2019-09-09, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Har dem inte ett säkerhetssystem och som omöjliggör att kopiera och klistra in i meddelande??

Googla "Dont fuck with paste".
2019-09-09, 18:41
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aroc
Googla "Dont fuck with paste".

Jag ser ingen användning i detta, hur använder ni copy paste - vilka meddelanden är gynnbara av det? Går snabbare för mig att skriva ett så lite nyfiken
2019-09-09, 19:08
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Jag ser ingen användning i detta, hur använder ni copy paste - vilka meddelanden är gynnbara av det? Går snabbare för mig att skriva ett så lite nyfiken

Går ej copy/pasta men däremot finns det plugin i webbläsaren som gör att du kan trycka F8 och ett färdigt mess skrivs in på x antal tecken t.ex matchningar/likes osv. Dock väldigt dumt då mönstret blir detsamma o vips busted
2019-09-09, 20:49
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Går ej copy/pasta men däremot finns det plugin i webbläsaren som gör att du kan trycka F8 och ett färdigt mess skrivs in på x antal tecken t.ex matchningar/likes osv. Dock väldigt dumt då mönstret blir detsamma o vips busted

Den som använder sig av detta måste ju vara korkad på riktigt.
2019-09-09, 21:34
Bannlyst
Jag har alltid undrat hur mycket en coach tjänar? Dom jobbar ju en hel del.
2019-09-09, 22:08
Medlem
sebastian66s avatar
Vad trevligt nu har man chattat med 2 av sina polare tänkt vad världen
än är ganska liten men skoj är det
2019-09-09, 22:22
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Vad trevligt nu har man chattat med 2 av sina polare tänkt vad världen
än är ganska liten men skoj är det
Blir det en sexdate med någon av dem?
2019-09-09, 22:25
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Blir det en sexdate med någon av dem?
Man får ju inte dejta så det skiter sig nog
Sen för att vara ärlig denna bak har vart ren från besök i massa år och lär förbli det med
kan jag lova dig.Jag håller mig hellre till det kvinnliga könet även att en del ladyboy är är ruggesnygga.
2019-09-09, 22:34
Medlem
Pepsi901s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men varför skatta när det går att undvika? Det är ju som att stå och vänta på grönt vid ett övergångsställe mitt i natten när du kan se trafiken i båda riktningarna, 500 meter, bara för att vara duktig.

Så är frågan: hur gör man för att undvika det på ett säkert sätt? Skaffa konto utomlands? I så fall vilket land? Och hur får man över pengarna till sitt svenska konto utan att bli påkommen?
2019-09-10, 00:01
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Den som använder sig av detta måste ju vara korkad på riktigt.

Alltså det är rätt smart ändå om du bindar 12 olika "fraser". Så har du 12 unika iallafall. Men skulle inte våga ta risken själv. MEn som sagt, många gör det. Man ser ju en viss ökning bland vissa XXX på dessa komandon haha.
2019-09-10, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi901
Så är frågan: hur gör man för att undvika det på ett säkert sätt? Skaffa konto utomlands? I så fall vilket land? Och hur får man över pengarna till sitt svenska konto utan att bli påkommen?

Reser du till ett land och skaffar bank där, erhåller du ju Visakort och bank-Internet och kan föra över själv till ditt svenska men varför?? Du har ju ett Visakort hos din utländska bank också.

Har hört att Payooner ej rapporterar till Skatteverket men att dem måste ge information ifall Skatteverket kräver det om dig.
2019-09-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi901

Så du ska undvika risken med månatliga överföringar till din svenska bank, genom att själv genomföra månatliga överföringar till din svenska bank? Kom igen nu..

Läs tråden, använd google, eller skicka mig ett pm så ska vi se om jag är snäll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in