För några år sedan tyckte jag och en kompis att det var kul att med webbkameran spela in en massa kortfilmer då vi rökte ur olika redskap, spelade även in en massa diskussioner som lät helt vansinniga vid nyktert tillstånd etc.
I vilket fall skulle min vän dra en ordentlig hit av vår nyaste kreation och fick för sig att dra den alltför lilla huvan på tröjan, även över bongen.
Vi garvade lite sådär smådumt medan han fånade sig(jag fick assistera en hel del med hjälp att hitta chokehålet) och tiden var kommen.
Jag eldade på och han drog ett riktigt karlabloss, ungefär 3sek efter att ha inhalerat såg jag hur han ryckte till och verkade få panik.
Helt plötsligt sprutade det bongvatten och rök utav helvete från kopp/chokehål, han lät som en galen elefant(bongen såg ut som när dem skriker och lyfter snabeln), drog en halv piruett och snubblade över något.
Hade träningsvärk i magen närmare en vecka efter det, vansinnigt underhållande när han låg och skrek i panik och försökte få av sig tröjan.
Sorgligt nog försvann den och många andra filmer när jag bestämde mig för att läxa upp datorn efter ett lagg i CS.
Edit: en annan rolig grej som hände efter att jag och 2 kompisar hade rökt ganska hårt var att vi skulle gå och köpa godis, på vägen till affären är en lång och väldigt brant backe som av någon anledning aldrig grusas.
Det var vinter och skithalt, ett helt projekt att ta sig upp när man var lite vimsig.
Alla kollar förstås var dem sätter fötterna, och ur ingenstans kommer ett ramaskri så alla hoppar till.
Då kommer det en kärring i typ 30kmh glidandes på arslet med sina matkassar, uttrycket i hennes ansikte och situationen ö.h.t gjorde så att vi började tokgarva varpå vi slant vi med.