2019-12-17, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunlandic
Haha ja säkert, men det borde ju vara något som bara coacher ska ha och göra med eller? Eftersom en vanlig operatör inte behöver veta vad det är liksom ^^ Blir ju så nyfiken!
Personligen så tycker jag coacher är helt överflödiga och egentligen gör nada nytta!!
Kostar bara pengar för företaget.
Vad kan dom tillföra?
2019-12-18, 05:10
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Personligen så tycker jag coacher är helt överflödiga och egentligen gör nada nytta!!
Kostar bara pengar för företaget.
Vad kan dom tillföra?
Dom känner sig viktiga och överhöns på ett företag precis lika mycket som en del moderatorer
på FB som tycker du är bättre än vanliga människor.
Tror det är samma system bägge gnäller för småskit
2019-12-18, 06:13
Medlem
Citat:
Haha ja säkert, men det borde ju vara något som bara coacher ska ha och göra med eller? Eftersom en vanlig operatör inte behöver veta vad det är liksom ^^ Blir ju så nyfiken!
Fråga coacherna istället mr nicke nyfiken
2019-12-18, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Fråga coacherna istället mr nicke nyfiken
Om du läste i mitt första inlägg så var det ju just det jag gjorde - frågade coacherna. Men fick bara som svar att ”det ska inte ni operatörer veta”. Det var därför jag skrev här, för att kanske nån här visste.
2019-12-18, 12:09
Bannlyst
När får man ut betalt för denna veckans arbeta, är det innan eller efter jul? Hela nästa vecka är ju röda dagar, hur ska dom hinna med att betala ut?
2019-12-18, 12:28
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoooooo
När får man ut betalt för denna veckans arbeta, är det innan eller efter jul? Hela nästa vecka är ju röda dagar, hur ska dom hinna med att betala ut?
Det logiska är ju att du får det veckan efter.
har du tur kanske dom skänker lönen till cancerfonden så slipper du ju tänka på inkommande lön
2019-12-18, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det logiska är ju att du får det veckan efter.
har du tur kanske dom skänker lönen till cancerfonden så slipper du ju tänka på inkommande lön

Du menar att det kommer vara som vanligt eller att det är veckan efter precis innan nyår?
Jag åsyftar denna veckans lön inte jul veckan.
2019-12-18, 12:36
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoooooo
Du menar att det kommer vara som vanligt eller att det är veckan efter precis innan nyår?
Jag åsyftar denna veckans lön inte jul veckan.
Fråga din coach dom vet väl svaret på din fråga.Men troligen skulle jag gissa på att det kommer den 27
2019-12-18, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Fråga din coach dom vet väl svaret på din fråga.Men troligen skulle jag gissa på att det kommer den 27

Ok tack.
2019-12-19, 14:22
Medlem
Citat:
Vad betyder QH egentligen?

Ibland står det att någon coach är det mellan några tider. Frågade en coach en gång förut men fick ett drygt svar tillbaka att det är ingenting en operatör ska veta om. Men varför ens skriva ut det om man inte ska veta vad det står för? Det kanske är något för de andra coacherna?

QH = Queue Handler. De väljer när pokes ska skickas ut.
2019-12-19, 18:16
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda1983
QH = Queue Handler. De väljer när pokes ska skickas ut.

Fel. Och om du mot någon anledning har rätt så är det flera i coachstaben som saknar QH kombon... Just saying
2019-12-19, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Fel. Och om du mot någon anledning har rätt så är det flera i coachstaben som saknar QH kombon... Just saying

Ja men de lägger ju ut detta underbetalda jobbet på andra pokers!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in