2009-02-04, 17:47
Medlem
jugulators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid
Jag tror att jag fick den ultimata uppenbarelsen vid ett röktillfälle i förra veckan. Två av mina goda vänner kom över till mig, och en stund efter att klockan klämtat för häxtimman så sögs det friskt på bongen.

När sedan den eviga hungern satte in begav vi oss till mitt kök för att käka potatisgratäng alá Bängh; dvs direkt ur formen, endast med gaffel och med en doppskål med alla möjliga tillbehör i, t.ex. ketchup, svartpeppar, hamburgerdressing, etc. Vi åt tills vi nästan kräktes, sen skall all mat plockas undan.

Till sist är det bara svartpepparn kvar. I samlad trupp går vi till kylen, där vi står en stund. Vi kollar mystiskt och undrande på varandra och burken med svartpeppar. Vi når ett outtalat samförstånd; den måste stå i kylskåpet. Jag ställer in den på översta hyllan... Men något känns fel. De andra ser äcklade ut; de känner likadant. Då får jag ett slag av genialitet! Självfallet måste svartpepparn stå ovanpå gräddfilen! Jag ställer den där, och alla brister ut i körer av stön, "Ååååååh! Jaaa! Där, PRECIS!!!". Glada som kretiner skrockar vi förnöjt och beger oss tillbaka till bongandet.

Jag kan bara tänka mig hur dumt detta måste sett ut. Fan att man aldrig filmar något.

En hemskt rolig sak hände också samma kväll. När vi var inne på andra eller tredje bongkoppen är det den ena kompisens tur att inhalera, så han stoppar lite extra i koppen, tänder på, och drar det största blosset jag skådat, förmodligen kapabelt till att mörda en elefant. Med ett ansiktsuttryck som antyder viss oreda bland kromosonerna blåser han ut ett gigantiskt rökmoln, och börjar flaxa med armarna. Han kippar efter luft, och utbrister sedan med skräckblandad fascination "STURE STÅNG-GÅS!".

Som sagt, en kamera hade varit på sin plats.

Hahaha! Det där var riktigt rolig läsning

Håller med dig om att det är jävligt frustrerande att man aldrig har en videokamera till hands. Så mycket roligt som hade kunnat dokumenteras..

Kommer osvikligen att tänka på en händelse i somras:
Jag och polaren var ute och vandrade i skogen. Hade nyss tänt en pipa och vandrade längs med en smal stig. Vi kom fram till ett ställe där stigen såg ut att gå längs med sluttningen av en ganska brant bergsknalle. Polaren gick först och helt plötsligt så försvann han mitt framför ögonen på mig! Det gick så fort att jag blev skiträdd och skrek "Å gud hjälp!!" Men strax efter såg jag att han hade rasat igenom stigen och satt fast vid midjan varpå jag brast ut i jordens asgarv Garvade ett bra tag innan polaren brast ut i ett vresigt "men hjälp mig upp då förhelvete!"
Visade sig att "stigen" bestod av mossa som växte på en härva med rötter fullt med håligheter... Hade gjort vad som helst för en videokamera i det läget
Citera
2009-02-04, 20:39
Medlem
PAJasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugulator
Hahaha! Det där var riktigt rolig läsning

Håller med dig om att det är jävligt frustrerande att man aldrig har en videokamera till hands. Så mycket roligt som hade kunnat dokumenteras..

Kommer osvikligen att tänka på en händelse i somras:
Jag och polaren var ute och vandrade i skogen. Hade nyss tänt en pipa och vandrade längs med en smal stig. Vi kom fram till ett ställe där stigen såg ut att gå längs med sluttningen av en ganska brant bergsknalle. Polaren gick först och helt plötsligt så försvann han mitt framför ögonen på mig! Det gick så fort att jag blev skiträdd och skrek "Å gud hjälp!!" Men strax efter såg jag att han hade rasat igenom stigen och satt fast vid midjan varpå jag brast ut i jordens asgarv Garvade ett bra tag innan polaren brast ut i ett vresigt "men hjälp mig upp då förhelvete!"
Visade sig att "stigen" bestod av mossa som växte på en härva med rötter fullt med håligheter... Hade gjort vad som helst för en videokamera i det läget

ja jag hade gjort vad som helst för att se det där på film haha!
Citera
2009-02-04, 21:58
Medlem
Qracks avatar
Nått väldigt roligt som jag gjort är: Min polare hade tagit fram en STOOR skål med flingor, och snål som han är så bjuder han inte. Men jag fick världens ide, Går fram till flingorna,Tar i och hostar över hela jävla skålen, kollar upp (bäng som fan) och frågar: Vill du fortfarande ha?
Citera
2009-02-04, 22:38
Bannlyst
Citat:
Håller med dig om att det är jävligt frustrerande att man aldrig har en videokamera till hands. Så mycket roligt som hade kunnat dokumenteras
Nästa gång jag och mina kompisar puffar ska vi sätta upp en kamera och låta den rulla. Man kan ju glömma ju bort en hel del roliga saker som händer ;P
Citera
2009-02-04, 23:44
Medlem
GamleBobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushIMushI
Haha!
Jag brukar alltid sätta ihop sugrör och tömma mina polares glas från andra sidan soffan när de är innte i en film eller dylikt

Hahaha, bland det roligaste jag hört.
Måste verkligen testas!
Citera
2009-02-04, 23:56
Medlem
Kristetdopeheads avatar
Det var sjukt roligt att se min kompis inhalera weed och lustgas stående ... Fan killen faceplantade totalt ! Men som tur va så gick det bra
Citera
2009-02-04, 23:57
Medlem
Kan ju bara hänvisa till min egen låsta tråd, roligaste jag gjort någonsin, och borde testas av ALLA.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=763959
Citera
2009-02-05, 13:20
Medlem
Krewkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid

En hemskt rolig sak hände också samma kväll. När vi var inne på andra eller tredje bongkoppen är det den ena kompisens tur att inhalera, så han stoppar lite extra i koppen, tänder på, och drar det största blosset jag skådat, förmodligen kapabelt till att mörda en elefant. Med ett ansiktsuttryck som antyder viss oreda bland kromosoMerna blåser han ut ett gigantiskt rökmoln, och börjar flaxa med armarna. Han kippar efter luft, och utbrister sedan med skräckblandad fascination "STURE STÅNG-GÅS!".

Hahahaha
Ditt gäng verkar ju bli helt cp när ni röker
Citera
2009-02-05, 13:56
Medlem
users avatar
Funderar på att va stukad när jag klipper mig, kan det bli en hit eller bara läskigt med alla vassa föremål?
Citera
2009-02-05, 14:28
Medlem
jugulators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristetdopehead
Det var sjukt roligt att se min kompis inhalera weed och lustgas stående ... Fan killen faceplantade totalt ! Men som tur va så gick det bra

Hahahaha! Den inre synen jag fick när jag läste det gjorde hela min dag
Citera
2009-02-05, 15:09
Medlem
Kristetdopeheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugulator
Hahahaha! Den inre synen jag fick när jag läste det gjorde hela min dag
Som någon ovanstående nämnde, Att man aldrig har kameran när den behövs
Citera
2009-02-05, 18:53
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franchi_414
En gång när familjen åkte bort fick jag va hemma med hunden, eftersom vi har trädgård släpper vi ut hunden där. Jag satt på kvällen och drog i mig ett par indianer, då hunden ville gå ut, jag släppte ut den och stod och kollade på den ett tag innan jag tröttnad och gick och satte mig, hunden skäller givetvis när den ska in igen, men jag började mecka med grejerna och glömde helt bort den jäveln, jag vaknade dagen efter och kom på att den fortfarande var ute i trädgården… det var jävligt lost.
Haha! En gång när jag var bränd som fan hemma hos en polare så hörde vi jamande från hans fönster (han bor på tredje våningen) så vi öppnade fönstret och in kommer hans kattjävel som han på nåt sätt har lyckats stänga ut i flera timmar på fönsterbrädet mitt i vintern, och det var en innekatt. Skrattade så jag trillade av stolen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in