2008-10-12, 17:35
Medlem
Fler än jag som tycker detta är så jävla soft? Menar el scooters som denna http://www.electricscooteroutlet.com/images/Electric_Scooter.jpg

Kan köpas för en tusenlapp eller 400-500spänn, drivs på batteri man laddar har lyse osv, går väl i 20mkh eller något, härligt som fan att glida runt i orten på sommaren bäng med så jävla smidiga o roliga hahahaha, hade en för många år sedan visst fan ser man ut som ett mongo och överväxt på en liten elscooter men det är kul som fan att glida över till polaren med en joppe i munnen på härliga igenväxta cykelvägar en sommarkväll vid 22 tiden och himmeln är röd med mp3 i lurarna

Vilka mer uppskattar detta? Haha är alldeles för gammal men fan vad smidigt..

Jag vill inte bli äldre ta mig tillbaka till gulddagarna för 5-6år sedan
2008-10-12, 17:37
Medlem
Softers avatar
Låter härligt, men blir man stoppad så är det rattfylla man åker dit för?
2008-10-12, 17:42
Medlem
Jagheternamnlöss avatar
http://www.mobilewhack.com/images/segway.jpg

Funkar som så att när man lutar sig framåt så kör den igång ifall någon undrar.
En sån skulle vara sjukt skön att ha när man är beng. Tänka sig att mitt i sommaren hoppa i badbyxorna med handduken över axeln, en fet i munnen och bara glida ner till närmsta strand. Eller bara glida runt i sommarhettan. Detta måste provas!
2008-10-12, 17:42
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Låter härligt, men blir man stoppad så är det rattfylla man åker dit för?
Troligtvis då man blir det om man cyklar

Fast det hade varit fruktansvärt soft att ha en sån där scooter och köra omkring med på sommaren
2008-10-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheternamnlös
http://www.mobilewhack.com/images/segway.jpg

Funkar som så att när man lutar sig framåt så kör den igång ifall någon undrar.
En sån skulle vara sjukt skön att ha när man är beng. Tänka sig att mitt i sommaren hoppa i badbyxorna med handduken över axeln, en fet i munnen och bara glida ner till närmsta strand. Eller bara glida runt i sommarhettan. Detta måste provas!

Ahh sån ja dom ser så jävla coola ut, men dom är rätt dyra väl?

Ahh fyfan nu påminner du mig om när jag gick ut 9an, första dan på sommarlovet för typ 5år sedan tror jag, fuck kyrkan vi drog till badet, simmade ut till båt bryggan, meckade en fet med afghan framför allt folk (som inte fattade) rökte den jäveln i vattnet och NJÖT!!!

Jag är glad att se att det finns fler som tycker det är soft, visst man ser ju rätt rolig ut när man kommer men vem bryr sig
2008-10-12, 17:49
Medlem
MosDefinites avatar
Bara jag som hade drömt mig bort och hamnat i ett dike eventuellt i ett par buskar?
2008-10-12, 18:00
Medlem
Man kan ej bli dömd för rattfylla/drograttfylla på en cykel...
2008-10-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosDefinite
Bara jag som hade drömt mig bort och hamnat i ett dike eventuellt i ett par buskar?

Jo det har hänt mig antal gånger på vanlig cykel och moppe med när den tiden begav sig, råkade köra rakt igenom en stor häck in på ens trädgård
2008-10-12, 18:18
Medlem
NostradamusJRs avatar
Vill ha! Vill ha! Vill ha! Hittade en svensk sida som sålde dessa. En på 100w får man för under tusenlappen. Dock går den max 20km/h och räcker i 4-7km beroende på hur tjock man är.
Ser LÄTT mig själv sittandes på en sån med spliffen i mungipan en varm sommardag!
2008-10-12, 18:23
Medlem
papanoirs avatar
Dem där går väl sjukt långsamt väl? Dessutom är batteritiden väldigt kort, eller?

Ifall den går i 20km/h i uppförsbacke och klarar av 4-5timmar på batteriet så ska jag nog köpa en. Låter så sjukt mysigt att bara glida framåt på sommarn!
2008-10-12, 18:25
Medlem
En granne hade en sån där när jag var liten(13-15), fast hon lät mig köra den så åkte hon på polares 30-moppe.
Kör inte i vattenpölar med den, den kan börja brinna
2008-10-12, 18:43
Bannlyst
Hahahaha, aldrig skrattat mer i mitt liv åt en tråd.. Kan tänka mig TS, en övervuxen bastant kar glida runt på en sån
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in