2018-12-21, 15:41
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktmaestro
Ligger endast på 500 meddelanden denna vecka
Tror ni jag hinner upp till 2000 lördag/söndag om jag inte kan jobba idag?
Ja men då måste du sitta länge.
2018-12-21, 15:42
Medlem
CheeseHDs avatar
Btw, vad gör man med invoicet som man får av CW? Fick ett nyss..
2018-12-23, 05:46
Medlem
Alltså jag måste vara hur korkad som helst? Jag har aldrig skrivit in mitt konto dvs jag har aldrig fått någon lön. Nu tänkte jag att det var dags men hittar inte var jag ska skriva in kontonummer. Kan någon hjälpa mig? Jag har aldrig kunnat öppna manualsidan för att läsa dokument.
2018-12-24, 21:04
Medlem
Jag drar in runt 20 efter skatt varje månad, man tjänar det man förtjänar. [/quote]

Jobbar med detta nu och tänkte börja köra på enbart detta arbete efter nyår. Hur skattar du? Är helt ny inom detta men jag antar att jag öppnar ett företagskonto hos min bank men hur skattar du sedan? Per månad? Vad för procent skattar du?
2018-12-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YEAHnnys
Jag drar in runt 20 efter skatt varje månad, man tjänar det man förtjänar.

Jobbar med detta nu och tänkte börja köra på enbart detta arbete efter nyår. Hur skattar du? Är helt ny inom detta men jag antar att jag öppnar ett företagskonto hos min bank men hur skattar du sedan? Per månad? Vad för procent skattar du?[/quote]
SA-Skatt, sitter på mobilen så orkar inte googla men sök SA-skatt skatteverket deras sida är grym, det är enklare än vad du beskriver.
2018-12-28, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Btw, vad gör man med invoicet som man får av CW? Fick ett nyss..

Men du måste väl ha fått den infon när dom anställde dig? Det är en lönespec bara för övrigt..
2018-12-28, 16:04
Medlem
Någon som känner till den operatören på JH som alltid skriver poetiska texter? Menar inte target utan en av operatörerna. Han skriver ibland långa texter som man knappt förstår,mycket poetiskt och så. Stör mig lite på han, säkert någon ni känner till?
2018-12-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
Nej håll dig till CW, vi vill inte ha fler hos oss
Gurkan som marknadsfört det så himla bra borde ju få lite profit från det nu eller hur, Kompis?

Har inte sett ett öre, och många lär det inte bli heller. Sen är ju cw bättre än jh, omöjligt att tjäna mer pengar på samma tid. Det bara går inte. Med dubbelt så långa mess och feedback, lönestege eller ej.
2018-12-28, 20:19
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men du måste väl ha fått den infon när dom anställde dig? Det är en lönespec bara för övrigt..
Jag vet men skulle man skicka tbks den elr nåt? Hittar inte i vilken manual daddy help
2018-12-28, 21:38
Medlem
Citat:
Jag vet men skulle man skicka tbks den elr nåt? Hittar inte i vilken manual daddy help

Men du måste ju fått mail med all info om löner osv? Läs den kära vän det är viktigt att du har koll, eller hur?
Nej en lönespec skickar man inte tillbaka.
2018-12-28, 22:49
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men du måste ju fått mail med all info om löner osv? Läs den kära vän det är viktigt att du har koll, eller hur?
Nej en lönespec skickar man inte tillbaka.
Okej men hörrudu gurka nu får du fan ta och ge dig va? Hjälp till istället förfan. 75 tecken långt btw
2018-12-29, 08:17
Medlem
Citat:
Okej men hörrudu gurka nu får du fan ta och ge dig va? Hjälp till istället förfan. 75 tecken långt btw

Men varför är du så korkad? En lönespec är en förteckning över vad du tjänat, den kan du titta på, du behöver inte göra något annat med den. 75 är hälften så långt som 150. Är den matematiken svår för dig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in