Citat:
Ursprungligen postat av
GlennvonGoteborg
En fråga till publiken:
Vad var det som fick er att ta beslutet att stödja AFS och nu i september lägga er röst på partiet?
För mig personligen var det:
-AFS erkänner svenskar som folkgrupp och inte öppen svenskhet som de andra partierna.
-Platt skatt
- Lagen om hets mot folkgrupp
-Rensa ut i träsket och viljan att minska antal ledamöter i Riksdagen.
-Större fokus på återvandring än SD.
Jag vill ha ett aktivt parti i RD. Ett parti som rör om och som skapar svallvågor. Åkesson, Jomshof, Karlsson, Kronlid, Herrstedt, Bieler, Skalin, Sällström, o.s.v. gör inte det och jag vill inte ha fyra år till med tystnad, feghet, passivitet, inställsamhet mot M, trots att SD under inget scenario kommer få det minsta inflytande.
Jag är också djup oroad över SDs iver för assimilering och integrering. Jag vill varken assimileras eller integreras med de ca: 1,5 miljoner invandrare som kommit hit på någon form av asylgrund. Jag vill inte att Limhamn ska assimileras eller integreras med Rosengård. Jag vill riva Rosegård, hus för hus, i takt med att återvandringen fortlöper och ersätta de fula höghusen med vackra hus och lundar där vi svenskar bor.
Jag vill ta tillbaka vårt land, inte för evigt och oåterkalleligt omöjliggöra det p.g.a. assimilering och integration.