Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Ja de är ju före detta SD så kan ju lära sig av deras misstag. Att komma 30 år senare och vara "smartare" för att man lärt av sitt f.d. partis erfarenheter under 30 år är inte smartare bara senare rent kronologiskt. Har man inte lärt sig något på 30 år är man dum. har man lärt sig av sina tidigare erfarenheter är man normalbegåvad inte "smartare".
Du minns hur svårt Jimmie hade det med alla frågor om svenskhet?
Under den tiden kryllade Flashback av SD:are, inklusive riksdagsmän och anställda på regeringskansliet - jag har stött på Joakim Larsson, Paula Bieler och andra. Alla kan inte ha missat mina många utläggningar om hur frågan skulle hanteras.
"Alla kulturer/etniciteter/nationer är svåra, ja omöjliga att beskriva med några få ord - även den svenska. Varför ska just svenskheten ifrågasättas?"
Hur svårt hade det varit att lära ut till samtliga representanter? Istället detta monomana tjat om "öppensvensk kulturentitet" och "folkgemenskap" som ingen tror är ärligt menat ändå - men tyvärr verkar vara det.
Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
hehe, när har det det hänt, hehe
Du kan se rätt mycket svenska flaggor på våra Svensk Ungdom parader. AfS, kliv ur garderoben, inse att ni är en ganska pinsam svagare version av SD, och kom med i vår SD-gemenskap!
Minns du inte när SDU anklagades av någon (Bieler? Wigh?) för att ägna sig åt "fackelbränning", som tydligen var suspekt.
Hur fan bränner man inte facklor?
Sedan tycker jag du ger SD ett dåligt namn genom din ohederlighet. "Nordiskt medborgarskap" blev i din vinklade hysteri "nordisk ras" - för att du tycker att det är det bakomliggande syftet.
Precis samma sak som SD råkade ut för, ägnar man sig själv åt nu. Ynkligt.