Citat:
Ursprungligen postat av
Fot.Noten
Hans Schimoda kan väl inte se ut så där, som en tonåring. Troligtvis gillar han AFS. Och ? Sista meningen är väl din. Jag tror inte Gustav uttrycker sig så.
Sista meningen var min, jag kan bara konstatera att det finns ett band mellan IQ-östasiater & Européer där dom fattar att dom personligen inte kommer omfattas av återvandringen, vilket U-landsinvandrarna inte tror utan placerar sig själva i centrum
Citat:
Ursprungligen postat av
Fot.Noten
Gustav är väldigt snygg framifrån, bakifrån och i profil. Det beror på att han har ett trevligt sätt, känns smart och har pondus !
Då är du ju inte objektiv till bildskön-objektivteten iaf, ska pröva & se om det där gäller även för vänsterkvinnor

jag ska vara trevlig, smart & ha pondus samtidigt som jag fulat ner mig utseendemässigt.
Jag har redan träffat & pratat med Gustav IRL och oavsett hur mycket pondus han må ha åsiktsmässigt så är hans kropp inte pondus, här är väldigt mycket kortare & kompaktare & har smala axlar än vad som fångas på bild & film, och det har jag inga problem med, det kommer inte du heller att ha när du träffat honom IRL