2008-11-24, 23:48
Medlem
Howakas avatar
Jag och en polare röker lite från en hemma gjord pipa och plötsligt så nyser jag och skiten hamnar på marken och jag tar upp de som vanligt och fortsätter sedan när vi är bänga.

Så säger polaren att de va ju samma ställe där jag pissade precis innan vi börja röka

Har ju en till ju

Jag och polare (samma) tjafsar om vem som ska ta hem pipan.

-Du får ta hem pipan
-Ok
-Nej jag tar den istället för då kan jag röka igen då jag vill
-Okej vist
-Eller vänta jag då tänk om jag vill röka då ?
-I för sig ta den du
-Ok bra
-Sen så säger jag Ta den du för jag har inga skor
Senast redigerad av Howaka 2008-11-24 kl. 23:56.
Citera
2008-11-25, 00:42
Medlem
Värsta jag har hört var denna helg.
En kompis hade rökt ner några som tyckte illa om mig o mina kompisar för att vi rökte. men nyligen så har en kompis som röker då varit med dom och lanat.. det slutade med att han bjöd alla på ett bloss och så hör han efter 2-3 minuter "När kommer hallisarna?".

E det såhär p.g.a statens skreck propaganda eller har skolan lärt allt fel från själva början.. när man satt i 4:an på sammhälles slecktionen och läste om dom feta effecterna av alla droger. Men det har säkert skrivits fel nu i dom nya upplagorna. för att hålla svergie rent..
Citera
2008-11-27, 15:31
Medlem
Softers avatar
Haha, hände en jävligt rolig grej iförrgår som satte sina spår idag!

Jag hade varit på bio, och innan jag for på bion dragit 3 snabba bongar, och var i princip lika stekt efter bion som när jag kom dit. När jag sedan kommer hem, träffar jag en utav mina grannar i hyreshuset (en av de som bor i källaren) som jag aldrig träffat förrut...

Samtalade litegrann, och sen tänkte jag "han såg nog inte att jag var stekt", men det gjorde han.

Idag när jag går ned till källaren för att hämta mat ur frysen (har den i källaren pga. trångt i lägenheten) så kollar jag på fryslocket, och tro på fan... Det ligger ett majjablad i plast där! Nu vart det uppenbart, han hade förstås sett att jag var stekt och lagt majjabladet där, så nu vet man iaf att jag inte är den enda smokern här i hyreshuset
Citera
2008-11-27, 17:54
Medlem
Fleggards avatar
Hänt jävligt mycket roliga grejer..
En gång satt jag, S och J och snackade om allt möjligt så hade vi snackat om någon som hette Tina skitlänge och jag va helstenad, så snacka vi om att ifall man ville se ifall nån hade fisit skulle man ta deras underkläder och hålla mot en lampa, så man ser ifall tyget är lite smutsigt :P Iallafall så hade J fisit tidigare innan vi rökat (J är en brud) och i med att vi snackat om en "tina" innan så jag bara, "Haha, ja men då kan vi ju kolla i Tinas trosor!" Och S och J bara kollar på mig, alltså de fatta ju inte, jag satt ju och peka på J när jag kallar henne Tina, och jag själv fattar liksom inte, så jag blir nästan irriterad, tar mig typ 20 sekunder att fatta, att hon INTE heter Tina utan J..... det va rätt ball.
Citera
2008-11-27, 18:10
Medlem
DJRadiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleggard
Hänt jävligt mycket roliga grejer..
En gång satt jag, S och J och snackade om allt möjligt så hade vi snackat om någon som hette Tina skitlänge och jag va helstenad, så snacka vi om att ifall man ville se ifall nån hade fisit skulle man ta deras underkläder och hålla mot en lampa, så man ser ifall tyget är lite smutsigt :P Iallafall så hade J fisit tidigare innan vi rökat (J är en brud) och i med att vi snackat om en "tina" innan så jag bara, "Haha, ja men då kan vi ju kolla i Tinas trosor!" Och S och J bara kollar på mig, alltså de fatta ju inte, jag satt ju och peka på J när jag kallar henne Tina, och jag själv fattar liksom inte, så jag blir nästan irriterad, tar mig typ 20 sekunder att fatta, att hon INTE heter Tina utan J..... det va rätt ball.

Bottom line,
Don't write while stoned.
Citera
2008-11-27, 22:46
Medlem
dramamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
www.myspace.com/vivalakaj

den översta låten är inspelat när jag o två polare var rökta. det var första gången för han som rappar
beatet la jag på i efterhand bara för att det ska låta bättre, inget seriöst iofs.
det kanske inte låter så kul för er men jag kan lova att vi hade kul iaf

haha, niiice! "Början på när lusten faller på" är sjysst.
Kristianstad, det är nära mig.
Citera
2008-11-27, 23:03
Medlem
Biffcakes avatar
En rolig grej som hände mig var när vi var 5 pers hemma hos en polare och hade rökt och såklart så sätter munchies igång.. Han som bodde i huset hittade ett paket med kex och började käka, vi sätter igång en film. Efter ett tag så börjar jag störa mig på hans jävla smaskande och frågar om han inte ska chilla lite och han vänder sig om med denna minen helt seriöst och säger att han har glömt hur man sväljer.. nedanför honom ligger en sjö med smulor och sönderbitna kex och säger om och om igen att han har glömt hur man sväljer, efter 3 minuters snack om hur man ska gå till väga för att svälja ställer han sig upp och verkligen skriker ut "JAG HAR GLÖMT HUR MAN SVÄLJER FÖRHELVETE" i panik och började nästan gråta tills jag bad honom att spotta ut kexhelvetet.. dumma jävel asså
Citera
2008-11-27, 23:08
Medlem
berlinlondons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffcake
En rolig grej som hände mig var när vi var 5 pers hemma hos en polare och hade rökt och såklart så sätter munchies igång.. Han som bodde i huset hittade ett paket med kex och började käka, vi sätter igång en film. Efter ett tag så börjar jag störa mig på hans jävla smaskande och frågar om han inte ska chilla lite och han vänder sig om med denna minen helt seriöst och säger att han har glömt hur man sväljer.. nedanför honom ligger en sjö med smulor och sönderbitna kex och säger om och om igen att han har glömt hur man sväljer, efter 3 minuters snack om hur man ska gå till väga för att svälja ställer han sig upp och verkligen skriker ut "JAG HAR GLÖMT HUR MAN SVÄLJER FÖRHELVETE" i panik och började nästan gråta tills jag bad honom att spotta ut kexhelvetet.. dumma jävel asså

hahaha fyfan. kan man vara så stenad ??!
Citera
2008-11-27, 23:18
Medlem
DJRadiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berlinlondon

Psykos, my dear Watson
Psykos.
Citera
2008-11-27, 23:27
Medlem
Biffcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC

suck me sideways, de va fantamej de roligaste jag läst på länge hahaa skrattar högt irl haha
Citera
2008-11-27, 23:28
Medlem
Biffcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berlinlondon

haha tydligen
Citera
2008-11-28, 02:38
Medlem
Fleggards avatar
Haha kom på en grej nu fan.
Vi va typ 4 stycken som dela på 1 gubbe skunk. Fruktansvärt nice shit från Criss. Och av nån anledning sluta det med att jag och en annan polare röga upp de mesta, blev väl kanske lite girig.
Iallafall så när vi rör oss mot min polares lägenhet, så kan jag bara inte sluta le. Asså det kändes övermongo, när jag försökte sluta le så spände jag musklerna i ansiktet som fan för att kunna få ner smilet, men det gick knappt. Asså normalt sätt anstränger man ju sina ansiktsmuskler när man ler, men nu var det tvärtom. Vi kommer upp till polaren, och värmen slår hårt mot mig.

Jag blir helt blek i huvudet så kommer min polare in, då sitter jag och äter min kyckling/pasta sallad jag köpt några timmar innan, MED HÄNDERNA och jag äter bara kycklingen. (Måste sett sjukt grisigt ut) haha

Jag va så fruktansvärt jävla stenad, så börja jag känna en flimmrig känsla i kroppen, ungefär som när man suttit på sitt ben, och det dommnar.
Till slut gjorde det skitont när det flimmra så jag ställer mig upp och då känns det bättre. Jag får den briljanta ideen att det måste vara mitt blodomlopp som gör ont. Så jag ställer mig mitt i lägenheten och börjar stretcha som en jävla dåre, sträcker ut mig för att blodet ska få uttrymme.

Allt sluta med att jag spydde. Fan det va längesen....

Jag blev kallad "Ghostface" rätt länge efter det. hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in