2009-02-26, 01:10
Medlem
Puffarns avatar
Här ligger man i godan ro och glor på 2½ män på tv och blazar lite.
Katten på magen ligger och spinner.
Sträcker mig efter spliffen, eldar lite på den och sätter den i mungipan för att dra ner ett härligt bloss Orange Haze, kroppen reagerar lite i förväg för den vet vad som komma skall men ack så lurad den ska bli för...

PRECIS när jag ska dra blosset ställer sig katten upp, sträcker på sig, vänder sig om för att skutta ner på golvet och drar svansen rakt igenom glöden precis när jag drar blosset.

Satan vad det smakade illa och luktar helvete här nu.
Katten reagerade inte ens och det syns knappt att mer än några toppar är lite krullade men det smakade och luktar desto värre.

Citera
2009-02-26, 06:29
Medlem
Hmm, det roligaste. Måste ju va när jag fick höra ett en på skolan som jag känner till var inavel... Det förklarade dock allt.
Citera
2009-02-26, 07:42
Medlem
Lucchese1s avatar
Min lillebror kom in till mitt rum med en kastrull med potatis som var klara och som hade legat i kylen, så frågade han "Ska jag värma dom i micron eller ugnen, det är dom vi åt igår". Och jag som hade nyss rökt svarade "Nej, dom är ju klara, du ska ju koka dom!!!". Sen gick det några sekunder innan jag kom på vad jag hade sagt. Det låter kanske inte så roligt men när det hände var det asroligt, jag var oxå väldigt seriös med mitt svar att han skulle koka dom.

En annan gång när jag satt hemma hos en polare och rökte. Så hade vi fönstret öppet för att vädra lite medans vi rökte. Efter att ha rökt så skulle polaren ta på sig sin tröja, men han hittade den inte. Han letade igenom hela huset. Och medans han gjorde det så kollade jag vad jag hade satt mig på, och det var visst hans tröja. Dock så var jag lite väl stekt och tänkte inte på det. Så efter att polaren hade letat en jävligt lång stund så kom han tillbax, och frågade mig om jag hade sett tröjan. "Nej", svarade jag, men efter några minuter så kom jag på att jag satt på den. Så jag tog upp den och frågade "är det den här?", "jaaaaaaaaaa! Vart fan låg den?!?!", "haha, ehm jag råkade visst sitta på den xD".

Andra roliga saker som brukar hända efter att jag har rökt är att när kompisar pratar fast jag lyssnar inte så nog, så brukar jag få för mig att dom säger orden "holk, röka, braj, pipa osv", och oftast när jag hör dom orden så tänder jag till och gapar rakt ut "Va!!! Ska vi röka holk!!! fan vad najs!!!!". Brukar bli lite dumt när dom pratar om nåt helt annat så råkar jag slänga ur mig en sån kommentar

Alla saker är ju mkt roliga när dom händer IRL, inte lika roligt att läsa..

Edit: stavfel.
Senast redigerad av Lucchese1 2009-02-26 kl. 07:52.
Citera
2009-02-26, 11:31
Medlem
En polare satt och trummade i luften som ett mongo, och en annan bröt sig in i duschen hos den vi rökte hos och låg på golvet i typ en halvtimme och blötte ner sig själv xD
Citera
2009-02-28, 23:15
Medlem
Pacemakertwists avatar
Det mest stukade jag gjort stukad är att ringa till min kompis i rummet och spela in det och sedan lyssna på det.

Det är jävligt flummigt och skriva det här med
Citera
2009-02-28, 23:44
Medlem
Funderarmusens avatar
Jag och en kompis fick en lite för mycket av det goda engång och skulle se en dvd film, 13 minuter in i filmen skulle vi pausa utav någon anledning, jag har kopplat datorn -> tv, gjorde VLC mindre och såg hur lång tid vi hade tittat på, 1 timme och 3 minuter?!

Vi satt och spekulera i 20 minuter hur ini helvete tiden kunde ha paserat så fort utan att vi märkte av det, när vi sedan insåg vårat patetiska misstag skrattade vi resten av kvällen såfort det dök påtal.
Citera
2009-05-19, 22:51
Medlem
Har hänt en hel del roliga grejer... Men något kul som hände idag var iaf. när jag var totalt sänkt i skolan. Skulle gå på en ryskaundervisningslektion (det är bara jag och en lärare i ett litet rum).

Iaf så får jag ett papper som jag måste lösa. Jag fattar ingenting och frågar vad jag ska göra. Får till svar att jag skall rätta texterna med en massa fel i. Börjar direkt och efter att jag har "löst" de första två sidorna, vilket säkert 5 min, så säger min lärare åt mig att jag kanske borde skippa att fylla i instruktionerna och innehållsförteckningen och gå till uppgiften istället.

Detta blev inte bättre då jag fick en sjuk skrattnoja över min egna dumhet, som jag inte kunde få stopp på.

Känns lite dumt nu när jag har nyktrat.
Citera
2009-05-19, 23:25
Medlem
En kul felsägning var när jag och nåra polare skulle käka på donken helt skeva. Eftersom att det inte var någon kö alls så fick ena vännen ta intiativet att beställa först. Stenad och stressad som han var fick han inte fram "mcfeast" utan han sa "ööö en såndär öö... fismac"
Jag kände hur det bara explodera innuti mig av skratt så jag var tvungen att gå ut och skratta av mig lite
Citera
2009-05-22, 01:14
Avslutad
För några år sedan tyckte jag och en kompis att det var kul att med webbkameran spela in en massa kortfilmer då vi rökte ur olika redskap, spelade även in en massa diskussioner som lät helt vansinniga vid nyktert tillstånd etc.

I vilket fall skulle min vän dra en ordentlig hit av vår nyaste kreation och fick för sig att dra den alltför lilla huvan på tröjan, även över bongen.
Vi garvade lite sådär smådumt medan han fånade sig(jag fick assistera en hel del med hjälp att hitta chokehålet) och tiden var kommen.
Jag eldade på och han drog ett riktigt karlabloss, ungefär 3sek efter att ha inhalerat såg jag hur han ryckte till och verkade få panik.

Helt plötsligt sprutade det bongvatten och rök utav helvete från kopp/chokehål, han lät som en galen elefant(bongen såg ut som när dem skriker och lyfter snabeln), drog en halv piruett och snubblade över något.
Hade träningsvärk i magen närmare en vecka efter det, vansinnigt underhållande när han låg och skrek i panik och försökte få av sig tröjan.

Sorgligt nog försvann den och många andra filmer när jag bestämde mig för att läxa upp datorn efter ett lagg i CS.

Edit: en annan rolig grej som hände efter att jag och 2 kompisar hade rökt ganska hårt var att vi skulle gå och köpa godis, på vägen till affären är en lång och väldigt brant backe som av någon anledning aldrig grusas.
Det var vinter och skithalt, ett helt projekt att ta sig upp när man var lite vimsig.
Alla kollar förstås var dem sätter fötterna, och ur ingenstans kommer ett ramaskri så alla hoppar till.
Då kommer det en kärring i typ 30kmh glidandes på arslet med sina matkassar, uttrycket i hennes ansikte och situationen ö.h.t gjorde så att vi började tokgarva varpå vi slant vi med.
Senast redigerad av Ludi 2009-05-22 kl. 01:21.
Citera
2009-05-22, 01:18
Medlem
maatews avatar
Jag och nårgra polare var på en lekplats, satte oss i gungorna och börja
gunga, (haha ganska självklart), iallfall, jag får världens spel, och börja
skratta hysteriskt till det, var nog de mesta underbaraste jag gjort, gunga
luta sig till baka, (typ som du ligger ner) och kolla på stjärnorna.
Citera
2009-05-22, 02:19
Medlem
första stället vi försökte mecka på var larmat och började tjuta helt stört mkt och vi fick springa till ett annat ställe och mecka klart på.det hade gått en kvart bara,så stor risk att det är polis om någon bil kör till baksidan av skolan där vi nu är
meckat upp fetaste spliffen med värsta psykosröka och börjat röka och mitt i molnet så kommer två strålkastare emot,en bil började svänga upp mot stället vi var!OMFG SNUT.i full panik tar tag i vantarna ner med alla zipbags och släck göm jointen och gå sakta därifrån med bilen som är 30 meter bakom oss tills man kommer fram runt hörnet och först DÅ springer vi (så dom inte tror vi springer och börjar inte jaga oss direkt)...efter sprungit 10meter så är den 2 meter bakom oss!
spring snabbare!!,fortsätter springa ner på ängen och över nästa äng och nästa
då i mörkret ser vi att bilen inte jagar oss utan står bara och tittar på oss,det är en jävla toyota ayoi eller va dom heter,dom vita mini securitas rofl lol .Men trots detta fortsätter vi springa eftersom vi tror han kan kontakta snuten och lika bra att killen inte ser våra ansikten tänker vi.
Vi sprang kanske 400m sammanlagt

Securitas måste skrattat ihjäl sig och fy skamsen varje gång jag ser han åka,haha jag vet vad han tänker på.

Var fett beng så nojjan var extra stor
Senast redigerad av Dopium 2009-05-22 kl. 02:27.
Citera
2009-05-22, 03:14
Medlem
Hehe, har väll ingen historia att dela med mig av direkt, och det är möjligt att det finns en tråd som passar detta bättre. Hittade dock ingen(suger på att söka).
Ville bara säga att imitera personer i din umgängeskrets röster är hysteriskt kul !
När man gör det tycker man att man låter likt som fan också, och detta brukar resultera i garvnojja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in