2022-09-14, 20:23
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Du gör bort dig gång på gång. Dom räknar just nu om alla röster. AfS har långt över 1000 nu. Du kan se på val.se om du trycker på "slutgiltigt" hur många distrikt som är räknade.

https://valresultat.svt.se/2022/index.html

Ojdå, höhöhöh, nu råkade ja visst se att 'övriga' partier har sammanlagt ca. 100.000 röster.

Då får jag ju höja ditt tidigare argument högre än mitt med andra ord.

Verkar som ja får krypa till korset lite nu då med huvudet lågt, skamset

och erkänna att du visst hade helt rätt. Känns som du ägde mig lite väl mycket där.

Nu vet du iaf att du har rätt och jag var dum och ja tillhör inte den smarta sidan mer.

Rock on övriga! Mina röster finns oxxå där. heheheheh.
Citera
2022-09-14, 20:23
Medlem
hyssasess avatar
Börjar med att säga att jag inte tycker om AFS, tycker de är extrema i allt de vill göra.

Det som de väl får glädja sig åt är att SD o högern vann. Om de nu gör ett dåligt jobb kommande 4 åren tror jag AFS kan plocka röster från SD. Det var helt enkelt så jämt mellan blocken att många som hade kunnat tänka sig rösta på AFS inte vågade göra det o körde på SD istället
Citera
2022-09-14, 20:50
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Har du någon j-a gång tänkt tanken att NI kanske inte är tillräckligt bra ifall NI inte når era mål? Snacka om bekvämt att lägga all skuld på 20000 väljare som vill något annat. Fixeringen vid AfS stillar din ångest, det är det enda. Ditt beteende här i tråden är helt irrationellt för en utomstående.
Men vad är det du inte fattar? Ni kommer inte få någon som helst framgång överhuvudtaget. Ni har haft två val, 4 år på er, massvis med opinionsbildning, massvis med uppmärksamhet samtidigt som vi har dom problemen vi har. Ändå fixar ni ett par tiondelar som bäst.

Jag tycker inte heller att SD är perfekta men man måste förstå att alternativet är 100 x värre. Tycker du det är bättre med magdalena andersson och morgan johansson med fortsatt import som gör att svensken inte ens kommer kunna påverka via val?
Citera
2022-09-14, 21:53
Medlem
volvo 240s avatar
Så hur många röster landade de på? Fler än 2018?
Citera
2022-09-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jag tror fan att dom har fått färre röster hahahahah

Ett riktigt magplask med andra ord! Lägg ned AfS kör på SD istället.
Citera
2022-09-14, 22:12
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240

Ser ut som att AfS har halverat sitt väljarstöd.
Citera
2022-09-14, 22:15
Medlem
Det säger ju lite om SDare i tråden som uppvisar en sådan skadeglädje över fiaskot. Det osar sekt-beteende när ni uppvisar en sådan fixering vid SD och verkar avsky allt som försöker utmana dem. Men grattis till er antar jag att det gick dåligt för AfS i valet?
Senast redigerad av Patch1 2022-09-14 kl. 22:21.
Citera
2022-09-14, 22:21
Medlem
Homoaktivists avatar
Haha Sveriges nasseelit även om man slår ihop Afs och nmrs röster så utklassas man av Nyans.

Partiet upphör nog inom kort.
Citera
2022-09-14, 22:47
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Snart tusen distrikt räknade och AfS ligger på 0,23 % enligt vad jag kan se just nu på https://resultat.val.se/val2022/slutlig/RD/rike.
Ser bra ut beaktat de räknade distrikten ändå tycker jag. Det mesta av Skåne är kvar. Blekinge går bra trots SD-drevet, och det är ju ett riktigt SD-näste;
https://resultat.val.se/val2022/slutlig/RD/riksdagsvalkrets/10
Citera
2022-09-14, 22:50
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Haha Sveriges nasseelit även om man slår ihop Afs och nmrs röster så utklassas man av Nyans.

Partiet upphör nog inom kort.
Vilket av dem tre? Nmr har ett egetintresse att fortsätta. Nyans kommer lägga sig i samma veva de slutar få betalt för att sprida pedofilpropaganda. AfS ger sig när de inte får något intresse mot sig.

Vem tror du försvinner först? (Obs. Inlägg #38829)
Citera
2022-09-14, 22:51
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ser ut som att AfS har halverat sitt väljarstöd.
Hittils håller det sig runt 0,24, så nej.
Citera
2022-09-14, 22:52
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Ser bra ut beaktat de räknade distrikten ändå tycker jag. Det mesta av Skåne är kvar. Blekinge går bra trots SD-drevet, och det är ju ett riktigt SD-näste;
https://resultat.val.se/val2022/slutlig/RD/riksdagsvalkrets/10
Varför går det inte att läsa "AFS %" i din länk? när?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in