Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-23, 16:01
Medlem
ReiseReises avatar
Måste medge att AfS har bland den mest kompetenta riksdagslistan bland småpartier jag har sett.

Skulle vara intressant om någon kunde lända FI eller V riksdagslista för att jämföra.
Citera
2018-08-23, 16:01
Medlem
erikp121s avatar
Kommer inte personkryssa någon, men skulle jag gjort det hade det blivit #50.
Citera
2018-08-23, 16:03
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/uteslutna-sdu-politiker-startar-nytt-parti

Inte en dag för sent. Ska bli intressant att se vilken nationalistisk profil partiet väljer och hur hårt ut man kommer gå i debatterna.

Var i röstlokalen igår.. varför inga AFS röstsedlar på bordet ? Måste man skriva egna ? Tänk på att många inte längre kan läsa och skriva ordentligt..
Citera
2018-08-23, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ropethink
Tänker kryssa Kasselstrand oavsett - då jag vill markera hur viktig han är. Litar på att AfS har prioriterat sin kandidatlista rätt, och dessutom vaknar jag alldeles för mycket information om de flesta för att göra någon egentlig bedömning. Jeff Ahl är ju också en stark kandidat då man vill behålla hans käft i riksdagen, baserat på det han har visat upp sedan han bytte parti.

Någon som vet om det ens syns om Kasselstrand har fått många personkryss efter valet? Kommer det märkas av liksom? I så fall känns det mer meningsfullt att faktiskt kryssa i honom.

Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Haha, lyssnar du inte på Den Kokta Grodan? Nej, han har sagt att han inte vill att folk ska rösta på honom, därför har de startat en kampanj, #rösta50.

Ah okej, som jag misstänkte då. Nej jag har faktiskt inte lyssnat på ett endaste avsnitt. Däremot på en del intervjuer av främst Kasselstrand. Har dock sett de där kortare klippen på Youtube där Berglund deltar. Har han utvecklat varför han inte vill sitta i riksdagen? Nervös för att tala offentligt samt/eller debattera? Föredrar sitt nuvarande yrke? Vore intressant att veta. Inte många som tackar nej till en riksdagsplats liksom.
Citera
2018-08-23, 16:06
Medlem
Ropethinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Var i röstlokalen igår.. varför inga AFS röstsedlar på bordet ? Måste man skriva egna ? Tänk på att många inte längre kan läsa och skriva ordentligt..
Om det har undgått dig så får inte AfS hjälp med distribution av valsedlar, därmed är det upp till aktivister att engagera sig i det. Engagera dig om du tycker det är viktigt, annars kan du bara förlita dig på att de aktivister som finns i dagsläget hinner med.
Citera
2018-08-23, 16:07
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jag kryssar troligen #7.
Citera
2018-08-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Har jag antytt det? Nej. Svarade bara på hans fråga. Jag personligen är försiktig med liknande parametrar, så som antalet "likes" eller delningar osv. Men ökar det så går det definitivt åt rätt håll iaf, vilket jag ser som positivt.

Nä, jag svarade mig själv på min fråga, var osäker först om det var unika. Ser att det såg lite dumt ut.
Citera
2018-08-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattfarssas
Nä, jag svarade mig själv på min fråga, var osäker först om det var unika. Ser att det såg lite dumt ut.

Ingen fara, sorry för min något aggressiva "comeback". I typ 8 av 10 fall försöker någon jävel att trycka ner en, så man liksom nästan utgår från det vid det här laget.

Så om jag klickar på den här tråden nu. Sedan kryssar jag hela sidan. Går in på tråden på nytt. Räknas det som en ny visning då? En generell fråga till alla i tråden, som kanske vet.
Citera
2018-08-23, 16:11
Medlem
baggebo1s avatar
Precis det samarbetet jag vill se skedde i Borlänge. NMR gata, AfS parlament!
Citat:
NMR gick just in o skyddade AFS mot småungar samtidigt som Kasselstrand tog selfies med deras aktivister
https://twitter.com/interasistmen/status/1032627560952328192
Citera
2018-08-23, 16:13
Bannlyst
10 000 views sen igårkväll bara! Snart kommer snöbollseffekten lovar! Tråden asså!
Citera
2018-08-23, 16:13
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Precis det samarbetet jag vill se skedde i Borlänge. NMR gata, AfS parlament!
https://twitter.com/interasistmen/status/1032627560952328192
Perfekt dynamik. Enad front!
Citera
2018-08-23, 16:16
Medlem
Ulo2000s avatar
Jag kommer att kryssa Jessica Ohlson. Det är givande rent propagandistiskt med unga, driftiga och kompetenta kvinnor som för vår talan och på så vis lockar fler kvinnor till rörelsen. Sen delar vi samma hembygd vilket gör det extra roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in