2008-12-04, 01:01
Medlem
Konstig afrikan?

Vem är denne afrikan alla skrattar åt och beskriver, han ska tydligen va ganska afrikansk (etiopier) , han är helt galen säger nån, alla garvar o säger afrikan upprepade gånger och får sig en mental bild av en galen svensk afrikan vilket ledder till skrattnoja .

En mental bild säger säger mer än tusen ord...............................
Citera
2008-12-04, 10:26
Medlem
hejje_99s avatar
Haha, Igår rökte jag skit mycket. Och var helt sjukt jävla bäng, så bestämmde jag mig för att gå och köpa en pizza. Så jag gick dit, helt tomt. Tur tänkte jag..

Iallfall när jag ska betala så kollar pizza gubben på mig och säger något i stil med.

P: Haha, trött eller? - Jag uppfattade det som att han sa "bukeke"
J: Eh? va...?
P:
J:
P: Sovit dåligt eller?
J: ehh.. aha! Aaa... sådär.
Citera
2008-12-04, 10:34
Medlem
Salems avatar
rökte igår kväll med polare o det slutade med att vi satt och kollade på porr tillsammans
Citera
2008-12-04, 11:14
Bannlyst
En gång satt vi 3st i bilen och skulle styra röka, en vän ringer en bekant och frågar om det finns röka men råkar nämna saker i telefonen som man ej ska,
han som kör frågar: Är det så smart och nämna dessa saker i telefonen? vännen som ringde sin bekant säger: Äsch jag snackar så snabbt snuten hänger inte med vad som sägs, därefter blir det mycket skratt hehe
Citera
2008-12-04, 11:44
Medlem
majsbajss avatar
Jag åkte bergochdalbana på grönan men egentligen satt jag & en kompis på bussen, vi följde varje sväng med kroppen. vi var stuntpiloters!

När vi kom fram till destinationen vi skulle till så satt jag mig i soffan och blajza upp en kopp så varje gång jag blundade så såg jag publiken under mig och jag satt helt plötsligt i frittfall! jag gillade läget och fortsatte blunda och jag bara steg och steg, tillslut släpptes jag och jag darrade från topp till tå !

Min kompis trodde jag fått något anfall av nått så han sprang och hämtade vatten i stridens hetta, men det slutade upp med att vi låg po golvet & tittade på scrubs och skrattade hejvilt åt allt som inte hade med skämt att göra!

Skönaste upplevelsen hittills !

puff
Citera
2008-12-04, 14:27
Medlem
DehumanizeRs avatar
Va ute med en kompis och tog en rökapromenad under vilken vi gick och kollade in i folks hus när dom kollade på tv och sånt. Vi var ju inte så smidiga så vi blev ju upptäckta ett par gånger så då sprang vi bara iväg till nästa hus och kikade in där.
Efter ett tag såg jag en larv på asfalten som jag blev oerhört fachinerad av så jag satte mig ner och studerade den. Det var mitt i natten en sommar så det känndes helt rätt att bara sitta när precis under en gatlampa som lös upp just där vi satt och det va så behagligt varm också. Iaf så sitter vi och stirrar på den där larven i säkert 20 minuter innan vi kommer fram till att vi borde gå då det säkert ser jävligt skummt ut om 2st ungdommar sitter på backen mitt i natten och skrattar.
Citera
2008-12-04, 16:21
Medlem
Första gången jag och polaren rökte så delade vi på en feting jolle, vi väntade i ca 20 minuter och kände fortfarande inte av någonting. Vi blev svin mad och trodde vi hade blivit lurade och fått nån krydda istället för weed. Iaf efter ca 30 minuter börjar min kompis känna och jag skrattar åt han och säger till han att lägga av (jag trodde han skojade med mig) sen nästan direkt efter min kompis började känna så började jag känna också , vi går runt med 5 st till och ska korsa en skolgård, då hör jag och kompisen ett högt jävla ljud som lät som en fet bomb (obs ingen annan hörde det än vi 2 som hade rökt) så min kompis bah "DET ÄR POLIS PANSARVAGNAR SOM JAGAR OSS : " vi blir svinrädda och springer därifrån fort som fan . lite senare samma dag trodde vi allt var polisen, vi såg 2 st komma cyklande och jag skriker "CYKELPOLISER SPRING!" och vi båda drog fetaste rushen därifrån och tillbringade resten av kvällen intryckt mot en vägg utanför ett dagis :P
Citera
2008-12-06, 16:07
Medlem
DehumanizeRs avatar
Igår hände en lite udda grej.
Jag och en kompis drog hem till en tjejkompis på kvällen för att kolla på film med några av hennes vännonor (som äver vi känner). Vi kom dit och kollade på Smala Sussie, som bara jag gillade , sen skulle min polare dra och köpa en kebab så jag hängde med honom. Efter kebabköpet gick vi tillbaka, han smaskandes på sin middag och jag ständigt spanandes efter nåt soft ställe att avnjuta kvällens hövding på(vi är båda oerfarna av denna stadsdel). Vi kom till slut tillbaka till huset utan att ha hittat nån bra plats så vi gick in i skogen bakom huset där det såg ruggit mörkt ut.

Väl på väg in i skogen såg dom som var kvar i huset oss genom fönstret men vi sprang bara därifrån . Inne i skogen tände vi på och blev kvickt stekta och nojiga över hundförare som verkade smyga omring i skogen och iakta oss.
Då ringde en av tjejerna mig och frågade vart fan vi va och om vi skulle komma tillbaka och jag sa nåt i still med att "vi är på väg men vi måste bara hitta ut ur den jävla skogen, hur gör man?". Till slut kom vi ut och jag blev jättelättad och glad vilket jag lät hon i telefonen veta varpå jag frågade vad hon hade för godis.

Vi kom in och slog oss ned i soffan och det var tydligen inte bara vi som märkte av våran bänghet. Då får dom för sig att gå ut på en promenad och frågar om vi ska med. Jag tackar nej för vi va ute i nästan en timme och fann husets värme väldigt tilltalande. Dom gick och vi sitter kvar i vardagsrummet.
Jag slås fort hur ful den här situationen är. Två killar ensamma sitter och gapflabbar och häver i sig hela husets fruktförråd under CB-rus medans resten av familjen vi aldrig träffat och är hemma hos dom som vi heller aldrig varit.

Dom kommer tillbaka efter ett tag och jag börjar pladdra på om volvomotorer och annant nyttigt kunnande resten av kvällen vilket dom andra inte fattade skit av. Kan nämnas att jag råkade kalla alla tjejer i sällskapet för tjocka minst en gång var denna dag.
Citera
2008-12-08, 21:36
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffcake
suck me sideways, de va fantamej de roligaste jag läst på länge hahaa skrattar högt irl haha

Haha, kul att du uppskattar min smått obehagliga upplevelse.
Citat:
Ursprungligen postat av DehumanizeR
Igår hände en lite udda grej.
Jag och en kompis drog hem till en tjejkompis på kvällen för att kolla på film med några av hennes vännonor (som äver vi känner). Vi kom dit och kollade på Smala Sussie, som bara jag gillade , sen skulle min polare dra och köpa en kebab så jag hängde med honom. Efter kebabköpet gick vi tillbaka, han smaskandes på sin middag och jag ständigt spanandes efter nåt soft ställe att avnjuta kvällens hövding på(vi är båda oerfarna av denna stadsdel). Vi kom till slut tillbaka till huset utan att ha hittat nån bra plats så vi gick in i skogen bakom huset där det såg ruggit mörkt ut.

Väl på väg in i skogen såg dom som var kvar i huset oss genom fönstret men vi sprang bara därifrån . Inne i skogen tände vi på och blev kvickt stekta och nojiga över hundförare som verkade smyga omring i skogen och iakta oss.
Då ringde en av tjejerna mig och frågade vart fan vi va och om vi skulle komma tillbaka och jag sa nåt i still med att "vi är på väg men vi måste bara hitta ut ur den jävla skogen, hur gör man?". Till slut kom vi ut och jag blev jättelättad och glad vilket jag lät hon i telefonen veta varpå jag frågade vad hon hade för godis.

Vi kom in och slog oss ned i soffan och det var tydligen inte bara vi som märkte av våran bänghet. Då får dom för sig att gå ut på en promenad och frågar om vi ska med. Jag tackar nej för vi va ute i nästan en timme och fann husets värme väldigt tilltalande. Dom gick och vi sitter kvar i vardagsrummet.
Jag slås fort hur ful den här situationen är. Två killar ensamma sitter och gapflabbar och häver i sig hela husets fruktförråd under CB-rus medans resten av familjen vi aldrig träffat och är hemma hos dom som vi heller aldrig varit.

Dom kommer tillbaka efter ett tag och jag börjar pladdra på om volvomotorer och annant nyttigt kunnande resten av kvällen vilket dom andra inte fattade skit av. Kan nämnas att jag råkade kalla alla tjejer i sällskapet för tjocka minst en gång var denna dag.

Haha!
Fyfan, skrattar så tårarna sprutar!
Det hör lite till charmen med CB det där med den sociala klumpigheten.
Citera
2008-12-09, 16:14
Medlem
Ringt 90 000 och försökt beställa taxi, numret fungerade fortfarande btw!
Citera
2008-12-09, 16:52
Medlem
SjukaSkillZs avatar
Haha nåt så jäävla grymt var i lördags, när jag o en polare rökte lite nyinköpt gräs, och så skulle vi kolla på ett band med inspelade avsnitt av simpsons. Min polare tryckte in kassetten i videon men istället kom en dokumentär av kraftigt överviktiga människor. Hysteriskt roligt. Men det bästa var den fetaste snubben av alla som inte hade lämnat sin lägenhet på 7 år för att han var så fet. Han kunde inte. Det var alltså fysiskt omöjligt för honom. Och så sa jag "tänk om hans telefon pajade. då skulle han dö!". Och vi garvade så innihelvete mycket, för det var ju faan sant. Han kunde inte komma ut ur lägenheten och utan telefon blir det svårt att få hjälp när maten tar slut...
Citera
2009-01-03, 02:42
Medlem
smokey.the.bears avatar
Jag o 2 kompisar hade inget ställe att vara på när vi skulle röka så då drog vi till gamla stan. Där satt vi vid vattnet o rökte, men efter ett tag så begav vi oss hem (varför vet jag inte) på pendeln satt mina 2 kompisar och pratade medans jag var orolig och troodde alla kollade på oss,
kommer inte ihåg allt men det här va ungefär va dom snackade om i ungefär 20 min;

- ey
-aa
-ey ska vi....vi...
-aa
-ey
-mm
-sen ska vi åka.....
-va?
-aa
-ey
-hur?
-va?
-vart ska vi....då?
-vet inte
-ska vi hem .....i gamla stan (ingen av oss bodde i närheten av gamla stan)
-mm ......men vi måste hitta mitt klistermärke
-varför?
- för min cykel e borta....

osv. kommer som sagt inte ihåg så mycket.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in