2009-05-22, 10:44
Medlem
Hnxs avatar
I den här tråden kan man få sig ett och annat skratt

Jag har inte varit med om så många speciellt roliga saker under påverkan eftersom jag och polarna oftast fastnar framför en film eller något TV-spel, men en sak jag kommer ihåg är när jag och ett gäng polare var på en pizzeria för ca 2 år sen. Jag tror det var där jag fick min första CB-orsakade skrattattack när min polare skar ut ett hål ur pizzan, drog ner den över huvudet och åt sig ut. Kanske inte så hysteriskt roligt när man tänker efter, men första skrattnojan är helt klart värd att komma ihåg.

När vi var mätta och belåtna(nästan iaf) ropade kassören efter oss och gav oss klubbor som de brukar ge åt småbarn, vilket framkallade ytterligare en skrattnoja.
Citera
2009-05-23, 16:54
Medlem
InfernoPerverss avatar
Jag höll på att haschdäcka på en polares matta, mina andra polare hade redan varit framme och lackerat en ännu bängare polare med sprutgrädde och nu var det min tur.

men jag pallade verkligen inte så när de kom med burken så sa jag bara

"Nänä men okej då spyr jag istället." följt av massa sjuka ljud som vi alla garva länge åt.
Citera
2009-05-23, 17:15
Medlem
Jag och min kompis skulle se på film, fjorton suger blev det, fråga mig inte varför. Under menyerna så blev den text man markerade lite mörkare och dom andra ljusare, och min polare som var bäng trodde att man valde scen där de ljusare var.

Efter några minuter så utbrast han "VAD FAN ÄR DET HÄR? JAG VILL STARTA FILMEN MEN MAN VET INTE VILKEN DET BLIR, ALLT FÖRUTOM 1 SAK BLIR JU MARKERAT!!"

Lite svårt att förklara, men jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket

Efter en 10 minuter så var filmen igång iaf
Citera
2009-05-23, 18:06
Medlem
Ratads avatar
Jag fick ett fnisspel av filmen Gudarna måste vara tokiga 2 tror jag. Hög som ett hus och ser en kille i en lastbil ta sig en feting... det var som en spegel. Ahja, man får vara glad åt dom glada stunder man har i livet, hög eller inte.
Citera
2009-05-23, 18:35
Medlem
Beffhoes avatar
Köpte en femma svart, drog till en kompis lite fort och rökte en fet där, blev redigt hög och skulle på bussen till en annan kompis, sätter på musik på mobilen och slappnar av. Då låter det som att någon bakom mig säger mitt namn, så jag kollar bak och säger "va?", där sitter en stor blatte som ser blodtörstig ut och säger "jag har inte sagt någonting" och resten av resan trodde jag att han skulle slå skiten ur mig.
Citera
2009-05-23, 19:30
Medlem
pumse1337s avatar
Det var på Valborg,
vi var 4 stycken som hade kört gravity bong och delat på några spliffar, då vi skulle till brasan lekte vi tysta lekten..
Ingen sa NÅT alls och tog leken sten seriöst, medans vi försökte kommunicera med varandra med hjälp av våra armar ben och ansikte..
detta var vid 6-7 tiden då ALLA på var på väg till brasan och det måste sett så jävla dumt ut..
Citera
2009-05-24, 17:34
Medlem
En sak som hände igår, Jag å en kompis hade njutit av en joint och bestämde oss för att gå en sväng på en stor gräsmatta, vi gick och pratade och skrattade och märkte plötsligt att vi var på väg ner i en slänt mot en älv..började as flabba när vi kom på hur fan det skulle sett ut när vi gick där helt rå stekta å bara gick rakt fram..

Va iaf sjukt kul i stundens hetta :P
Citera
2009-05-24, 20:56
Medlem
En gång var jag o en polare ute i en skog och rökte som fan. Efter ett tag var vi redigt benga och vi stod och skoj bråkade om något jag ej minns. Helt plötsligt trampar min polare på den gröna konsum påsen på marken, där vi hade lagt våran hemma-gjorda plastbong.

"NEEJ!" utbrast jag. Vi båda stod och kollade på påsen några sekunder innan jag böjde mig ner och tog ur bongen, som var helt mosad. vi båda stod och stirrade med förtvivlan på den en kort stund, innan vi tillslut kollade på varann och började gapskratta.

Har aldrig varit med om en sådan dramatisk händelse.
Citera
2009-05-24, 21:39
Medlem
Novums avatar
Har en hel del roliga saker man har gjort.

En goding är iaf när några polare skulle på en långväg och köpa munchies, jag och en polare till orkade inte fara så vi stannade. Så skulle vi sätta igång ps2 för att lira lite.

Då ser vi till våran bänga fasa att det inte är ikopplat, det slutar med att jag offrar mig (efter mycket klagande och "fan...kan inte du gå?" så slutar jag där bakom tv:n för att koppla i det.
När jag sitter där bakom så råkas jag riva ut kablarna istället, och antennkabeln till till tv:n med, sen kopplar jag i lampan och håller på istället.
Sen efter kanske 30 minuters grävande bakom tv:n så lyckas jag stoppa TILLBAKA samma kablar jag lyckats riva ut, men inte koppla i ps2:et. Så jag drar ut tv:n och fixar äntligen till det. Rätt genomsvettig och efter en hel del skratt kan väl tilläggas med.
Sen när vi slår igång spelet (Splinter Cell-nått) så börjar man i ett tutorial-rum iaf, vi spelar multiplayer. Vi springer runt i det rummet i drygt en timme, utan att alls fatta vad vi ska göra. Vi försöker allt möjligt, hoppa, skjuta varann, skjuta på låsen, boostjumpa (ni som spelat fattar) och allt. Men vi får inte till det, vi är fast i nybörjarrummet och kommer aldrig därifrån efter 1,5h-timmars spelande.
Sen kommer våra munchies och vi ger upp hoppet om att någonsin klara av första rummet i det svåraste spelet jag spelat bäng.

Kan tilläggas att jag provade det nykter dagen efteråt och då är det fina instruktioner (med röst) och allt som säger hur du ska göra. Vilket även stannar kvar på skärmen så det är bara att läsa sig till det.

Jag tror aldrig jag har varit så dum någonsin som den kvällen, även fast det finns många fler sånna historier.
Citera
2009-05-24, 23:04
Medlem
olqws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Vääänta nu här, inte fan får man så pass kraftiga hallisar av CB som tidigare posters ha beskrivit... se saker som helt enkelt inte existerar... något jag missat?
'

Det har jag fått av Spice Tropical synergy.
Såg en häst springa rakt mot mig... Hörde den till och med.
Citera
2009-05-25, 01:40
Medlem
Linkan__s avatar
jag o några polare skulle grilla nere vid sjön där jag bor. så hade vi 3 färdig rullade jävlar:P så tog vi 2 direkt när vi kom ner:P vi va 3 pers på dom. så när vi hade rökt så skulle vi grilla, jag hade bara 2 hamburgare som jag o en polare skulle ta en var, så när jag va stukad skulle jag grilla. men kom på att jag inte hade nåt galler o grilla på så jag tänkte va lite mcgyver o ta en gren me 2 grenar o lägga hamburgaren på:P de gick jävligt segt:P så tillslut så orkade jag inte hålla den pinnen längre så ställde ner den så mina kompisar började kasta sten på min hamburgare utan att jag visste de:P då hade en kastat så min hamburgare åkte ner i elden:/ så va de min andra polares tur att grilla. då kommer en annan polare o säger de ligger ett grill nät från en gammal enånggrill där borta. jävlar va lack jag blev på han, s frågade jag vrf han inte sa de tidigare, då svarade slut huvvet, "jag visste inte att du grillade" han satt en meter ifrån elden
Citera
2009-05-25, 02:05
Medlem
"Rör inte min glass....... trattfjant..."

mumlade min kompis när jag hade avslutat min glass och var påväg att sno åt mig hans. Blev lite tyst efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in