Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-23, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattfarssas
Är det unika? Nä knappast.
Har jag antytt det? Nej. Svarade bara på hans fråga. Jag personligen är försiktig med liknande parametrar, så som antalet "likes" eller delningar osv. Men ökar det så går det definitivt åt rätt håll iaf, vilket jag ser som positivt.
Citera
2018-08-23, 15:34
Medlem
Zloths avatar
Det är inga dåliga kandidater AfS har: https://alternativforsverige.se/files/riksdagslista.pdf

Civilingenjörer, jurister, läkare, nationalekonomer, fallskärmsjägare etc.

Det sorgliga är att de flesta har fått sparken av SD. SD föredrar Bieler framför Jessica Ohlson
Citera
2018-08-23, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Redan kommit in från ganska många olika håll att det ligger röstsedlar från dem utlagda i olika vallokaler.
Hur kan du veta det?
Citera
2018-08-23, 15:36
Medlem
Ropethinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Verkar som att t.ex. Nyheter Idag och många andra ur oppositionen har svårt att skriva på Facebook idag. Ska bli intressant att följa. Stalltipset är väl att det är en påverkansoperation av regeringen.
Vad menar du med svårt att skriva? Dyker deras inlägg inte upp?
Citera
2018-08-23, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lantis60
Hur kan du veta det?

Rapporter från flashback och twitter.
Citera
2018-08-23, 15:43
Medlem
Till er som redan har förtidsröstat på AfS, eller kommer att göra... vem har ni/kommer ni att personkryssa? Jag brukar inte personkryssa i vanliga fall, och tydligen har det inte så stor effekt, men tänkte ändå göra ett undantag för denna gång. Vilken kandidat är er favorit och varför?

Många verkar gilla Jonsson, och han verkar fatta ett och annat, men han är nog lite väl för lugn för min smak.

Visst det är perfekt att AfS har många olika personligheter, och jag gillar Markus Jonsson, men jag vill personkryssa någon som är mer "kompatibel" med mig personligen. Tyvärr har man ju inte sett majoriteten av riksdagskandidaterna "in action" så att säga. Jeff Ahl är mer "aggressiv" vilket är bra, men samtidigt har han sagt saker som jag inte står helt bakom, så honom lär det inte bli. Kasselstrand skulle kännas meningslöst då han är etta på listan...
Citera
2018-08-23, 15:47
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det är inga dåliga kandidater AfS har: https://alternativforsverige.se/files/riksdagslista.pdf

Civilingenjörer, jurister, läkare, nationalekonomer, fallskärmsjägare etc.

Det sorgliga är att de flesta har fått sparken av SD. SD föredrar Bieler framför Jessica Ohlson
Det faller på #23, de får inte min röst.
Citera
2018-08-23, 15:50
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Det faller på #23, de får inte min röst.

Jag trodde det var mängden läkare som skulle få dig att tveka.
Citera
2018-08-23, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Till er som redan har förtidsröstat på AfS, eller kommer att göra... vem har ni/kommer ni att personkryssa? Jag brukar inte personkryssa i vanliga fall, och tydligen har det inte så stor effekt, men tänkte ändå göra ett undantag för denna gång. Vilken kandidat är er favorit och varför?

Många verkar gilla Jonsson, och han verkar fatta ett och annat, men han är nog lite väl för lugn för min smak.

Visst det är perfekt att AfS har många olika personligheter, och jag gillar Markus Jonsson, men jag vill personkryssa någon som är mer "kompatibel" med mig personligen. Tyvärr har man ju inte sett majoriteten av riksdagskandidaterna "in action" så att säga. Jeff Ahl är mer "aggressiv" vilket är bra, men samtidigt har han sagt saker som jag inte står helt bakom, så honom lär det inte bli. Kasselstrand skulle kännas meningslöst då han är etta på listan...

Jag har ingen aning. Erik Berglund är ju störtskön, men är han bäst i rollen som riksdagsledamot? Tveksamt. Kanske Lennart Matikainen eller vad han heter? Resten har jag inte särskilt bra koll på.
Citera
2018-08-23, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Jag har ingen aning. Erik Berglund är ju störtskön, men är han bäst i rollen som riksdagsledamot? Tveksamt. Kanske Lennart Matikainen eller vad han heter? Resten har jag inte särskilt bra koll på.

Något säger mig att han inte ens är särskilt intresserad av en riksdagsplats i vilket fall. Han är dessutom på nummer 50 på listan, vilket knappast kommer att leda till någon riksdagsplats om AfS kommer in.
Citera
2018-08-23, 15:58
Medlem
Ropethinks avatar
Citat:

Tänker kryssa Kasselstrand oavsett - då jag vill markera hur viktig han är. Litar på att AfS har prioriterat sin kandidatlista rätt, och dessutom vaknar jag alldeles för mycket information om de flesta för att göra någon egentlig bedömning. Jeff Ahl är ju också en stark kandidat då man vill behålla hans käft i riksdagen, baserat på det han har visat upp sedan han bytte parti.
Citera
2018-08-23, 16:00
Medlem
Citat:
Något säger mig att han inte ens är särskilt intresserad av en riksdagsplats i vilket fall. Han är dessutom på nummer 50 på listan, vilket knappast kommer att leda till någon riksdagsplats om AfS kommer in.

Haha, lyssnar du inte på Den Kokta Grodan? Nej, han har sagt att han inte vill att folk ska rösta på honom, därför har de startat en kampanj, #rösta50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in