck i chatten och behövde tydligen all hjälp de kunde få.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in